وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تمجید بایرنی ها از گائودینو

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر عامل باوارایی از نمایش تیم برابر ولفسبورگ راضی است.

کارل هاینس رومنیگه، مدیر عامل بایرن مونیخ پس از بازی این تیم برابر وولفسبورگ به صحبت درباره این بازی پرداخته است، وی می گوید نمایش تیم رضایت بخش و خوب بوده است. علاوه بر این رومنیگه و دیگر اعضای تیم نیز از عملکرد خوب گائودینو در بازی شب گذشته تمجید کرده اند.

رومنیگه طی مصاحبه ای گفت: "نتیجه می توانست 4-1 یا 5-2 شود یا هر طور دیگری رقم بخورد. بازی بسیار هیجان انگیزی بود و یکی از بهترین نبرد های بوندسلیگا. مهم ترین چیز این بود که با پیروزی زمین را ترک کردیم. پیش از بازی نیز این را گفتم که از فصل پیش رو ترسی ندارم. من فکر می کنم که فصل خوبی را در پیش خواهیم داشت، اگر چه بوندسلیگا نسبت به فصل های گذشته هیجانی تر و رقابتی تر شده است. هواداران می توانند منتظر بازی های جذابی باشند."

مدیر عامل بایرن درباره نتیجه بازی گفت: "پیروزی در هفته های ابتدایی مهم ترین چیز است و اگر بازی مساوی میشد زیاد نتیجه خوبی نبود. در مجموع تیم خوب ظاهر شد و فوتبال زیبایی را ارائه داد."

رومنیگه در ادامه به تعریف و تمجید از گائودینو، بازیکن 17 ساله و آینده دار باوارایی ها پرداخت که در شب گذشته نمایش خیره کننده ای داشت: "هواداران تنها می توانند به داشتن چنین بازیکنی افتخار کنند، خود او نیز می تواند به داشتن چنین عملکرد فوق العاده ای در سن 17 سالگی افتخار کند و از این بابت خوشحال باشد."

ماتیاس سامر، مدیر ورزشی مونیخی ها نیز مانند رومنیگه از گائودینو تمجید کرده است: "جانلوکا بازیکن متفاوتی است و رسیدن به شرایط او بسیار سخت است. او در بالاترین سطح فوتبال و در یک تیم در سطح جهانی مانند بایرن مونیخ نمایش خیره کننده ای داشت. حالا تیم باید از پیروزی در هفته ابتدایی، که بسیار هم مهم بود، اعتماد به نفس بگیرد و با قدرت برای بازی برابر شالکه آماده شود."

سرمربی اسپانیایی باوارایی ها، پپ گواردیولا، دیگر بایرنی بوده که از عملکرد گائودینو تمجید کرده است: "این آسان نیست که با 17 سال سن در آلیانس آرنا در برابر وولفسبورگ و بازیکنانی مانند لوئیز گوستاوو بازی کند و این چنین نمایش خوبی داشته باشید. او کاملا شایستگی حضور در این بازی را داشت."

همچنین کاپیتان فیلیپ لام نیز درباره جانلوکا صحبت کرده است: "او از ابتدای فصل در کنار ما بوده است، تا جایی که به یاد می آورم او همیشه پسری خوب و بازیکن فوق العاده ای بوده است؛ با وجود مصدومیت ها و مسائل مختلف ما همیشه به همه بازیکنان نیاز داریم."

نظرات 4 + ارسال نظر
لوا‏*‏الابا یکشنبه 2 شهریور 1393 ساعت 01:47

خیلی خوب بازی کرد ولی قدرت بدنیش کمه به نظرم بازیکن بزرگی بشه حتی بهتر کروس خائن

اشکان یکشنبه 2 شهریور 1393 ساعت 02:17

آره صد درصد اگه خودشو خراب نکنه از کروس بهتر میشه!ولی کروس هم رفتنش هم سود
داشت هم ضرر ولی به نظرم سود رفتنش برا تیم بهتر بود تا فضا برا بازیکنان بازتر شه...
از بین مولر روبن کروس یکی باید تیمو ترک میکرد که کروس بهترین بود برا خروج...

Ariya1900 یکشنبه 2 شهریور 1393 ساعت 02:37

عالی

آینده روشنی داری پسر کوچولو

mohammad یکشنبه 2 شهریور 1393 ساعت 15:50 http://bayern.blogsky.com

دم بایرن گرم با این بازیکناش.امیدوارم هر چه زودتر مصدوم ها خوب بشن و به تیم اضافه بشه و عطیه و خدیرا هم بیان.اون موقع دیگه چه شود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد