وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: صحبت های واتسکه فقط من را میخنداند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رئیس هیئت مدیره ی بایرن اعلام کرد بحث جنجال و دعوا بین دورتموند و تیمش،بحثی خنده دار می باشد.

تنش بین بایرن و دورتموند با آمدن گوتزه و لواندوفسکی به مونیخ آغاز شد و در چند روز گذشته با صحبت های رومینیگه در مورد مبلغ بندآزادی رویس به اوج خود رسید، به گونه ای واتزکه عضو ارشد دورتموند پیش از دیدار سوپرکاپ اعلام کرد که نیت رومنیگه پلید است و دیگر هیچ رابطه ای با او و بایرن مونیخ برقرار نخواهد کرد.

با این وجود رومنیگه اعلام کرده است که موضوع جنگ لفظی میان دو باشگاه فقط باعث خنده ی وی می شود:"من فقط می توانم به این موضوع بخندم.بحث دعوای بین من و واتزکه خنده دار است.من از هیچ چیز ناراحت نمی شوم.همیشه هنگام خواندن مطالب جدید به این صحبت ها لبخند می زنم.چون هیچ چیز نمی تواند مرا ناراحت و عصبانی کند.از دیدگاه من متلک بسیار هم خوب و بامزه است."

نظرات 1 + ارسال نظر
ح.ر.واقف شنبه 1 شهریور 1393 ساعت 21:31

دوست ندارم با هم دشمنی داشته باشند. ما فقط باهم تو زمین فوتبال رقیب هستیم و همه باید با هم برای موفقیت آلمان کبیر همیشه متحد بشیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد