وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تمجید لوکا تونی از خرید جدید مونیخی ها

 
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،ستاره و مهاجم سابق مونیخیها خرید جدید باشگاه سابق خود را تحسین نمود واعتقاد دارد بایرن بکی از بهترین مدافعان لیگ ایتالیا را به خدمت گرفته است . 
 

لوکا تونی در مصاحبه با اشپورت وان درباره خرید مهدی بن عطیه توسط بایرن مونیخ افزود :" من به بایرن بابت این انتقال تبزیک می گویم وآنان را تحسین می کنم .بن عطیه یکی از بهترین مدافع ایتالیا در طی فصول گذشته بود.خرید چنین بازیکنانی همواره سخت است اما من خوشحالم که بایرن توانست سرانجام آن را انجام دهد ."

مهاجم سابق بایرن مونیخ ادامه میدهد :"او بسیار قوی و زیزک است او بازیکنی بسیار بزگ می باشد.بن عطیه همواره دارای سرعت خوبی است که میتواند از دفاع به حمله جابه جا شود این بازیکن بسیار تاکتیکی است و میتواند در موقعیتهای خوبی برای گلزنی قرار بگیرد بن عطیه همچنین تبحر خاصی در زدن ضربات سر و بازی هوایی دارد."

لوکا تونی مهاجم حال حاضر هالاس ورونا در پایان سخنانش درباره علاقه اش به تیم سابقش عنوان نمود :"من هنوز بایرن را دوست دارم وبازیهای آن را دنبال می کنم همگان می دانند بایرن و یووونتوس در کنار فیورنتینا همواره در قلب من جای دارند من امیدوارم بایرن در کنار یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا موفق ظاهر شود."

نظرات 3 + ارسال نظر
kahn چهارشنبه 5 شهریور 1393 ساعت 19:52

توجه کردید فردا قراره بهترین بازیکن انتخاب شه

محمد مولر چهارشنبه 5 شهریور 1393 ساعت 20:27

بن عطیه یه دفاع عالیه که خیلی به درد سیستم پپ میخوره امیدوارم با خریدن این و دوباره به اوج رسیدن هولگی مشکل دفاع حل بشه

ح.ر.واقف پنج‌شنبه 6 شهریور 1393 ساعت 12:11

یاد گلهایی که همراه با کلوزه تو خط حمله بایرن میزدند بخیر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد