وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مولر: برای روحیه دادن به تیم نیاز نیست کاپیتان شوم

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بازیکن توانای تیم ملی آلمان قصد ندارد جانشین فیلیپ لام در تیم ملی این کشور شود اما باور دارد که می تواند بدون به بازو بستن بازوبند تیم را رهبری کند.


به گزارش بخش بین المللی گل، مهاجم بایرن مونیخ توماس مولر تاکید دارد که علاقه ای به بازو بستن بازوبند کاپیتانی تیم ملی آلمان ندارد و احساس می کند که سایر بازیکنان می توانند  به عنوان کاپیتان مانشافت ها انتخاب شوند. این ادعاها درحالی مطرح شد که یوآخیم لوو پس  خداحافظی فیلیپ لام از تیم ملی نام مولر را به عنوان کاپیتان آینده این تیم به زبان آورد. اما مولر در واکنش به این ادعا در گفت و گویی با بیلد گفت:"من فکر می کنم که تعداد نامزدهای کسب این عنوان بیشتر هستند و آن ها می توانند انتخاب شوند. باستین شواین اشتایگر کاپیتان دوم تیم است، این درحالی است که ما بازیکن با تجربه دیگری مانند مانوئل نویر را داریم، کسی که هم اکنون بهترین دروازه بان جهان است.

"در حال حاضر واقعاً چیزی برای ترسیدن وجود ندارد، من فکر می کنم من می توانم یک رهبر باشم، اما نیازی نمی بینم که بازو بند را به بازو ببندم. من برای تزریق روحیه مثبت به تیم نیازی به بازوبند ندارم." این ملی پوش 24 ساله در 56 بازی خود برای تیم ملی آلمان 22 گل را به ثمر رسانده است.

نظرات 8 + ارسال نظر
بایرن 5 ستاره چهارشنبه 5 شهریور 1393 ساعت 18:29

یک بازیکن که فکر نتیجه گیری تیمشه فقط میتونه مولر باشه
واقعا شخصیت فوق العاده ای داره
بهش تبریک میگم

bahman چهارشنبه 5 شهریور 1393 ساعت 18:50

اگه ایران باشه پنج تا کشته میدیم

kahn چهارشنبه 5 شهریور 1393 ساعت 19:06

بهمن فقط 5 تا برو بالاتر مولر انسان واقعیه وای یکم دیوووووووانه است اخه رگ ها رو که فوران کرده رو ببین در می یابی

جاوید چهارشنبه 5 شهریور 1393 ساعت 20:43 http://footballi-pictures.mihanblog.com

سلطانی به خدا...همیشه عاشقت میمونم چون همیشه در خدمت تیمی

Thomas Muller چهارشنبه 5 شهریور 1393 ساعت 22:04

عاشقتم مولر
مولر عالیه عشقمه.فقط به خاطر مولر عاشق بایرن و آلمان شدم چون مولرو عشق است و بس...خوشگل من

مقاومت پنج‌شنبه 6 شهریور 1393 ساعت 00:57

از شادابیش،شیطنت مردانش،غیرتش و تواضعش خوشم میاد.

Fereshteh پنج‌شنبه 6 شهریور 1393 ساعت 13:00

قربونت برم جیگر

عاشق آلمان جمعه 7 شهریور 1393 ساعت 17:22

زنده باد توماس مولر قهرمانان دلاوران

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد