وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: به بازیکن جدیدی نیاز داریم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پس از مصدومیت شدید خاوی مارتینز در بازی سوپرکاپ آلمان در برخورد با مارسل اشملزر، گواردیولا حالا می گوید که برای پر کردن جای خالی او به بازیکن جدیدی نیاز دارد؛ این در حالی است که سرمربی اسپانیایی باوارایی ها پیش از بازی سوپرکاپ گفته بود بایرن خرید دیگری نخواهد داشت.

پپ گواردیولا در مصاحبه مطبوعاتی پیش از بازی برابر پرویسن مانستر در دور اول جام حذفی آلمان، در ابتدا درباره مصدومیت مارتینز صحبت کرد:

"بسیار ناراحت هستیم، ما جای خالی او را احساس خواهیم کرد. خاوی بعد از تعطیلات تابستانی با قدرت زیادی به تیم بازگشته بود. مارتینز بازیکن بسیار مهمی بود چون می توانستیم از او در پست های مختلفی بازی بگیریم."

گواردیولا در ادامه درباره تلاش برای جذب بازیکنی جدید گفت:

"مشخصا به بازیکن جدیدی نیاز داریم و باید به این اتفاق واکنش نشان دهیم. اکنون گزینه هایی در لیست خود داریم و با آنالیز هر کدام از آن ها با کیفیت ترینشان را به خدمت می گیریم، بازیکنی که کاملا مناسب بایرن باشد."

"15 روز تا پایان نقل و انتقالات باقی مانده و ما به دنبال خرید بازیکن هستیم، در پست مدافع وسط مایل به راست تنها ژروم بواتنگ را داریم و به بازیکن دیگری در خط دفاع نیازمندیم. شاید این بازیکن لزوما در این پست نباشد، اما قطعا بازیکنی می خریم."

تا کنون بازیکنانی مانند آرتورو ویدال، سامی خدیرا، استفان ساویچ، کستاس مانولاس، مهدی بناتیا و دنیل اگر به عنوان گزینه های جایگزینی مارتینز معرفی شده اند.

نظرات 3 + ارسال نظر
googooli شنبه 25 مرداد 1393 ساعت 19:42

مانولاس بهترین گزینست یه مدافع با قدرت حفظ توپ بالا 23 ساله 67وزن 180 قد پا به توپ خوراک کار گواردیولاست شاید مصدومیت مارتینز بشه یه توفیق اجباریو اینو بگیریمش

ممد فشفشه یکشنبه 26 مرداد 1393 ساعت 00:10

تازه یادش افتاده بازیکن بخره.اون برنارت چیه دیگه بهتره دو تا دفاع بخره و آلابا بره خط میانی

kahn سه‌شنبه 28 مرداد 1393 ساعت 21:18

کلاگم شو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد