وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هامان: گوتزه باید بیش از این از استعدادش استفاده کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بازیکن سابق بایرن مونیخ معتقد است که این هافبک تهاجمی طی سال‌های اخیر کم‌فروغ ظاهر شده است و کریستوف متزلدر مدعی است که گوتزه اکثر اوقات "بیش از حد همه چیز را ساده می‌گیرید".


به نقل از خبرگزاری گل، ملی‌پوش سابق تیم ملی آلمان بر این باور است که ستاره تیم فوتبال بایرن مونیخ، ماریو گوتزه، از تمام ظرفیت‌هایش استفاده نمی‌برد.

این بازیکن 22 ساله در تابستان 2013 از بروسیا دورتموند به بایرن پیوست اما از آن پس تاکنون نتوانسته به سطح بالای انتظارات جواب دهد و در اولین فصلش برای حفظ آمادگی و ارائه بازی خوب به چالش افتاد.

هامان تاکنون از نمایش‌های گوتزه برای بایرن ناراضی بوده و احساس می‌کند این بازیکن خلاق از روند رشدش عقب افتاده است. وی به اسکای گفت: "با استعدادی که او دارد، گوتزه همین حالا باید در سطح بالاتری از فوتبالش می‌بود. گوتزه باید اکنون به پیش برود. او 6 یا 12 ماه دیگر دارد تا آن قدم به سطح بالاتر را بردارد. شما نمی‌توانید در حال حاضر یک سری نمایش متوسط ارائه دهید و بگویید که سال بعد تمام تلاشتان را خواهید کرد. اوضاع اینگونه پیش نمی‌رود."

در این میان، مدافع سابق دورتموند، کریستوف متزلدر نیز از گوتزه انتقاد کرد و از او خواست تا تلاش بیش‌تری کند. متزلدر گفت: "ماریو اکثر اوقات همه چیز را ساده می‌گیرد و اغلب بیش از حد بر روی استعدادش اتکا می‌کند."

گوتزه در فصل 14-2013 در 27 بازی 10 گل برای بایرن به ثمر رساند و پس از آن در برابر آرژانتین گل قهرمانی آلمان در جام جهانی را به ثمر رساند.

نظرات 3 + ارسال نظر
بایرن 5 ستاره سه‌شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 21:27

کاملا باهات موافقم.بخدا تو پستش بهترین بازیکن جهانه همتا نداره

tarafdar سه‌شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 22:46

موافقم

ali پنج‌شنبه 30 مرداد 1393 ساعت 12:50

بزرگترین اشتباه گوتزه اومدن به بایرن بود تو دورتموند مثل الماس میدرخشید اگه گوتزه تو دورتموند مونده بود الان جزو 3 بازیکن برتر جهان بود ای کاش هیچوقت نمیومد بایرن (با اینکه طرفدار بایرنم ولی دوست ندارم رویس و دراکسلر هم بیان بایرن چون بلای گوتزه به سرشون میاد)فقط بازیکنای رده ی پایه بایرن و ستاره های خارجی،تو بایرن جا میوفتن مثل لام و شواینی،ریبری و روبن ولی اکثر ستاره های آلمانی تیم های دیگه که اومدن بایرن از سطح قبلیشون پایینتر اومدن مثل بالاک،فرینگز،کلوزه،بوروفسکی،باسلر،گوتزه و....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد