وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بن عطیه : گواردیولا شدیدا خواهان جذب من بود

به گزارش وبلاگ کانون هوادران بایرن مونیخ در ایران،مدافع مراکشی اذعان می کند که خواست سرمربی بایرن در نهایی شدن انتقالش تاثیر گذار بوده است .  

 مهدی بن عطیه امروز در تست پزشکی بایرن مونیخ شرکت می کند .

این بازیکن ۲۷ ساله به رسانه های آلمان گفت :"خیلی خوشحالم که انتقالم به بایرن سرانجام دارد نهایی می شود . مدت زمان صحبت ها طولانی شد و در یک برهه ای من فکر می کردم که این انتقال انجام نخواهد شد ولی گواردویلا شدیدا منرا می خواست و در نهایت دو باشگاه به توافق رسیدند . گواردویلا مربی فوق العاده ای است و من مشتاق کار کردن با وی هستم .

بایرن بازیکنان شگفت انگیز زیادی دارد و عضوی از این گروه بودن مثل به حقیقت پیوستن رویایم است . "

نظرات 7 + ارسال نظر
ivan چهارشنبه 5 شهریور 1393 ساعت 18:19

حال نمیکنم هنوز نیومده اینقدر منم منم میکنه. انگار اومده باشگاه کوچیک. اومده تو بهترین باشگاه دنیا

aliver kahn چهارشنبه 5 شهریور 1393 ساعت 18:30

حالا درسته که خیلی سختی کشیدیم تا بیاریمد ولی دیگه پررو نشو پسرخوب.

bahman چهارشنبه 5 شهریور 1393 ساعت 18:46

خیلی حرف بزنی میندازیمت بیرونا
خجالت بکش لام و شواینی هم اینجوری من من نمیکنن
بخابونم دهنش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Hamed_Hamdast چهارشنبه 5 شهریور 1393 ساعت 18:52

مگه بدبخت چی گفته که اینجوری جبهه میگیرید ؟
میگه بایرن بازیکنان فوق العاده ای داره که عضو اون بودن تحقق رویاست
این پرروییه؟
خب مربی میخواستش دیگه
ما هم میخواستیم
والا
فقط امیدوارم جواب بده

kahn چهارشنبه 5 شهریور 1393 ساعت 19:05

پرررررررررررو حرف زیادی بزنی هرررری

احسا ن چهارشنبه 5 شهریور 1393 ساعت 19:38

فاز اونایی که دارن پاچه بن عطیه رو نیومده میگیرن چیه دقیقا؟
چی گفت مگه؟!

ممد فشفشه پنج‌شنبه 6 شهریور 1393 ساعت 01:59

چرا نیمومده این همه انتقاد می کنید به خدا به هزارتا دانته می ارزه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد