وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نرلینگر: رویس کاملا مناسب بایرن است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر ورزشی سابق بایرن مونیخ،فوق ستاره ی دورتموند را یک خرید مناسب برای تیم شماره یک آلمان می داند.

در چند روز گذشته رومینیگه عضو ارشد بایرن مونیخ به طور غیر مستقیم از علاقه ی تیم باواریایی به خرید مارکو رویس ستاره ی دورتموند خبر داده بود.هرچند روز گذشته سرمربی بایرن مونیخ اعلام کرد که بایرن فعلا هیچ نیازی به این بازیکن ندارد.

حال کریستین نرلینگر که خود در آوردن رویس به بایرن مونیخ در سال 2012 ناکام مانده است اعلام کرد که این ستاره ی 25 ساله کاملا مناسب تیم مونیخی است:"رویس یکی از برترین بازیکنان فوتبال اروپاست که استعداد خاصی دارد.او کاملا برای بایرن مناسب است."

نرلینگر که زاده ی دورتموند است اما بیشتر دوران بازیگری اش را در بایرن سپری کرده در ادامه اضافه کرد که انتظار دارد تا تیم تحت امر پپ بتواند هماهنگی خودش را در فصل جاری حفظ نماید:"کاملا واضح است که بایرن همیشه شماره 1 خواهد بود.اما دورتموند هم وضعیت خوبی دارد و می تواند زنگ خطری برای بایرن باشد."

نظرات 8 + ارسال نظر
میروسلاو کلوزه چهارشنبه 22 مرداد 1393 ساعت 23:29

به امید فتح جام های پیش رو.

ALIVER KAHN چهارشنبه 22 مرداد 1393 ساعت 23:46

بابا پس این رومنیکه داره چه غلطی می کنه بابا بخدا بخدا ریبری فوقش 1 ساله دیگه تو اوج باشه تازه اگه 5 سال دیگه هم تو اوج باشه بازم یه حرکاتی که مارکو میتونه انجام بده ریبری تو اوجشم نمیتونه بابا بیاین منطقی باشیم دورتمون با داشتن مربی مثل کلوپ بازم با ازدست دادن رویس ضعیف نمیشه چون بلده چه استعداد یا دوباری بیاره.

خداوکیلی اگه هوینس بود الان رویس داشت تو مونیخ تمرین می کرد بابا خداییش هوینس دلش برا تیم می سوخت اگه کم و کاستی می دید زود برطرفش میکرد ولی این رومنیکه که اصلا هیچی.

بابا رویسا بگیرید تا قوی تر شیم رویس اگه بیاد بایرن برا تیم ملی هم بهتره بابا آخه با پیزارو،شقیری،روده که نمیشه قهرمان اروپا شد.چیکار میکنیید؟

حالا لاقل امیدوارم با این باخت یکم یه تکونی به خودش بده این رومنیکه.

sirsir پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 00:06

این شقیری خیلی خوب تلاش میکنه ولی خدایش اصلا در حد و اندازه بایرن نیست چون نمیتونه مثل یه بایرنی بازی کنه.باید نیمکتشون غنی باشه.پپ عزیز داره اشتباه سال 2006کلنیزمن رو تکرار میکنه بدونه گرفتن بازیکن جدید میخواد سال رو تموم کنه.ما سال پر از قهرمانی می خوایم نه اینکه همینجوری سال بدونه قهرمانی تموم بشه.رویس و دیماریارو باید بگیرن.مثل بقیه تیمهای مدعی باید تقویت بشن و بازیکن زیاد و نیمکت غنی داشته باشیم

تنفر از مسی و بارسا و آرژانتین پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 01:33

دوستان حالا بیاین بگین به خاطر روابط باشگاه
رویس رو نگیریم
خداییش تضیعف بوندس بهتره یا تحقیر خودمون
بابا والله روییس در هر صورت اگه از دورت بره
دورت ممکنه ضعیف بشه
حالا چه فرقی می کنه بره تیم مسخره غارسا
یا ریال
یا بیاد بایرن کبیر
بابا به خدا اگه اینجور پیش بره
باید از فصل دیگه به دنبال بقا تو بوندس باشیم
تورو قرآن بیخیال تضعیف دورت و بوندس
یه کم به فکر تیم خودتون باشین
رئال هر فصل تاراج میزنه کل بازار نقل و انتقالات
کسی چیزی گف؟
به درک بزار ضد بوندس ها هر چی می خوان بگن

آرین پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 02:04

به نطر من که تو بازی امروز نویر و شقیری از همه بهتر بودن و برنارت هم که خیلی افتضاح بود و هویبرگ هم همین طور.مشکل ما امروز خط دفاع مون بود و فقط توپ لو می دادن که مقصر اصلی پپ بود

mousa پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 07:40

بدون رویس قهرمانی اروپا ممکن نیست

حسن بایرن پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 12:33

هوینس کجایی رییس بایرن الان تو رختشور خانه زندانه ایشالا هرچه زود تر آزاد بشی

حمید رضا انصاری واقف پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 14:44

با اینکه طرفدار متعصب بایرن هستم ولی دوست دارم تیمهای دیگه بوندسلیگا هم هر فصل قویتر از پیش باشند و تو اروپا بدرخشند. بنظر من قویتر شدن باشگاههامون به قدرتمند تر شدن تیم ملی مون (آلمان) کمک بیشتری میکنه. و به مدیران تیمهای دیگه حق میدم که نخوان بازیکنی که سالها براش زحمت کشیدند رو راحت از دست بدند. ولی اگه بنا باشه بازیکنهای آلمانی برند به تیمهایی مثل چلسی و رئال , ترجیح میدم که بایرن به هر قیمتی شده اونا رو بخره و خودمون سود سرمایه ها مون رو ببریم نه لاشخورهای مثل رئال مادرید و چلسی. هوزم از رفتن کروس ناراحتم و نمیتونم با این قضیه کنار بیام.امیدوارم مثل فصل 2013 دوتیم آلمانی به فینال راه پیداکنند که فکر میکنم امسال تو برلین بارگزار میشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد