وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پپ گواردیولا: برای هماهنگی به زمان بیشتری نیاز داریم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی تیم بایرن مونیخ معتقد است این تیم برای رسیدن به هماهنگی به زمان بیشتری نیاز دارد.


دیشب در دیدار سوپرکاپ آلمان بین دو تیم دورتموند و بایرن مونیخ، دورتموند موفق شد با حساب 2 بر 0 بایرن را شکست دهد و قهرمان سوپرکاپ آلمان شود.

پپ گواردیولا پس از این بازی به سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ گفت: "به یورگن کلوپ و تیمش تبریک می گویم، ما در 15 دقیقه ابتدایی بازی خوبی ارائه دادیم اما در ادامه با مشکلاتی مواجه شدیم و نتوانستیم بازی را کنترل کنیم. ما برای این که به هماهنگی برسیم به زمان بییشتری نیاز داریم."

گواردیولا در مورد مصدومیت خاوی مارتینز نیز گفت: "بدترین بخش مسابقه مصدومیت خاوی بود؛ او در فرم خوبی قرار داشت. روز پنجشنبه ما اطلاعات بیشتری به دست خواهیم آورد اما فکر می کنم او مدتی دور از میادین خواهد بود."

نظرات 10 + ارسال نظر
رامین پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 02:24

بن عطیه باید بره تو لیست

ملو پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 02:34

2سال با تیم داره کار میکنه تازه میگه وقت میخوام واسه هماهنگی.مانزوکیچ رفت کی جاش اومد،یه حرکت درست و حسابی ندیدیم از این لوواندووسکی.متنفرم از تیکی تاکا،گواردیولا. فوتبال بایرنو به نابودی میبره،هاینکس کجایی!!!!!!!!!

googooli پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 03:09

امروز خیلی نا امید شدم درسته سه بازیکن اصلیمون نبودن ولی بازم نمیشه نوع بازی رو توجیه کرد. مشکل دفاعیمون کم نبود بیشترم شد . میدونم خیلی از دوستان بایرنی هنوز به پپ امیدوارن ولی من دارم به تواناییاش شک میکنم بایرن خیلی شکننده شده . همین دورتموند 4روز قبل 4 تا از لیورپول خورد چنتا هم نخورد ولی تیم ما حتی یه فرصت درست حسابی رو دروازشون نداشت. امید چیز خوبیه ولی یه تیم باید از خودش یه چیزایی داشته باشه تا پیشرفت کنه ولی این بایرن با این نوع بازی نا امیدمون میکنه ایشالا که من اشتباه کنم

mojtaba پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 10:16

همه امیدواریم که تیم بهتر بشه...قهرمان اروپا بشه و قشنگ هم بازی کنه.ولی جون مادرت اگه امسالم مثل پارسال نتونستی کاری بکنی خودت با پای خودت پاشو برو.بخدا حیفه این نسل طلایی بایرن بپای تفکرات تو نابود بشه...بخدا حیفه.

Moghavemat پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 11:49

بنده معتقدم تیم هاینکس،جمع بین فوتبال سرعتی و تکنیکی بود،جمع بین فوتبال زمینی و هوایی...
همون پارسال که بازیهای تیم پپ را دیدم حدس میزدم که این شخص وصله ی بایرن نیست...
اصلا کسایی که توی اسپانیا کار میکنن به درد آلمان نمیخورند،و بالعکس
بایرن به امثال فان خال،کلوپ،هیدسفلد و خود هاینکس نیاز داره...پپ نمیتونه.

mohammad پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 12:45 http://bayern.blogsky.com

به خدا پپ هر جای دیگری هم که بره نتیجه نمیگیره.تیم بایرن مونیخ با تفکرات پپ به هیچ جا نمیرسه البته هنوز اول فصله و امیدواریم که بتونه تیم را بسازه.قهرمانی اروپا را که فکر نکنم بتونیم به دست بیاریم فقط جام های داخلی میمونه که اونا را عمه من هم میتونه به دست بیاره

Götze19 پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 13:01

برو بابا هماهنگی چی
این به درد ما نمی خوره.فقط بلده کت شلوار بپوشه بشینه روی نیمکت.ما که تا الان چیزی به اسم مربی از این ندیدیم.

.... پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 13:23

گواردیولا غیر از تیکی تاکا هیچ تکنیک دیگه ای تواون مغزش نداره تیممون رو داره داغون میکنه اولین ضربه ی بزرگش هم به تیم وقتی بود که کروس رو از دست داد بازی رئال تو سوپر کاپ تونی میچرخوند 96درصد پاس صحیح عالیه ولی به خاطر یه اسپانیایی (تیاگو)این الماس رو از دست دادیم.....هاینکس کجایی که مارو از دست این نجات بدی؟

sirsir پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 14:20

پپ عزیز باید بازیکن جدید بگیره چون تو بایرن فقط برد میخوان اونم برد دلچسپ انتظاری جز قهرمانی از مربی نیست.امادگیو مصدومت و خستگی تو تیمی بایرن بهانه حساب میشه.رویس-خدیرا-دیماریار-یه دفاع خوب لازم داره بایرن.بازیکنامون که خوبن پا به سن گذاشتن ریبری لام شواینی و....باید بازکن جدید بیارن که این پا به سن گذاشته ها اختیارتشون رو در اختیارشون بذاره.تجربه کار مربی نیست که بازیکن تزریق بشه پپ 3 سال دیگه میره و قهرمانی بگیره یا نه به حالش فرق نمیکنه چون مربی بزرگیه.ولی مدیران باید دست به کار بشن.اولی هوینس پارسال حکم زندانش قطعی شد کلا تیم افت کرد رومنیگه هم که پول خرج کن نیست اولی هوینس جان جات خیییییلییییییییییی خالیه

سجـــآدِ همیشه بایرنــی پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 22:29

Hehhhh...faqat mitOnam az haminja bsh bgam KHAFESHO'

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد