وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بکن‌باوئر: سیاست نقل و انتقالات بایرن صددرصد صحیح است

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، قیصر فوتبال آلمان از سیاست خریدی که بایرن تابستان سال جاری در پیش گرفت، دفاع کرد.


در فصل نقل و انتقالات تابستانی بایرن مونیخ، قهرمان پرافتخار بوندس‌لیگا در یارگیری اقداماتی کرد که تاکنون سابقه نداشت.

مونیخی‌ها خوان بارنات، په په رینا و ژابی آلونسو را که همگی اسپانیایی هستند،‌ استخدام کردند. از طرفی تونی کروس را به رئال مادرید دادند.

همچنین چند خرید دیگر نیز داشتند. این مدل سبد خرید بازیکن در تیم باوارایی سابقه نداشت که باعث بحث و حتی انتقاد برخی رسانه‌ها شد.

اما روز گذشته فرانتس بکن باوئر، مدافع، کاپیتان، سرمربی و رئیس اسبق بایرن به حمایت پرداخت.

وی در گفت‌وگویی در مراسمی که برای تقدیر از وی در «کیتسل‌بوئل» برگزار شده‌ بود، اظهار داشت: باید در نظر گرفت بایرنی‌‌ها مجبور شدند اینگونه در بازار نقل و انتقالات وارد شوند. شمار بازیکن آسیب دیده زیادی داشتند و همینطور ستاره‌هایی که به خاطر جام جهانی، آثار خستگی در چهره‌شان بود. این اقدامات منطقی بود.

بکن‌باوئر در مورد خرید دقیقه آخر ژابی آلونسو نیز به صراحت بیان کرد: وقتی می‌توان بازیکنی با کلاس مثل او را خرید، باید فوری دست به کار شد. درست است اکنون 32 سال سن دارد اما هنوز هم کاملا مفید است. بازیکنانی با درخشش و قابلیت بازی آلونسو و حتی خاوی مارتینز همیشه مورد نیاز تیم‌ها هستند. این‌ها بازیکنانی مستحکم و راحت قابل دسترس هستند که با کمک‌شان می‌توان دفاع را سروسامان داد.

او تصریح کرد: از نظر من این سیاست خرید صددرصد درست است.

آلونسو بعد از مارتینز، تیاگو، بارنات و رینا، پنجمین بازیکن اسپانیایی کادر مونیخی‌ها محسوب می‌شود.

قیصر ژرمن‌ها در مورد واگذاری سئوال‌برانگیز تونی کروس به رئال هم نظر داد. او عنوان کرد: طبیعی است که رفتنش برای بایرن لطمه است. چون مونیخی‌ها بازیکن اعجاب انگیزی را از دست دادند اما اگر خود را به جای کروس بگذاریم، متوجه می‌شویم چنین انتقالی قابل درک است. وقتی شما این موقعیت را داری که به خارج بروی و پیشنهاد جدی رئال مادرید در دست‌تان هست، یعنی تیمی که به شما دو یا سه برابر دستمزد می‌دهد،‌ منطقی است که نقل مکان کنید.
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
mohammad چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 16:03 http://bayern.blogsky.com

هنوز هم به نظر من زود هست که در مورد نقل و انتقالات بایرن نظر صحیح بدهیم اما به نظرم اگر دستمزد کروس را افزایش میدادن و نگهش میداشتن تیممون تکمیل تر بود اما حالا هم خوبه و اگر آقای نابغه روش درستی انتخاب کنه قطعا بایرن این فصل در اروپا میدرخشه

جاوید چهارشنبه 12 شهریور 1393 ساعت 17:29 http://footballi-pictures.mihanblog.com

فعلا که این فصل هم شدیم موش آزمایشگاهی و هی تغییر ترکیب داریم.فقط دوس دارم دوره ی کابوس وارمون با گواردیولا تموم شه.من دیگه طاقت تحقیر جلو بزرگان اروپا رو ندارم و امیدوارم رئال پارسال آخرین مورد باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد