وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مهدی بن عطیه گزینه جایگزینی مارتینز

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، باشگاه بایرن مونیخ بالاخره گزینه اصلی ونهایی خود را برای جایگزینی را انتخاب نموده و ساعاتی پیش ان را رسما اعلام نموده است.مهدی بن عطیه مدافع مجرب باشگاه رم هدف اصلی و نهایی مونیخیها شناخته شده است.

براساس اخرین خبرها از بایرن تی وی و واشپورت وان و همچنین شبکه های ایتالیایی باشگاه بایرن مونیخ رسما مهدی بن عطیه 27 ساله را به عنوان جایگزینی خاوی مارتینز مصدوم برگزیده است و از همین رو میشائیل ریچکه مدیر فنی جدید باشگاه بایرن مونیخ صبح امروز به شهر رم ایتالیا سفر کرده است تا با مقامات باشگاه رم و خود بازیکن برای پیوستن به باشگاه باواریایی به تفاهم برسد.شبکه های ایتالیایی اعلام داشتند مقامات باشگاه بایرن توانسته اندبا رمی به توافقات اولیه خوبی برسند ولی مذاکرات اصلی مونیخیها با خود این بازیکن و وکیلش همچنان پابرجا مانده است.

این رسانه ها و و خبر گزاریها اعلام داشتند پیشنهاد مونخیها در حدود 30 ملیون یورو می باشد وانها این مبلغ را به مدیران رم پیشنهاد نموده اند.البته رمیها خواستار 33 ملیون یورو می باشند که به نظر می رسد این مبلغ از سوی مونخیها کاهش یابد و دو طرف بتوانند به تفاهم برسند.البته تاکنون هیچ خبری رسمی دیگری مربوط به این قضیه اعلام نشده است.

باشگاه بایرن مونیخ در شروع نقل وانتقالات نیز به این بازیکن ملی پوش مراکشی علاقه داشت اما به یکباره و با رفع مصدومیت باداشتوبر و رسیدن این بازیکن به ترکیب مونیخیها سرمربی و سران باشگاه مونخی از خرید مهدی بن عطیه انصراف داده اند.

دو باشگاه انگلیسی منچستر یونایتد و چلسی نیز برای خرید این بازیکن اظهار علاقه نموده اند.

نظرات 15 + ارسال نظر
بنیامین آدینه محمدزاده یکشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 23:35

با وجود پپ گواردیولا بایرن مونیخ هرگز قهرمان اروپا نمی شود.فصل پیش به خاطر علاقه اش به تیاگو کل سیتم تیم را به هم زد مارتینز را که بهترین هافبک دفاعی دنیا بود برد به خط دفاع بواتنگ را ذخیره کرد کروس و امره چان و گوستاوو را از تیم بیرون کرد.سیستم تیم را به کل به هم زد.گواردیولا بایرن مونیخ را نابود کرد.حقوق خودش سالی 18 میلیون یورو است و دستمزد دو بازیکنی که فصل پیش به تیم اضافه کرد گوتزه 12.5 میلیون و تیاگو فکر کنم 8.5 میلیون یورو در سال است. دو بازیکنی که بایرن اصلا به آنها نیای نداشت فصل پیش ما هفت هافبک میانی تراز اول داشتیم و در پست هایی مثل هافبک کناری یا دفاع نیاز به خرید داشتیم.امسال هم در چامپیونز لیگ در برابر رئال مادرید و چلسی و بارسلونا هیچ شانسی نداریم.پپ گواردیولا به نحو احسن بایرن مونیخ را نابود خواهد کرد.

MERSAD33 یکشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 23:58

از اولش که میخواستن اینو بگیرن دیگه چرا من من میکردن آخه؟؟؟
ولی نمیدونم به درد بایرن میخوره یا ؟؟؟؟؟؟

googooli دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 00:09

یه مدافع معمولی که 10 تا بیشتر نمیرزه میکنن تو پامون 30 تا

ممد فشفشه دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 00:49

خوبه کاش می شد هم ماتالاس و هم بن عطیه رو بخریم.لطفا به خرید های گنده گنده رئال وبارسا و چلسی و پاریس سن ژرمن نگاه کنید

رامین دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 00:49

الکی از بازیکنی شناخت نداری نظر نده الانم کلن قیمت ها بالاست

بعضی ها هم از توهم بیان بیرون گواردیولا یکی از بهترین مربی های دنیاست ، حالا از غیر آلمانی خوشش نماد یه بحث دیگست ؛ زمان هاینکس هم یادمه سر فصل اول با اینکه آلمانی بود یه سری هر چی بلد بودن نثار کردن ، سال بعد تیم بهتر شد سه گانه گرفت همون هاینکس اسطوره شد ، حالا حکایت گواردیولاست ؛ کلن یه سری ها اینجور آدمایین ، ففط انتقاد فقط انتقاد ، هیچم بارشون نیست از فوتبال

دین و دنیام بایرن و شواینی (Killerboy) دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 01:39

میدونیم که خودت خیلی چیزا بارته رامین جان! عزیزم همه می تونن نظراتشونو بگن، چه موافق چه مخالف و اگه دلسوز باشی و عاشق بایرن همیشه سربلند باید دمکراسی سرت بشه و در ضمن منم موافقم که گواردیولا با تاکتیکاش که البته باید بگم تک تاکتیک ( پااااااسسسسس!!!!!!) و اینکه جلوی هر تیمی باید یه تاکتیک متناسب چید یا حداقل plan B داشته باشه که دیدیم توو فصل گذشته نداشت و اول این فصلم که..... هیچ وقت نمی تونه بایرن رو قهرمان چمپیونز لیگ کنه% که واسه همینم جیگرم داره آتیش میگیره. نمیگم مربی بدیه، ولی میگم به درد ما نمی خوره و به امید قهرمانی و سه گانه و البته موفقیت عشقم و دین و دنیام باستی جان.

بنیامین آدینه محمدزاده دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 02:23

یوپ هاینکس در اولین فصل حضورش در بایرن مونیخ با بایرن نایب قهرمان اروپا شد و تنها در ضربات پنالتی مغلوب چلسی شد.در ضمن در اون سال با تیمی به مراتب ضعیف تر از تیم گواردیولا به لحاظه مهره موفق شد رئال مادرید که رونالدو خدیرا و مارسلو را داشت شکست دهد و حذف کند. پارسال در مسابقه رفت با رئال مادرید باشگاه رئال گرت بیل و مارسلو و سمیر خدیرا را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت و رونالدو هم در بازی رفت با بایرن به دلیل مصدومیت نمی توانست خوب بازی کند.پارسال زمانیکه گوواردیولا بهترین هافبک دفاعی جهان را در پست دفاع میانی به کار گرفت و فیلیپ لاهم بهترین دفاع راست جهان را در پست هافبک دفاعی قرار داد فهمیدم در اروپا نمی توانیم کاری کنیم.

Thomas Muller دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 04:42

من از این خوشم نمیاد خوب واران رو میگرفتند.
در ضمن اگه قرار باشه هرکی یه فصل خراب کنه فصل بعدش تیمو قهرمان اروپا کنه منچسترم باید مویس رو نگه میداشت لطفا نگید 6هفته زودتر قهرمان شدیم که تو کت من نمیره بدون مربی هم با اون تیم و مصدومای دورت قهرمان بودیم فینال DFB هم که اصلا حقمون نبود.
پپ برعکس مو و انجلوتی مربی تک بازی های cl نیست بنابرین امسالم بوندس رو میگیریم و cl حذفیم ولی امیدوارم حداقل برعکس شه. من نمیدونم بعضیا چطور حرف از 3گانه میزنن مگه الکیه من تنها بازی که بایرن پپ کرد و لذت بردم بازی با سیتی بود واسلام

محمد دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 09:00

اصلا فرض کنید این بن عطیه رو خریدیم بعد به زودی شوان اشتایگر و تیاگو و ریبری هم که میان خیلی هم که علاقه داره این برنات تو دفاع چپ بازی بده ، خب چی جوری این همه بازیکنو می خواد بازی بده. مثل فصل قبل میره سیستم چرخشی که تو نیم فصل دوم اجرا کرد(زمانی که مصدوم نداشتیم) بعد همه بازیکنا رو از فرم خارج می کنه. اخه بازیکن زیاد تیمو می بره به حاشیه.
تازه فراموش کردم اون اسکول رافینیا رو. فرض کنید چی میشه

فرهاد دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 09:04

من نمیدونم یعنی هرکی به پپ انتقاد (با توهین مخالفم) کنه هیچی از فوتبال نمیفهمه؟ جناب رامین خان در فصل پیش بررسی بفرمایید مارتینز چند دقیقه(بازی نه ها دقیقه)تو ترکیب بود؟ اخه یخورده تحقیق کنید بعد بیاین نظر بدین
گواردیوا اصلا به مارتینزاین فصل هم نیازی نداشت حتی چراغ سبز برا رفتنش نشون داده بود

محمد دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 09:08

من که به شخصه امیدوارم اصلا بازیکن نخریم. همین ترکیب فعلی خیلی ترافیک بازیکن داره

aliver kahn دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 10:37

والا دراین که مهدی بن عطیه خوبه هیچ شکی نیست ولی مگه مدافع نیست خب ماکه مدافع زیاد داریم حالا به فرض اینکه مدافعامون خوب نیستند و بره جا یکیشون(بواتنگ-دانته-بادیشتوبر)
خب پس پست هافبک دفاعیمون که هنوز خالیه به جز رئیس به یه هافبک دفاعی تاپ درکنار باستین احتیاج داریم والا من نمیدونم الان ما اگه 50 درصد به یه مدافع آخرنیازداشته باشیم 100درصد به یه هافبک دفاعی خوب احتیاج داریم بن عطیه هم که فک نکنم بتونه هافبک دفاعی کارایی لازما داشته باشه.با این وضع نکنه گواردیولا بخاد دوباره ازلام تو پست هافبک دفاعی استفاده کنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟وای خدای من امیدوارم امسال دیگه فیلیپ تو پست خودش بازی کنه.

جاوید دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 12:37

اگه میبینین می خواد دفاع آخر بخره به این خاطر که لام رو میخواد هافبک دفاعی بازی بده آقای نابغه!این کچل دیگه کابوس شب من شده امیدوارم هرچه زودتر از بایرن بره که داره حالمو بهم میزنه.
دیگه هروقت اسم <پاس>میاد بالا میارم.واقعا این بشر فوتبال رو به گند کشیده

mohammad دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 14:55 http://bayern.blogsky.com

سلام به همه.هر کسی نظرش محترمه.من که میگم خیلی بعید هست که امسال در اروپا قهرمان بشیم اما باز هم امیدوارم.

بایرن 5 ستاره دوشنبه 27 مرداد 1393 ساعت 18:35

من از این بنده خدا شناختی ندارم
متاسفانه باید بگم اسمهایی که روی بایرن به عنوان بازیکن میاد اصن به نفع تیممون نیست
آقایون ما مانژوکیچ رو دادیم ولی لواندوفسکی رو آوردیم.میشه گفت لوا بهتر از مانژو هست.ولی بن عطیه یا کلی اسم دیگه که این چند وقت شنیدیم به درد تیمهای در سطح هانوفر میخوره.بایرن داره نابود میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد