وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

باداشتوبر: بازگشت به میدان، بهترین اتفاق ممکن است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هولگر بادشتوبر از اینکه بعد از 20 ماه کابوس وار همراه با مصدومیت، به میادین بازگشته، اظهار خوشحالی کرد.


به نقل از Four-Four-Two، این مدافع میانی، در دسامبر 2012 در بازی مقابل بورسیا دورتموند از ناحیه لیگامنت زانو به شدت مصدوم شد و در می 2013 شدت مصدومیت اش دوباره به حالت قبل بازگشت. باداشتوبر 25 ساله در بازی های پیش فصل بایرن مونیخ به زمین چمن بازگشته بود، ولی اولین بازی رسمی اش را دیروز در جام حذفی آلمان در برد 4 بر یک بایرن مقابل مونستر، به مدت 79 دقیقه انجام داد.

این مدافع بعد از بازی این گونه گفت:"از اینکه فرصت بازی پیدا کردم، بسیار خوشحالم. واقعا لذت بردم و بازی را هم بردیم؛ پس روز خیلی خوبی بود. تمام بازی را تحت کنترل داشتیم و می توانیم با رضایت به خانه برگردیم."

این بازیکن در توئیترش هم نوشت: "اولین بازی. ممنونم. شکرگزاردوباره به زمین برگشتنم هستم. در یک کلمه، این بهترین چیز است."

نظرات 2 + ارسال نظر
ح.ر. واقف دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 22:33

خوشحالم که بازیکن آلمانیمون به شرایط نسبتا خوبی رسیده و گواردیولا هم لب به تمجید از بازی خوبش گشوده. امیدوارم یه هافبک یا دفاع چند پسته مثل مارتینز بگیرند تا از کورس قهرمانی جا نمونیم.

بایرن 5 ستاره دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 23:13

زمانی که بداشتوبر بازی میکرد واقعا خیالم از استحکامش راحت بود.واقعا عالیه.اصن سوتی نمیده مثل دانته و بوآتنگ.واقعا دفاعهای الانمون خیلی ضعیفن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد