وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شقیری: بایرن پیشنهاد لیورپول را رد کرد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک تهاجمی سرخپوشان مونیخ فاش کرد بایرنی ها پیش از شروع جام جهانی ۲۰۱۴ پیشنهاد لیورپول را برای جذب وی رد کرده اند.

از زمانی که ژردان شقیری در سال 2012 از تیم اف سی بازل سوئیس به بایرن مونیخ ملحق شد، تا کنون با این تیم دو قهرمانی در بوندس لیگا، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا و دو عنوان قهرمانی در جام حذفی آلمان را تجربه کرده است. این هافبک 22 ساله در بایرن پشت بازیکنان سرشناسی همچون آرین روبن و فرانک ریبری مانده است و در فصل نقل و انتقالات تابستانی 2014 شایعه جدایی او از مونیخی ها و حضور احتمالی اش در تیم های رم و یوونتوس مطرح شد.

شاقیری در آستانه دیدار دوشنبه تیم ملی فوتبال سوئیس مقابل انگلیس در چارچوب رقابت های مرحله انتخابی یورو 2016 با حضور در کنفرانس خبری گفت: انتظارم این است که انگلیس با بازیکنان جوان زیادی که خیلی سرشناس هم نیستند به مصاف ما بیاید. آنها به دنبال این هستند تا ناکامی خود در جام جهانی را در این رقابت ها جبران کنند. شاگردان روی هاجسون به دنبال پیروزی مقابل سوئیس خواهند بود ولی ما هم بازی عادی خود را انجام می دهیم و به دنبال پیروزی خواهیم بود.

وی همچنین عنوان کرد: لیورپول پیش از شروع جام جهانی پیشنهاد رسمی برای به خدمت گرفتنم را داده بود ولی مسئولان بایرن با پافشاری برای حفظ من گفتند که تو را نمی فروشیم. قرارداد من با بایرن تا سال 2016 است و احتمال اینکه قراردادم را با این تیم تمدید کنم، وجود دارد. به هر حال تصمیم نهایی در این خصوص را در تعطیلات زمستانی خواهم گرفت.
 

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
بهمن یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 18:01

کار خوبی کردن که نفروختنش

اول بااید رویس رو بخریم بعد اگه لازمش نداشتیم بره

الان برای وقتایی که ریبری میس به کار میاد

MERSAD33 یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 19:23

به درد نمیخوره.......
یدونه این یکی رافینیا یکی هم برنات

hamed یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 22:10

امسال بمون.
سال بعد رویس و شورله اومدند به سلامت!

آرین(سپ مایر سابق) دوشنبه 17 شهریور 1393 ساعت 04:12

خوب کاری کردن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد