وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کریس از اینکه بایرن کروس را به رئال فروخت تعجب کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هنوز هم پس از چندین هفته خبرهایی از حاشیه انتقال تونی کروس به رئال مادرید به گوش می رسد در تازه ترین مصاحبه ها نامزد کریستیانو رونالدو اعلام نمود نامزدش به هیچ عنوان باور نمی کرده بایرن مونیخ حاضر شود کروس را به رئال بفروشد.

ایرنا شیک مدل زیبای روسی ونامزد ستاره پرتغالی رئال مادرید دراین باره می گوید وقتی خبر مذاکرات رئال با بایرن و کروس جدی شده بود ما در یونان مشغول استراحت و تفریح بودیم کریس به من گفت امکان ندارد بایرن مونیخ اجازه دهد کروس به رئال مادرید منتقل شود اما پس از چند روز وقتی خبر رسمی خرید کروس توسط رئال مادرید منتشر شد کریس ان را به هیچ عنوان باور نمی کرد و از شنیدن این خبر بسیار تعجب نمود. البته رونالدو از پیوستن این ستاره آلمانی به جمع هم تیمی هایش بسیار خوشحال شده است."

کریس رونالدو و تونی کروس از هم اکنون نیز رابطه صمیمانه ای با یکدیگر پیدا نمودند و در تمرینات رئال مادرید نیز زیاد با یکدیگر شوخی می کنند.

نظرات 2 + ارسال نظر
googooli یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 02:44

زیاد متعجب نشو اگه نیاز داشت بهش الان داشت با بایرن تمرین میکرد اخه یه کم به عقلت رجوع کن کی بایرن یه ستاره رو واقعا نیاز داشته و از دستش داده

Ѝαяcis❥ یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 16:03

تو هـــــــــــــــــــر باشگاهی بود تا اخر فوتبالش همونجا نگهش میداشتن هر چقدرم میخواست بش میدادن ولی بایرن با کمترین قیمت دادش رفت ..
هر چقدرم از نظر شما بی غیرت باشه جای خالیش حس میشه مطمئن باشید ......
اف سی هالیووده دیگه .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد