وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گوتزه: بایرن هنوز 100 درصد آماده نیست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ماریو گوتزه، ستاره بایرن مونیخ، معتقد است که تیمش، به دلیل حضور ستاره هایش در رقابت های جام جهانی هنوز به طور کامل آماده نیست.

چندین بازیکن بایرن از جمله ستاره های تیم ملی آلمان که قهرمان رقابت ها شدند و همچنین آرین روبن که با هلند به رتبه سوم رسید، در جام جهانی حضور داشتند و به تازگی به تمرینات بایرن اضافه شدند.

بایرن اولین دیدارش در فصل جدید بوندس لیگا را جمعه شب مقابل وولفسبورگ انجام خواهد داد و گوتزه تایید کرد که تیمش باید تا آن زمان پیشرفت کند.

او پس از پیروزی تیمش مقابل تیم دسته سومی پروسن مونستر در جام ذفی، به خبرنگاران گفت:" ما می توانیم تا اندازه ای راضی باشیم. گل زدن در دقایق ابتدایی خیلی مهم بود. آنچه اهمیت داشت این بود که به مرحله بعد راه پیدا کنیم. ما به سطح خوبی رسیدیم اما می دانیم که هنوز باید کار کنیم تا به سطح مطلوب برسیم."

فیلیپ لام، کاپیتان بایرن، هم با تایید صحبت های هم تیمی اش، گفت:" ما مصمم بودیم که به مرحله بعد برسیم. واضح است که هنوز 100 درصد آماده نیستیم اما برای رسیدن به آن سطح، نیاز داریم تا بازی های بیشتری انجام بدهیم."

نظرات 3 + ارسال نظر
بایرن 5 ستاره دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 18:37

امیدوارم بر خلاف فصل پیش که با قدرت شروع کردیم و بعد شدیدا افت کردیم الان دوران ضعفمون باشه و تا آخر فصل روند صعودیمون رو ادامه بدیم

بنیامین آدینه محمدزاده دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 20:46

با وجود پپ گواردیولا بایرن مونیخ هرگز صد در صد آماده نمی شود

ح.ر. واقف دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 23:07

ایمان دارم امسال هم نتایج قابل قبولی میگیریم.فقط صبور باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد