وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلوپ: رقبای ثروتمند، دورتموند را شبیه خیمه شب بازی می کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی47 ساله دورتموند معتقد است که با وجود خرید بهترین بازیکنان تیم توسط رقبای ثروتمندش، آنها همواره برای پیروزی به مبدان خواهند رفت.


این سرمربی 47 ساله در مصاحبه ای که با سایت گل بین الملل قبل از مسابقه سوپر کاپ آلمان داشته است می گوید همواره بورسیا دورتموند بهترین بازیکنانش را باشگاه های ثروتمند در اختیار می گیرند ولی آنها رقابت ها را برای دومی ادامه می دهند: "بورسیا دورتموند مانند کاراکتر نمایش پانچ و جودی توسط رقبایش ساخته شده است. آنها (دورتموندی ها) بزرگی فوتبالشان را بیش از دستاوردهایشان باقی می گذارند." 

دورتموندی ها خودشان را در اروپا به عنوان یکی از بهترین تیم ها در 4 سال اخیر تثبیت کرده اند. آنها پشت سر هم و دو سال پیاپی، بوندسلیگا را قبل از حضورشان در فینال لیگ قهرمانان در سال 2013  فتح کرده اند. آنها به از دست دادن بهترین بازیکنانشان به باشگاه های به ظاهر بزرگ در هر تابستان ادامه می دهند.

فقط بعد از 12 ماه پس از ماریو گوتزه که سیگنال آیدونا پارک را به مقصد آلیانس آرنا ترک کرده بود، امسال نیز بهترین مهاجمشان، رابرت لواندوفسکی را ازدست دادند تا بار دیگر یکی از بهترین بازیکنانشان راهی بایرن مونیخ شود. اما کلوپ اعتقاد دارد که با وجود عدم توانایی مالی، دورتموند هرگز در بازی های سنگین کم نخواهد آورد .او ادامه می دهد: "ما پنی و پینچرز هایی (نمایش عروسکی در آلمان) که بزرگ و مهم نبودند نیستیم، ما فقط در مقایسه با نام های بزرگ نمایش پانچ و جودی هستیم. ما فقط بهترین تیم در دنیا هستیم که به طور منظم بهترین بازیکنانش را ازدست می دهد؛ اما هنوز برای عنوان های بسیار زیادی می جنگد."

"درفینال بعدی که ما بازی خواهیم کرد  فقط من پیروزی می خواهم من درمورد سوپر کاپ صحبتی نمی کنم.اگر هر بازیکنی آماده باشد اتفاق بزرگی می تواند رخ می دهد.از روز اول فصل جدید ما در برابر حریفی قرار خواهیم گرفت که با بازی کردن سخت خونی خواهد شد."

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 15:42

عملا دورتمندی ها بدجور دارن میسوزن

حمید رضا انصاری واقف یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 15:59

به امید درخشش تمامی تیمهای آلمانی در رقابتهای اروپایی بخصوص بایرن ,دورتموند , لورکوزن و شالکه.نمیدونم چرا ولی با اینکه رقیب هستیم بعد بایرن دورتموند رو هم خیلی دوست دارم

mohammad یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 16:46 http://bayern.blogsky.com

بله من هم از دورتموند خوشم میاد ولی مدیرای عوضی داره.حیف این تیم که چنین مدیرایی داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد