وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اوزیل: آلمان با قهرمانی در جام جهانی، پاسخ منتقدان را داد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مسوت اوزیل، ستاره تیم ملی آلمان، معتقد است که او و هم تیمی هایش با قهرمانی در جام جهانی، منتقدان شان را ساکت کردند.

تیم های یواخیم لوو در سه تورنمنت قبلی در مراحل پایانی، از دور رقابت ها کنار رفتند و این مسئله انتقادهای زیادی را از آنها به همراه داشت. اما توانتسند در جام جهانی 2014 به قهرمانی برسند؛ اتفاقی که اوزیل آن را پاسخی به رسانه های بدبین آلمانی می داند.

او به خبرنگاران گفت:" افراد زیادی پیش از جام جهانی نظرشان را در رسانه ها اعلام کردند که برخی مثبت و برخی منفی بود؛ در مورد تیم و بازیکنان. چیزهایی مثل اینکه ما یک تیم نیستیم یا به اندازه پخته نشده ایم؛ اینکه بعضی بازیکنان نمی توانند به اندازه کافی بجنگند یا قادر نیستند که بعضی کارها را انجام بدهند. ما به همه ثابت کردیم که به عنوان یک تیم، چه شخصیتی داریم.

البته برای قهرمانی در تورنمنتی مانند جام جهانی، نیاز به شانس هم داریم. اما این موفقیت نشان داد که ما چقدر قوی هستیم و اینکه چه تیم و چه بازیکنان، اجازه نداریم تحت تاثیر آنچه رسانه ها منتشر می کنند، قرار بگیریم. ما همیشه به خودمان باور داشتیم و همیشه یک انرژی مثبت اطراف تیم بود." 

 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
بهمن شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 17:40

مگه کسی هم منتقد بود

بابا همه رو کشتیم دیگه

ایشالا یورو رو که بگیریم

نوید یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 11:38

آلمان با وجود جوانانی مثل دورم,سپاستین روده,یولیان دراکسلر,شورله,گوتزه,رویس,گنتر,کرامر,مولر تا 2020 بیمه هستش و یک جام جهانی دیگر هم فتح خواهد کرد.

نوید یکشنبه 16 شهریور 1393 ساعت 16:36

در سایت VARZESH3 گل های ماتیوس رو گذاشتند واسه نمایش.متاسفانه پیام هایی در رابطه با اینکه المان تیم منتخب جهانه یا المان منفورترین کشوره از طرف هموطنان ما چاپ شده.من در جواب این دوستان عرض کردم که آلمان ها برای زلزله منجیل و بم سنگ تمام گذاشتن در راه کمک به ایرانی ها.و اینکه المان ها بسیار با شخصیت و با فرهنگ هستند تا جایی که به مردم فقیر دیگر کشورها رسیدگی کرده و برای کودکان انها مدرسه و...می سازند و هزینه درمان بیمارها رو پرداخت میکنند.همچنین المان ها عاشق کشورشان هستند انها بدون جنگ دنیا رو فتح کردند به بیشتر کشورهای اروپا وام داده اند پس چگونه میتوانند منفورترین باشند؟؟در حالی که ما در کشوری زندگی میکنیم که پشت چراغ قرمز بوق می زنیم و همین رانندگی کردنمان نشانه خیلی چیز هاست...نمیخوام بگویم چه سطحی هستیم ولی همه میدانند که دروغ ریا فساد دزدی و....در ایران فراوانه.متاسفانهadmin من رو در ان سایت چاپ نکرد ولی اطمینان دارم که این سایت چاپ میکنه.و اما در رابطه با دو رگه های آلمان زیاد صحبت شده...من تنها کسی بودم که گفته بودم آلمان با فرانسه برزیل و آرژانتین دیدار کرده و کلوزه روبروی برزیل رکورد میزنه وشد.پیشگو نیستم با قلبم آلمان رو دوست دارم و احساسم این رو میگفت.آرشیو هست به نام نوید 4 روز قبل از جام جهانی ودرکوران جام...آلمان ها در فینال از بواتینگ ,کلوزه واوزیل که اولی و سومی متولد و بزرگ شده المان و کلوزه نیز از کودکی در آلمان رشد کرده و با افتخار سرود آلمان رو می خونه...آلمان در فینال از شورله/گوتزه/مولر/هاملس/هاودس/کروس /اشتایگر/کرامر/نویر استفاده کردند که همگی جوانان المان هستند.البته میدانم که با قهرمانی آلمان دیگه نیازی نیست جواب کسی رو بدهیم ولی چه کنم که به آلمان عشق می ورزم....آلمان قهرمان شد و با خرد کردن تیم های پرمدعا به این مهم رسید.برای من نتیجه های دوستانه اهمیتی نداره و به هیچ وجه از این نتایج نا امید نمی شم.شبی که المان برزیل رو مراعات کرد و چند شب بعدش قهرمان شد بهترین شب های زندگی من به همراه 90 و 96 بودند.با تشکر از سایت و بچه های با مرام این سایت....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد