وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رومنیگه: لواندوفسکی بهترین مهاجم نوک جهان است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیرعامل بایرن مونیخ از بابت درخشش های بسیار مهاجم سابق دورتموند در بایرن مطمئن است.

مهاجم لهستانی بایرنی ها در بازی های پیش فصل این تیم بسیار درخشید و گل های زیادی به ثمر رساند، کارل هاینس رومنیگه مطمئن است که این روند تا مدت ها ادامه خواهد داشت و بازیکن سابق زنبورها گل های زیادی برای باوارایی ها خواهد زد.

رومنیگه طی مصاحبه ای به SPOX گفت:"رابرت بازیکن بسیار خوب و مفیدی برای ما است و من مطمئن هستم که گل های زیادی برای بایرن به ثمر می رساند. از نظر من رابرت در حال حاضر بهترین مهاجم نوک جهان است."

"او در بازی های ابتدایی خود در بایرن که زیاد هم نبودند فوق العاده بود و خودش را ثابت کرد، او گل های زیادی زد و گل های زیادی را ساخت. او می تواند مانند فرانک ریبری روز به روز پیشرفت کند و به مراتب بهتر از حالا شود."

رومنیگه در ادامه گفت که مانند پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ، نگرانی از بابت خستگی بازیکنان حاضر در تیم ملی آلمان که قهرمان جام جهانی شد ندارد:

"در سال 1974 من بسیار جوان بودم، 18 سال سن داشتم و بایرن بازیکنان زیادی از تیم آلمان داشت که قهرمان جام جهانی شده بودند. آن ها نه تنها خسته نبودند و افت نکردند بلکه بسیار بهتر شدند. بنابراین تیم همچنان بیشتر از گذشته تشنه کسب موفقیت و تلاش بیشتر است."

رومنیگه در ادامه باری دیگر به موفقیت گواردیولا در کار با قهرمانان جهان در فصل 2010/11 اشاره کرد:

"پپ گواردیولا این تجربه را در سال 2010 در بارسلونا داشته است. بارسلونا در فصل پس از قهرمانی اسپانیا در جام جهانی 2010، در حالی که تعداد زیادی ملی پوش اسپانیایی داشت، همراه با پپ گواردیولا قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شد."

"من فکر می کنم ما مربی بسیار خوبی داریم که به ما اطمینان می دهد بازیکنان با تلاش و انگیزه بیشتری دوباره برای کسب عناوین مختلف می جنگند."

نظرات 9 + ارسال نظر
مسعود جمعه 17 مرداد 1393 ساعت 07:33 http://bundesliga-news.blogsky.com


bundesliga-news.blogsky.com

mohammad جمعه 17 مرداد 1393 ساعت 09:35 http://bayern.blogsky.com

درسته فقط خدا کنه گواردیولا بتونه بایرن را دوباره قدرت اول اروپا کنه و جام اروپا را بدست بیاریم.اگر پپ خوب تصمیم بگیره حتما همه چیز درست میشه

ALI 22 جمعه 17 مرداد 1393 ساعت 10:27

امیدوارم بتونیم

ولی با یکم فکر میشه تفاوت ترکیب رئال و بایرن رو فهمید

بایرن 5 ستاره جمعه 17 مرداد 1393 ساعت 13:09

از همون اول حرفم حرف الان رومینیگه بود
توی هر حرکتی بهترینه

بایرن بلیان جمعه 17 مرداد 1393 ساعت 13:45

نه رومنیگه مدیرعامل خوبی هستش نه گواردیولا مربی خوبی....بایرن اگه میخاد قدرت اول جهان بشه باید یورگن کلوپ رو سرمربی خودش کنه بعدش از بازیکنان آلمانی بیشتری استفاده کنه مثل خدیرا، رویس ، هوملس

مری جمعه 17 مرداد 1393 ساعت 15:16

یعنی باید بره دزدی

daniyal جمعه 17 مرداد 1393 ساعت 16:08

بایرن بلیان غلط نکن.رومینیگه یه المانی باهوشه.گواردیولا رو هم که همه میشناسن.پس خواهشن نحرف

بایرن بلیان جمعه 17 مرداد 1393 ساعت 16:32

Daniel اولا تشکر میکنم از ادب و تربیتت. ..دوما اگه باهوش بود نمیگذاشت که کروس از بایرن بره ...خرید امسال بایرن هم دیدیم...لوا که از پارسال اولی هوینس کبیر اونو گرفته بود دیگه کی رو گرفتیم...اینجا همه بایرنی هستیم پس خواهشا مودب باشید

Mannschaft شنبه 18 مرداد 1393 ساعت 14:52

دوستان عزیز آقا daniyal و بایرن بلیان!!!!!!!!!!! خواهشاً بس کنید دیگه!! شما هر دوتاتون طرفدار بایرن و قهرمان جهان هستید و هر کس هم نظر مرجع و قابل احترام، پس اجازه ندین بین خودتون تفرقه ایجاد بشه!! هر صفحه رو که می خونم می بینم که شما دوتا از خجالت همدیگه در اومدین. زشته به خدا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد