وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن به دنبال گسترش آلیانس آرنا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سران باشگاه بایرن مونیخ قصد دارند ظرفیت ورزشگاه خود را به 75000 نفر برسانند.

بایرن مونیخ می خواهد آلیانس آرنا را باری دیگر گسترش بخشد و بر تعداد صندلی های این ورزشگاه بیفزاید. ظرفیت کنونی آلیانس آرنا برای بازی های ملی 67800 نفر است که قرار است به 69344 نفر برسد. اما تحول اصلی در بازی های جام حذفی و بوندسلیگا خواهد بود، جایی که قرار است ظرفیت ورزشگاه به 75 هزار نفر برسد، این در حالی است که تا کنون این عدد 71100 بوده.

با این حال، این توسعه ساختاری هنوز عملی نشده است و باید به وسیله مسئولان شهر مونیخ به تایید برسد، با این وجود بایرن امیدوار است تا این اتفاق هر چه زود تر بیفتد و مسئولان مربوطه کار خود را از بازی خانگی برابر ولفسبورگ در بوندسلیگا آغاز کنند.

بیشترین افزایش تعداد صندلی در بخش جنوبی ورزشگاه خواهد بود که قرار است حدود 2200 صندلی به این قسمت اضافه شود. همچنین برای بخش های غربی و شرقی ورزشگاه نیز حدود 1700 صندلی دیگر در نظر گرفته شده است، چرا که استفاده خبرنگاران و مسائل این چنینی از این بخش نسبتا زیاد است.

یکی از تغییرات در نظر گرفته شده دیگر برای آلیانس آرنا تعویض چمن این ورزشگاه است، بایرن می خواهد از نوعی چمن ترکیبی و کاملا طبیعی جدید در آلیانس آرنا استفاده کند که سرعت بازی را بیشتر می کند. در حال حاضر این چمن در اولدترافورد و امارات، ورزشگاه های خانگی منچستر یونایتد و آرسنال و همچنین ومبلی لندن استفاده می شود. بایرن نیز می خواهد برای بازی برابر ولفسبورگ از همین چمن اسفتاده کند.

به طور کلی سران بایرن مونیخ قصد دارند با ارائه خدماتی دیگر مانند چگونگی فروش بلیط ها از طریق اینترنت و یا آسان تر کردن کار هواداران برای حضور در بازی های خارج از خانه، قدمی بلند تر راستا پیشبرد اهداف خود بردارند و همچنین آلیانس آرنا را روز به روز گسترده تر کنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
حمید رضا انصاری واقف یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 08:23

جای بسی خوشحالی و افتخار هست که همه روزه خبرهایی از پیشرفت فوتبال آلمان چه در زمینه سخت افزاری وچه در زمینه کیفی فوتبال شنیده میشه. به امید موفقیتهای آتی برای بایرن عزیزم و تیم ملی آلمان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد