وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه سایت بوندسلیگا با توماس مولر

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مولر به طور مفصل درباره بازی شب گذشته برابر ولفسبورگ صحبت کرده است.

زننده اولین گل فصل 2014/15 بوندسلیگا پس از پیروزی تیمش برابر ولفسبورگ با نتیجه 2-1 در وزشگاه آلینز آرنا، در مصاحبه با سایت رسمی بوندسلیگا، درباره مسائل مختلف این بازی و تیم صحبت کرده است.

 

سوال:"بایرن در مجموع بازی خوبی ارائه داد، آیا راضی هستی؟"

توماس مولر:"در مجموع می توان از این بازی راضی بود. در بیشتر بازی ما فوتبال خوبی ارائه دادیم و پیروزی در اولین گام خوب است، می توان از این بازی راضی بود. در ده دقیقه آخر موقعیت های گلزنی زیادی داشتیم اما از هیچکدامشان استفاده نکردیم." 

سوال:"پیروزی در اولین بازی چگونه بود؟"

توماس مولر:"من هم مانند همه بازیکنان به زمان بیشتری برای هماهنگی و رسیدن به آمادگی کامل نیاز دارم اما برای اولین بازی پیروزی مهم ترین چیز است، همچنین این که بازیکنان با آمادگی بدنی خوبی بازی کردند و مصدوم نشدند نیز خوب است."

 

سوال:"بعد از گل دوم تیم که آرین روبن به ثمر رساند به نظر می رسید بایرن کار آسانی داشته باشد، اما ایویکا اولیچ مسیر بازی را تغییر داد..."

توماس مولر:"برخی از موضوعات بودند که تصورات دیگری از آن ها داشتیم. ما به طرز عجیبی تحت فشار قرار گرفتیم و حتی یک بار نیز شانس آوردیم که گل نخوردیم. در ابتدا مانوئل نویر شوت مالاندا را به خوبی مهار کرد اما این که در ادامه دروازه ما باز نشد خوش شانسی بود. با این وجود در ده دقیقه پایانی بازی بهتری را ارائه دادیم."

 

سوال:"بعد از حضور در جام جهانی و استراحت حدود سه هفته ای برای بازیکنان ملی پوش، آیا از دست رفتن آمادگی جسمی و خستگی بازیکنان چیز نگران کننده ای بود و در بین بازیکنان دیده شد؟"

توماس مولر:"تنها به قدرت بدنی و آمادگی جسمانی مرتبط نیست. وقتی من دو یا سه هفته استراحت کنم، آمادگی ام بر می گردد. در واقع آمادگی فیزیکی مشکل اصلی ما نیست، موضوع اصلی هماهنگی و آشنایی با بازیکنان تیم است. اینجا یک چیز نسبت به تیم ملی فرق می کند، ما باید با بازیکنان دیگری که تفکرات متفاوتی دارند بازی کنیم. ما باید هر روز سخت تلاش کنیم که هماهنگ شویم و من مطمئنم که این اتفاق خیلی زود رخ خواهد داد. حالا می توانیم در طول هفته تمرینات همیشگی خود را داشته باشیم و روز به روز بهتر می شویم."

 

سوال:"در پایان، جانلوکا گادینیو، هافبک 17 ساله باوارایی ها در هفته اول بوندسلیگا با اعتماد به نفس بسیار بالایی از ابتدا در ترکیب قرار گرفت و نمایش خوبی داشت، درباره او چه فکر می کنی؟"

توماس مولر:"اگر او توانایی و کیفیت لازم را نداشت، قطعا بازی نمی کرد. من از این که گادینیو از ابتدا بازی کرد متعجب نشدم، اما شما قطعا باید برای او احترام زیادی قائل شوید. او مطمئنا در آینده کمک بیشتری به ما خواهد کرد. با این وجود در بازی شب گذشته، در حالی که بسیار نیز تحت فشار بود، عملکرد خوبی داشت."

نظرات 1 + ارسال نظر
kahn شنبه 1 شهریور 1393 ساعت 19:24

افرین به مولر و برترین گل زن ادوار جام جهانی اینده خخخخخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد