وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یوفا از گواردیولا، مورینیو، کلوپ، آنچلوتی و فان‌خال دعوت کرد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اتحادیه فوتبال اروپا مربیان مطرح فوتبال قاره سبز را به نشست ویژه نیون دعوت کرد.


یوفا روز گذشته برای مربیان بزرگی همچون پپ گواردیولا (بایرن مونیخ)، ژوزه مورینیو (چلسی)، یورگن کلوپ (بورسیادورتموند)، کارلو آنچلوتی (رئال مادرید)‌، لویی فان‌خال (منچستریونایتد) و ... به اجلاس سالیانه در شهر نیون سوئیس دعوت‌نامه فرستاد.

این اجلاس در تاریخ 3 و 4 سپتامبر (12 و 13) برگزار خواهد شد. کمیته مربیگری یوفا در این نشست به آخرین تحولات مربیگری فوتبال با رویکرد مسابقات جام جهانی 2014 برزیل به قهرمانی آلمان منجر شد،‌ خواهد پرداخت.

مدیریت این اجلاس را سرآلکس فرگوسن، مربی پرآوازه سابق منچستریونایتد برعهده خواهد داشت.

نظرات 9 + ارسال نظر
mohammad سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 16:05 http://bayern.blogsky.com

برو اونجا چیزهای جدید یاد بگیر و برگرد به بایرن کمک کن در ضمن حال اون مورینیو را هم بگیر

بهمن سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 17:55

اخه این چرا دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این سبک فوتبالش تموم شد
حتی ولسبورگ هم داشت اذیتمون میکرد
فیروز کریمی هم از این بهتره
باز حداقلش اینه که بقیه رو میخندونه

افنبرگ سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 19:35

آره با اون ریشهای بسیجی حال آدمو بهم میزنه

kahn سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 20:15

خدایا این بره مهمونی ادم شه برگرده دهن من یکی سرویس میشه بگو امیییین

محمد سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 20:51

دوستان اینو بدونین که پپ چرا دعوت شده .پپ سال قبل سخنران اصلی این جلسه بود. رویکرده جدید یعنی مربی که بتونه چیز های جدید از فوتبال نوین رو به نمایش بزاره.از این جمع کدومش اینطورین؟مورینیو؟حرفی از رویکرد جدید نزنید که داره فوتبال قرن 19 رو به اجرا میذاره به قول خودش.آنجلوتی؟چه برنامه و رویکردی جدید.مربی فوق العاده ای هست اما رویکرد جدید اینجا مطرح هست و هممونم میدونیم که آنجلوتی یک مربیی خلاق نیست. حال میماند آن سه نفر که اینان خلاقان دنیای فوتبال هستن اما با تمامی احترامی که به کلوپ قائل هستم اون شاید در زمینه ی نبوغ و خلاقیت تاکتیکی از پپ و فن خال یکم پایین تر باشه.از بین این دو انتخاب باشماست با اینکه همه میدانیم چه کسی برتر است اما شاید بعضی ها دوباره کینه بورزند که هیچ مانعی نیست.

mohammad سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 21:33 http://bayern.blogsky.com

امسال دیگه اگر نتیجه نگیره باید بره اونجایی که عرب نی انداخت

0 سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 23:06

بهترین مربیان از بین این 5 تا به ترتیب و بدون اغراض با توجه به سال گذشتشون 1کارلا آنچلوتی 2لویی فن خال 3 پپ 4 کلوپ 5 مورینیو اما توجه کنید که خلاقیت رو دست کارلتو نیست تیمش بازی برگشت بازی با دورتمند 2 صفر عقب بود کاسمیرو رو فرستاد تو بازی تو رو خدا پپ رو دیگه برترین ندونید

Fc Bayern Munchen Ev سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 23:25

با درود
برای من روشن شد که شما کاربرانی که نظراتتون رو به شکل زننده در بالا بیان میکنید در صحیحی از فوتبال ندارین شما از دسته هایی هستید که فقط دوست دارید از چیزی ایراد بگیرید بدون اینکه جنبه های دیگه رو هم در نظر بگیرید ,برای اونایی که نمیدونن باید گفت که شما باید خیلی افتخار هم بکنید که پپ گواردیولا مربی بایرن مونیخ هست بایرن تا سال پیش که تیم پر از مصدوم بود کی فکرش رو میکرد تیم به اون سرعت بتونه نتیجه بگیره و قهرمانی زود هنگام رو کسب کنه در مقابل تیم هایی که واسه لیگ دندون تیز کرده بودن با مصدوم شدن بازیکنانمون در اواخر لیگ و کاهش انگیزه بازیکنان سطح بازی در اواخر لیگ افت کرد و تاثیرش در بازی با رئال بدلیل افت چند بازیکن کلیدی مثل مانژو و دانته و ریبری مصدوم و باستیان با مصدومیت بازی میکرد مقابل رئال تیاگو هم سرعت گردش توپ رو بالا میبرد که متاسفانه مصدوم شد در ضمن بایرن درمقابل رئال نمایش خیره کننده ای داشت در بازی رفت و رئالی ها آرزو میکردن بازی زودتر تموم شه ... امسال هم در بدترین شرایط تیم رو بعد از جام جهانی با کلی بازیکن خسته تحویل گرفت و داره سبک فوتبال سرعتی با مالکیت هدف دار رو به تیم تزریق میکنه !در یک کلام پپ یک نابغه است کسی که همیشه میشه ازش انتظار برد داشت تنها تیمی که سبک هجومی رو داره بازی میکنه در مقابل ضد فوتبال ها نکنه یادتون رفته خطاها و رو زمین خوابیدن های رئالی ها

علی بایرنی چهارشنبه 5 شهریور 1393 ساعت 00:20

باهات موافقم fc bayern munchen ev

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد