وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

جیانلوکا گائودینو؛ جوان آینده دار بایرن را بهتر بشناسیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در ترکیب تیم فوتبال بایرن مونیخ در رقابتهای جام تله کام در کنار نام ستارگانی همچون ریبری، لواندووسکی و خاوی مارتینز، یک اسم جدید هم به چشم می خورد جیانلوکا گائودینو بازیکن جوانی که شماره 5 بایرن را بر تن می کرد.

نمایش قابل قبول او در رقابتهای دوستانه پیش فصل او و حالا قرار گرفتن نام این بازیکن در ترکیب 18 نفره بایرن مقابل دورتموند و احتمال حضور او در زمین مسابقه هواداران بایرن را نسبت به این بازیکن کنجکاو کرده است.

جیانلوکا گائودینو نوجوان 17 سال و آلمانی تیم فوتبال بایرن مونیخ یکی از با استعدادترین جوانان آکادمی باشگاه بایرن مونیخ است که دست بر قضا این روزها به شدت مورد توجه پپ گواردیولا قرار گرفته است و به احتمال فراوان فصل آینده در لیست تیم اصلی بایرن مونیخ قرار خواهد گرفت و هرچند که به احتمال فراوان فرصت چندانی برای هنرنمایی پیدا نخواهد کرد اما همین حضور در تیم اصلی قدم مهمی در راه پیشرفت این بازیکن آینده دار خواهد بود.

جیانلوکا در تمام رده های سنی برای تیم فوتبال بایرن مونیخ به میدان رفته است و فصل گذشته نیز در تیم زیر 19 سال بایرن 22 بار در لیگ به میدان رفت و در رقابتهای لیگ قهرمانان زیر 19 سال نیز نمایش دلچسبی را ارئه داد.

این بازیکن که در پست هافبک تهاجمی به میدان می رود تنها 1 سال دیگر با بایرن قرارداد دارد و به احتمال فراروان به زودی شاهد تمدید قرارداد این جوان آینده دار خواهیم بود.

جیانلوکا که قدرت شوت زنی با هردو پا را دارد، فرزند مائوریزیو گائودینو است که در بین سالهای 93 تا 94 ، پنج بار برای تیم ملی آلمان به میدان رفته است، مائوریزیو نیز که یک هافبک تهاجمی بود بیش از 200 بار با پیراهن اشتوتگارت در رقابتهای مختلف به میدان رفت و همراه این تیم به قهرمانی بوندسلیگا و نایب قهرمانی جام یوفا نیز دست یافت.

جیانلوکا گائودینو هم اکنون عضو تیم ملی زیر 18 سال آلمان است.

نظرات 7 + ارسال نظر
ALIVER KAHN چهارشنبه 22 مرداد 1393 ساعت 23:57

واقعا خوشکله

علی پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 00:01

100% باید این بازیکن رو نگه داشت وبدرد میخوره

jaber پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 00:28

اسمش ایتالیاییه، فامیلش برزیلی

mahmood پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 03:15

Khily Siva va naze qorbonesh ke almanye

bayern 84 پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 10:26

پدرش دورگه ایتالیای المانی است بخاطر همینه اسم ایتالیایی داره

حمید رضا انصاری واقف پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 14:38

ممنون بخاطر این مطلب مفیدتون. راستش بخاطر اسمش فکر میکردم ایتالیایست ولی وقتی نظرات رو خوندم و متوجه شدم که آلمانیه خیلی خوشحال شدم. باعث افتخاره که فدراسیون آلمان و باشگاههاشون اینقدر به جوونگرایی و پشتوانه سازی اهمییت میدند.

GermanDirectioner پنج‌شنبه 23 مرداد 1393 ساعت 19:37

راس میگن خیلی خوش تیپه

ولی اسمش جیان لوکا نیست، جان لوکاست. Gianluca حرف I خونده نمیشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد