وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

فولر :دست بایرن مونیخ به براندت نخواهید رسید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر ورزشی بایرلورکوزن در حاشیه مراسم قرعه کشی مرحله پلی آف لیگ قهرمانان در رابطه با این قرعه کشی و همچنین وضعیت ستاره آینده دار فوتبال المان یعنی جولیان براندت صحبت نموده .فولر بار دیگر عنوان کرده بایرن مونیخ نمیتواند این بازیکن را جذب نماید.

رودی فولر در رابطه با موضوعات مطرح شده فوق به اسکای اسپورت آلمان می گوید :" من اعتراف مینمایم که از قرعه ا ی که نصیب ما شده است راضیم.خوحشالم که به اتلتیکو بیلبائو برخورد نکردیم. ما دیداری مجدد با بازیکن سابق لورکوزن، نیکولای یورگنسن که در تیم کپنهاگن دانمارک عضویت دارد خواهیم داشت."

فولر درباره ستاره جوان تیمش یولیان براندت که موفق شد با تیم زیر 19ساله های آلمان قهرمان اروپا بشوذ نیز عنوان نمود : "یولیان ستاره و جواهر اینده قوتبال آلمان و باشگاه بایرلورکوزن است او استعداد منحصر به فردی دارد. بایرن مونیخ !؟ شنیدم لام گفته است تمام ستارهای آلمانی حال حاضر و اینده فوتبال ما باید روزی در بایرن مونیخ بازی کنند اما این در مورد یولیان براندت صحت ندارد. دست باشگاه بایرن مونیخ هرگز به او نخواهد رسید."

نظرات 12 + ارسال نظر
googooli شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 02:15

بیشین بابا معلوم نیس چرا اینقدر عقده ای شده. تیمت سوراخه چه ربطی به بایرن داره. خوب اصلا تا اخر عمرت بازیکناتو نده به بایرن ببینم میتونی تیم بزرگی بسازی؟ ستاره های المانیرو میدی تیمای خارجی هم اونارو نابود میکنی هم خودت اخرش جلو یه تیم تازه به دوران رسیده مثه سن ژرمن سوراخ میشی

میرزایی شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 05:21

بی غیرت حیوون

ALI 22 شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 10:45

حروم....

حیف تیم که به شما بگن

چند تا گل از منچستر و پاریس خوردید

با این همه پول نمیتونید یه مدافع درست و حسابی جذب کنید

mohammad شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 14:13 http://bayern.blogsky.com

هر غلطی میخواهید بکنید بایرن سرورتونه.حالا بسوزید. میخوام که ندی بایرن این قدر بازیکن داره که نیازی به لورکوزن سوراختون نداره

بایرن بلبان شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 16:54

این لورکوزن عوضی از سالی که بالاک و زی روبرو رو به باین داد دیگه هیچ بازیکنی به بایرن نمیده. ..حاضره که بازیکناش به هر تیمی بروند به جز بایرن مثل شورله که به چلسی داد

jaber شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 21:03

یعنی تو روحت فولر

tarafdar شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 22:48

چه حساسیتی داره این

لورکوزن شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 23:02

شما بایرنی ها چطوری دلتون میاد به لورکوزن توهین کنید و این تیم رو سوراخ فرض کنید؟
یادتون رفته فصلی که با یوپ هاینکس 3گانه گرفتید تنها باختتون تو بوندسلیگا به ما بود؟
یادتون رفته ما جز تیم های ثروتمند و پر ستاره نیستیم؟
ما سوراخ نیستیم.
درسته ما از منچستر 9 تا خوردیم اما 2 تا زدیم.
از پاریس 7 تا خوردیم اما یه گل زدیم.
شالکه از رئال 9 تا خورد اما 2 تا زد.
دورتموند 3 تا خورد اما 2 تا زد و با اختلاف یه گل به رئال باخت تازه میتونست بیشتر بزنه(تیر دروازه هنوز یادتونه؟)
اما شما 5 تا از رئال خوردید و نه تنها گل نزدید که حتی یک موقعیت هم ایجاد نکردید.
بایرن مایه ننگ بوندسلیگاست چون با وجود اینکه همه ستاره های بوندسلیگا رو می خرید اما تیم های بوندسلیگا همشون به رئال گل زدن به جز شما.
هرچند میدونم و اعتراف میکنم تا فبل بازی با رئال شما پر افتخار ترین تیم آلمان در چمپیونز لیگ بودید و امید همه آلمان در اروپا به شما بود حتی ما طرفدارای لورکوزن.
اما بعد از اون فاجعه . . .

Arman یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 00:35

فولر اسطوره ی آلمان و یکی از محبوب ترین بازیکنای تاریخ آلمانه که هم به عنوان بازیکن و هم مربی افتخارات زیادی برای آلمان آورده. اونایی به فولر توهین میکنن طرفدارای یکی دو روزه و باد به پرچمن که چیزی از گذشته ی فوتبال آلمان نمی دونن.

mohammad یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 00:52 http://bayern.blogsky.com

فولر یکی از اسطوره های آلمانه درست ولی همه میدونن که با بایرن دشمنه و ما هم به عنوان طرفدار بایرن خوشمون نمیاد ازش ولی من باز هم بهش توهین نکردم ولی خدایی کارهای فولر هم خیلی دیگه زشته

Arman یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 01:43

دوست عزیز منم بشدت طرفدار آلمان و بایرن هستم اما صحبت های فولر غیر منطقی نیست. هیچکس دوست نداره نهالی رو که سالها براش زحمت کشیده و تازه به بار نشسته براحتی از دست بده و کس دیگه ای از میوه هاش استفاده کنه.

حمید رضا انصاری واقف یکشنبه 19 مرداد 1393 ساعت 08:18

با اینکه طرفدار متعصب بایرن هستم ولی دوست دارم تیمهای دیگه بوندسلیگا هم هر فصل قویتر از پیش باشند و تو اروپا بدرخشند. بنظر من قویتر شدن باشگاههامون به قدرتمند تر شدن تیم ملی مون (آلمان) کمک بیشتری میکنه. و به مدیران تیمهای دیگه حق میدم که نخوان بازیکنی که سالها براش زحمت کشیدند رو راحت از دست بدند. ولی اگه بنا باشه بازیکنهای آلمانی برند به تیمهایی مثل چلسی و رئال , ترجیح میدم که بایرن به هر قیمتی شده اونا رو بخره و خودمون سود سرمایه ها مون رو ببریم نه لاشخورهای مثل رئال مادرید و چلسی. هوزم از رفتن کروس ناراحتم و نمیتونم با این قضیه کنار بیام.امیدوارم مثل فصل 2013 دوتیم آلمانی به فینال راه پیداکنند که فکر میکنم امسال تو برلین بارگزار میشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد