وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ستاره جوان فوتبال آلمان می خواهد به بایرن مونیخ بپیوندد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره جوان و 18 ساله فوتبال آلمان که در تابستان به تیم قهرمان بوندسلیگا لینک شده بود، علاقه دارد که در آینده در تیم بایرن مونیخ و زیر نظر پپ گواردیولا به میدان برود.


به گزارش گل بین المللی، سینان کورت ستاره جوان تیم بروسیا مونشن گلادباخ، هنوز این شانس را دارد که تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی، به تیم بایرن مونیخ بپیوندد.

صحبتهای مربوط به این انتقال، پیش از این موجب به وجود آمدن اصطکاک میان دو باشگاه بایرن و گلادباخ شده بود و راینر بونهوف رئیس باشگاه گلادباخ نیز در همین رابطه گفته بود سینان کورت تا انتهای فصل بعد در گلادباخ باقی خواهد ماند.

علیرغم تمام مسائل به وجود آمده در این رابطه، کورت که برای تیم زیر 23 ساله های گلادباخ بازی می کند و تا سال 2016 با این تیم قرارداد دارد، همچنان به دنبال این است که بتواند تا پیش از اتمام فرصت انتقالات تابستانی راهی بایرن مونیخ شود.

بونهوف در همین رابطه به خبرنگاران گفت: "ما می خواهیم این پسر را در تیم نگه داریم."

ولی کورت در مصاحبه با خبرنگاران خیلی واضح و شفاف نظر خود را در این رابطه اعلام کرده و گفت: "من تصمیم خودم را گرفته ام و می خواهم به بایرن بپیوندم، هیچ چیزی تغییر نخواهد کرد و من سر حرفم خواهم بود."

وی در ادامه گفت: "من متقاعد شده ام که هنوز می تواند این انتقال رخ بدهد، البته در حال حاضر این هفته ها برای من بسیار مهم است، من می خواهم راهم را در آنجا پیدا کنم، من اگر به چیزی که می خواهم اعتقاد نداشتم این کار را انجام نمی دادم."

سینان کورت که از لحاظ سبک بازی با ستاره تیم دورتموند مارکو رویس مقایسه می شود، پیش از این و تا قبل از تصمیم نهایی اش مبنی بر رفتن به بایرن مونیخ، به تیمهای مانند آرسنال و لیورپول نیز لینک شده بود.

نظرات 3 + ارسال نظر
ح.ر. واقف دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 22:38

خیلی خوبه که این بازیکن جوان و آلمانی میخواد برای موفقیت بیاد بایرن و امیدوارم این اتفاق بیافته. کاش خدیرا رو بتونند بخرند. چون شواینی مصدومه و نمیشه بهش خیلی فشار بیاریم.

بایرن 5 ستاره دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 23:08

اومدن این بازیکنای جوون تو این سن به بایرن عالیه عالی
بایرن به این پشتوانه ها نیاز داره

ilkay سه‌شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 10:43

اینهم یک ترک تبار دیگه بیا قدمت روی چشم. سینان گرگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد