وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

توماس اشنایدر به عنوان دستیار یواخیم لوو انتخاب شد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، توماس اشنایدر، به عنوان دستیار یواخیم لوو در تیم ملی آلمان انتخاب شد. فدراسیون فوتبال آلمان تایید کرد که آنها با اشنایدر تا سال 2016 به توافق رسیدند و هانسی فلیک، دستیار پیشین به عنوان مدیر ورزشی فدراسیون آلمان انتخاب شد.

ﺗﻮﻣﺎﺱ ﺍﺷﻨﺎﻳﺪﺭ ﻛﻪ ﭼﻬﺮﻩ ﺍﺵ ﺑﻲ ﺷﺒﺎﻫﺖ ﺑﻪ ﮊﺍﺋﻮ ﭘﻴﻨﺘﻮﻱ ﭘﺮﺗﻐﺎﻟﻲ ﻧﻴﺴﺖ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﺑﺎﺯﻳﮕﺮﻱ ﺍﺵ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺍﺷﺘﻮﺗﮕﺎﺭﺕ ﮔﺬﺍﺭﻧﺪﻩ ﻭ ﺑﺎﺯﻱ ﻣﻠﻲ ﻫﻢ ﻧﺪﺍﺭﺩ .ﺍﻭ ﺗﺎ ﺳﺎﻝ 2005 ﺑﺎﺯﻱ ﻣﻲ ﻛﺮﺩﻩ ﻭ ﺩﺭ ﺗﻴﻢ ﻫﺎﻧﻮﻓﺮ ﺑﺎﺯﻧﺸﺴﺘﻪ ﺷﺪﻩ 7. ﺳﺎﻝ ﺍﺳﺖ ﻛﻪ ﻣﺮﺑﻴﮕﺮﻱ ﻣﻲ ﻛﻨﺪ ﺍﻣﺎ ﺗﻨﻬﺎ ﺳﺮﻣﺮﺑﻴﮕﺮﻱ ﻓﺼﻞ ﮔﺬﺷﺘﻪ ﺍﺵ ﺩﺭ ﺍﺷﺘﻮﺗﮕﺎﺭﺕ ﺭﺍ ﻣﻲ ﺗﻮﺍﻥ ﺍﺗﻔﺎﻗﻲ ﺑﺮﺟﺴﺘﻪ ﺩﺭ ﺭﺯﻭﻣﻪ ﻣﺮﺑﻴﮕﺮﻱ ﺍﺵ ﭘﻴﺪﺍ ﻛﺮﺩ.

اشنایدر در مصاحبه با سایت فدراسیون آلمان گفت: " حضور در تیم ملی آلمان برای من یک چالش است و افتخار می‌کند که روی نیمکت خواهم نشست. یوخایم لوو به من اعتماد دارد و خوشحالم که به تیم ملی آلمان کمک خواهم کرد. لوو را از زمان اشوتگارت می‌شاسنم. شناخت خوبی از هم داریم و فلسفه ی فوتبالیمان نزدیک به هم است. در طول این سال‌ها هیچگاه ارتباطمان را از دست ندادیم و فکر می‌کنم که در کنار هم خوب کار خواهیم کرد. این موضوع درباره اولیور بیرهوف و آندریاس کوپکه نیز صد می‌کند." لوو نیز در این رابطه گفت: " توماس کاملا با ما همخوانی دارد و توانایی بالایی در مربی گری دارد. مطمئنم که در کنار هم، به موفقیت خواهیم رسید." 

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد