وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: برای بی نقص شدن، به زمان نیاز داریم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ، پس از پیروزی 4-1 تمش مقابل تیم نه چندان مطرح پروسن مونستر، به شاگردانش به دلیل نمایش حرفه ای شان تبریک گفت.

شاگردان گواردیولا در این دیدار توانستند به لطف گل های ماریو گوتزه، توماس مولر، داوید آلابا و کلودیو پیزارو، مقابل حریف دسته سومی شان به یک پیروزی آسان برسند. البته لواندوفسکی هم در این دیدار یک ضربه پنالتی را از دست داد اما گواردیولا از نمایش تیمش در این دیدار ابراز رضایت کرد.

او به خبرنگاران گفت:" من به بازیکنان تیمم به دلیل حرفه ای گری شان تبریک می گویم. تا قبل از گل گوتزه، مونستر بهتر از ما بود. بعد از گل، ما بهتر بودیم و در نیمه دوم، خیلی بهتر بودیم. بنابراین، من راضی هستم. اما دیدید که ما هنوز به زمان نیاز داریم."

رقابت های بوندس لیگا از جمعه پیش رو آغاز خواهد شد و گواردیولا تایید کرد که اگر بازیکن مناسبی برای جانشینی خاوی مارتینس پیدا کنند، او را به خدمت خواهند گرفت.

" اگر انتقالی ممکن شود، خوب خواهد بود. اگر ممکن نشود، ما با همین بازیکنانی که در اختیار داریم، کار را ادامه خواهیم داد."

نظرات 8 + ارسال نظر
amir دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 14:36

سلام بابرن واعا ب یک هافبک دفاعی مثل کوکه یا ویدال نیاز داره. با حمل توپش عالی باشه

mojtaba دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 14:48

اقای نابغه حدود یازده دوازده سال طول کشید تا بعد از نسل دوران هیتسفلید دوباره یه همچین نسل با استعدادی تو بایرن بوجود بیاد.نسلی که قابلیت بردن هر جامی رو دارن.این وقتی که تو ازش داری صحبت میکنی و داری این نسلو به موش ازمایشگاهی تبدیل میکنی به قیمت نابودیشون تموم میشه...تو رو خدا ازمایشاتو ببر به همون خراب شده ای که ازش اومدی و دست از سر تیم ما وردار.حیف که صدامون بهت نمیرسه...

بایرن 5 ستاره دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 18:44

کاملا با نظر امیر موافقم
آقایون بازیکن بزرگ باید به تیم تزریق بشه.مخصوصا تو پست دفاع مرکزی و خط میانی
تازه تصور نکنید تو بال های هجومی همه چی عالیه.نخیر.واویلا اون موقعیه که روبن یا ریبری تو بازیهای مهم مصدوم باشن یا مثل فصل قبل ریبری دچار خلل روحی بشن.دیگه هیچی دیگه تیم به فنا رفته.حتی تو پست مهاجم نوکم ما فقط لوا رو داریم و جایگزینش یعنی پیزارو واقعا ناکارآمده.دوستااااااااان اوضاع خرابه

0 دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 19:28

امسال بی غرض می گم تیمی که خوب خودشو بست رئال بود 3تا بازیکن عالی گرفتن از ما کروس رو 25 تا گرفتن ما هم هی باید منت بن عطیه رو بکشیم با حرفای بایرن 5 ستاره موافقم اوضاع اصلا خوب نیست اون آرسنال سانچزو گرفت ما دنبال بازیکن درجه3 می دویم جدیدا بازیکنای ایرانی هم می گن بریم بایرن خدا وکیلی اگه کلوپ یا آنچلوتی یا فن خال مربی بود این همه آسیب می دیدیم؟ قطعا نه فقط می گم خدا به خیر بگذرونه

بنیامین آدینه محمدزاده دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 20:48

اگر هزار سال هم زمان به پپ گواردیولا بدهیم باز هم قهرمان چمپیونز لیگ نمی شویم

ممد فشفشه دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 21:24

ما با پپ نه تنها چیمپیونز لیگ رو نمی گریم بلکه بوندسلیگا و جام حذفی رو نمی تونیم بگیریم

ح.ر. واقف دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 23:04

بچه ها من عاشق هاینکس بودم و هستم. عاشق بایرنی که ساخته بود و سه گانه رو برامون به ارمغان آورد. ولی در حال حاضر مربیمون گواردیولاست که به شخصه براش احترام خاصی قائل هستم و به کارش ایمان دارم. این نیست که بگیم افتخارات اون تیم بارسا که 14 قهرمانی رو کسب کرد حاصل تفکر پپ نبوده و شانسی بدست اومده. مطمئن باشید که میتونه بایرن رو هم به جایگاه اصلیش برسونه ولی زمان لازمه. هاینکس هم سال اول هیچ جامی نیاورد ولی بعدش تاریخ ساز شد. امیدوارم که پپ و بایرن عزیزمون هم دوباره تاریخ ساز بشند.

mahmood سه‌شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 09:57

بانظرواقف کاملا موافقم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد