وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بیرهوف: پزشکان رئال مادرید مسئول مصدومیت خدیرا هستند

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، به نقل از فوتبال-اسپانیا، هافبک باشگاه رئال مادرید در اردوی تیم ملی آلمان مصدوم شد و تا 8 هفته نمی تواند به میدان برود. خدیرا دچار پارگی عضله ران شده است و مسئولان رئال مادرید می گویند که در تمرینات تیم ملی آلمان این مصدومیت برای او پیش آمده است.

اما بیرهوف معتقد است که خدیرا در بازی مقابل سوسیه داد مصدوم شده است و پزشکان رئال مادرید در تشخیص مصدومیت او دچار اشتباه شده اند. خدیرا در بازی اول هفته مقابل رئال سوسیه داد در 16 دقیقه پایانی بازی کرد.

بیرهوف در مصاحبه با بیلد گفت: "بازیکن با مصدومیت به ما ملحق شد و در هر صورت باید در مادرید مصدومیت او بیشتر مورد بررسی قرار می گرفت. پزشکان رئال مادرید تصور نمی کردند که مصدومیت جدی باشد. خدیرا تصمیم گرفت به دکتر مولر ولفارت اعتماد کند و او تشخیص داد که عضله ران او پاره شده است."

خدیرا به همین دلیل در بازی دوستانه مقابل آرژانتین حضور نداشت و پیش بینی می شود بین 6 تا 8 هفته از میادین دور باشد.  

 

منبع

نظرات 4 + ارسال نظر
mohammad پنج‌شنبه 13 شهریور 1393 ساعت 17:03 http://bayern.blogsky.com

عجب بد شانسه این خدیرا. خدا کنه زودتر خوب شه

ح.ر.واقف پنج‌شنبه 13 شهریور 1393 ساعت 17:05

میگن آدم از اینده که هیچ حتی یک دقیقه بعدش هم خبر نداره , واقعا حقیقت محضه. تا همین ده روز پیش خبرهایی مبنی بر پیوستن خدیرا به بایرن به گوش میرسید وحتی میگفتند اومده آلمان برای عقد قرارداد و یکدفعه آنچلوتی گفت که فروشی نیست.همه مون خوشحال بودیم که یه آلمانی دیگه میاد بایرن و وقتی آلونسو رو خریدیم اکثریت ناراحت بودیم. ولی انگار خدا با ما بود که سامی تو رئال موند چون اگه اومده بود بایرن,باز یه مصدوم دیگه میموند رو دستمون و اونوقت علی (پپ) میموند و حوضش.مهلت نقل و انتقالات هم که تموم شده بود و معلوم نبود چی بسر بایرن میومد.واقعا یه حکمتی تو این قضیه بود.اینجاست که باید خداروشکر کرد. امیدوارم که هرچه زودتر سلامتیش رو پیدا کنه.

ممد فشفشه جمعه 14 شهریور 1393 ساعت 00:44

دیدی می گم این مصدومیت ها یه کم غیر عادی هست باور کنید هیچ دکتری به ولفارت نمی رسه که پای دانیال داوری رو از قطع شدن نجات داد

mahmood جمعه 14 شهریور 1393 ساعت 13:37

دکتر مولرازخیلی ها وقت پیش می شناسم زمانی که دکترتیم ملی المان توجام جهانی1990بود..دکترحاذق هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد