وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماریو گومز امیدوار به بازگشت به تیم ملی آلمان

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ماریو گومز مهاجم تیم فیورنتینا ابراز امیدواری کرد با سپری کردن یک فصل خوب در این تیم، بار دیگر به تیم ملی آلمان دعوت شود.


مهاجم ویولا در اولین فصل حضورش در این تیم به دلیل مصدومیت های متوالی، حضور در جام جهانی را از دست داد و نتوانست عضوی از قهرمان جام جهانی 2014 باشد.

گومز در مصاحبه با گفت: "بدیهی است که من می خواهم بار دیگر به تیم ملی بازگردم. من برای بازی دوباره در تیم ملی هر کاری خواهم کرد. اما ابتدا من می خواهم عملکردی خوب در فیورنتینا به نمایش گذارم. من برای فصل جدید آماده ام. من در تابستان سخت کار کردم. ما در اولین دیدارمان به مصاف رم می رویم و من تصور می کنم این مسابقه به ما میزان آمادگیمان را نشان می دهد."

نظرات 13 + ارسال نظر
اکبر سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 04:31 http://ali

خواستن توانستن است.
بازیکنی که چنین پسری را(گائودینو) پرورش بده که بتونه در سطح بایرن مونیخ بدرخشه مطمئنا"خودش هم می تونه دوباره به سطح تیم قهرمان جهان برگرده.
درود بر شما پدر و پسر

ali سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 08:29

سلام گائودینو پسر مائوریتزیو گائودینو بازیکن تیم ملی آلمان در جام جهانی 94 آمریکاست گومز تازه 29 سالشه چجوری پسر 17 ساله داره؟؟؟؟؟؟یعنی 12 سالگی صاحب فرزند شده؟؟؟؟؟؟

دایسلر سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 09:03

ماریو گومز باید سرو سنگین از فوتبال خداحافظی کنه یا اگه خیلی دیگه به فوتبال بازی کردن علاقمنده ، به لیگ امارات ، عربستان یا لیگ برتر ایران بره.. فکر کنم برای پرسپلیس یا استقلال بتونه خوب باشه... البته به سپاهان هم بره بد نیست....

بهمن سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 09:49

حتما برمیگرده
واقعا کارش بیسته
بهترین تموم کننده جهانه
بایرن هم اشتباه کرد فروختش

ح.ر.واقف سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 10:46

مطمئن هستم که بزودی به تیم ملی برمیگرده. بعد کلوزه واقعا دیگه یه مهاجم نوک تموم عیار نداشتیم که امید بخدا با برگشت گومز این خلا هم پر خواهد شد. خیلی دوستش دارم و حیف شد که از بایرن رفت.

bahman سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 12:31

حرفت اصلا قشنگ نبود دایسلر

kahn سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 12:32

کاش برگرده

mohammad سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 12:36 http://bayern.blogsky.com

اتفاقا به نظر من بازیکن خوبی هست و به درد تیم ملی آلمان هم میخوره

دایسلر سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 12:53

هیچ مشکلی نیست... در پایان نیم فصل با فیورنتینا مشخص میشه ماریو گومز چقدر بهترین گلزن جهانه ، چقدر به درد تیم ملی میخوره چقدر گلزن تمام عیاره... امیدوارم نظراتتون و IDتون یادتون نره ....

MIROSLAV سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 12:56

ما منتظرت هستیم ؛ ((سوپر ماریو ی اصلی)) تو هستی
امیدوارم تو و پودولسکی هرچه زودتر به بوندسلیگا برگردید ؛ به تیم هایی مثل لورکوزن و دورتموند تا هم بوندسلیگا جذاب تر شود و هم قدر شمارو بدانند

bahman سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 13:13

اخه دایسلر عزیز مگه گمز تو بایرن کم گل زد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوبه بهترین گلزنمون بود
درضمن تو اون تو فیورنتینا اصلا به گومز توپ میرسه که بخاد کاری بکنه
بت پیشنهاد میدم یکی از بازی های فیورنتینا رو ببین حتما

پپ سه‌شنبه 4 شهریور 1393 ساعت 21:32

پپ کچل اون شقیری توپ جمع کن رو ول نمیکنه
در عوض گومز رو مفت از دست میده
امیدوارم برگردی بوندسلیگا بری دورتمند با گلات حال پپ رو بگیری

اکبر جمعه 7 شهریور 1393 ساعت 18:35 http://abualisina

بچه ها
شرمنده م
عجب سوتی دادم ها!
به خاطر اسم کوچک گومز {ماریو} اونو با گائودینهو اشتباه گرفتم
از علی اقا بابت توضیحش ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد