وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لواندوفسکی: به خشم و خشونت مقابل بورسیادورتموند احتیاج داریم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره فصل قبل بورسیادورتموند حرف‌های جنجالی زد و باوارایی‌ها را به خشم و خشونت با زردپوشان فراخواند.


هنوز مدت زیادی نیست که «روبرت لواندوفسکی» کارش را در تمرینات بایرن مونیخ آغاز کرده است. این مهاجم معروف لهستانی به مدت 4 سال در دورتموند توپ زد اما اکنون از خشونت علیه تیم سابقش حرف می‌زند.

وی که اکنون همراه با «باوارایی‌ها» در تور آمریکا در پورتلند بسر می‌برد، در مورد رقابت‌ با تیم سابقش حرف‌‌های زد که به نظر می‌رسد با واکنش هواداران و بازیکنان دورتموندی مواجه شود.

لواندوفسکی اظهارداشت: فکر کنم ما به این رقابت با دورتموند نیاز داریم. اساسا این مساله در ذات فوتبال است.اگر این رقابت وجودداشته باشد، آدم تحریک و با انگیزه می‌شود که از این طریق وضعیت بهتر می‌شود.

وی که چهارشنبه هفته آینده در بازی سوپرجام آلمان مقابل تیم 4 سال قبلش به میدان می‌رود، با این حرف‌‌‌ها و همچنین انتقالش به مونیخ که از نظر هواداران خوشایند نیست، هیاهو ایجاد می‌کند.

لواندوفسکی ادامه داد: مخالفتی با این موضوع ندارم اگر در بازی ما و آنها، ‌‌آتش هیاهو شعله‌ور شود. این موضوع اصلا بخشی از بازی است. باز بحث خشم و خشونت مطرح می‌شود که فکر می‌کنم ما به خشم و خشونت مقابل دورتموندی‌ها احتیاج داریم. اما همین که سوت پایان بازی به صدا درآمد، دست می دهیم و همه چیز تمام می شود.

نظرات 3 + ارسال نظر
mohammad چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 18:50 http://bayern.blogsky.com

به نظرم لوا نباید از دورتموند یا هواداراش بد بگه چون بالاخره اون باشگاه برای لوا خیلی زحمت کشیده.

Mr bayern پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 01:46

ها کوکا شده

mahtab پنج‌شنبه 16 مرداد 1393 ساعت 23:42

دقیقن باید مثل گوتزه قدردان باشد. دورتمند را خیلی دوست دارم. قابل احترام و تحسینه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد