وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه با هویبرگ در روز تولدش

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پیر امیل هویبرگ سه شنبه گذشته تولد 19 سالگی خود را در آمریکا جشن گرفت. گرچه امسال سال خوبی برای وی نبوده زیرا در ماه اوریل پدرش را از دست داد.


وی در مصاحبه با خبرنگار سایت بایرن می گوید : « من اکنون می توانم به جرعت بگویم که تجربه هایم مرا قوی تر ساخته است.»

 
این بازیکن جوان اکنون آماده است که وارد مرحله جدیدی از دوران حرفه ایش شود.

 
پیر ، تو اکنون مشغول تمرینات پیش فصل هستی، ایا به نظرت هنوز می تونی نوعی جشن برگزار کنی؟!

 
هویبرگ با خنده پاسخ می دهد: شاید ما یه لیوان آب بلند کنیم! حتی بدون جشن، این روز باز هم برای من فوق العاده است. بازیکنای بایرن اکنون در تولد من هستند و این مثل یه رویا می مونه.

 
تو یه سال پر از عنوان رو پشت سر گذاشتی تو مدال قهرمانی را بدست آوردی و بعد سپس فینال دی اف بی کاپ در برلین...

 
بله من اینها را هیچ گاه فراموش نخواهم کرد، بازی سنگینی برای من بود. من یک کم خوش شانس بودم و فرصت مناسبی برای من فراهم شد و من از آن به نجو احسنت استفاده کردم.

 
به هر حال، ایا تو از این پیشرفت احساس رضایت می کنی؟

 
من مرحله بزرگی را پشت سر گذاشتم. سال گذشته من هنوز یک بازیکن جوان بود اما اکنون احساس می کنم که بازیکن موثری از تیم اول هستم. اگر پپ به من فرصت دهد من قدر آن را خواهم دانست .من بدنبال آن هستم که در تمرینات عملکرد خوبی به نمایش بگذارم.

 
تو چند ماه قبل پدرت را از دست دادی. چطور با آن کنار آمدی و اکنون چه حسی داری؟

 
اون بدترین زمان زندگی من بود و همیشه به عنوان خاطره ای تلخ در ذهن من خواهم ماند.پدرم انگیزه ی بالایی برای بازی کردن به من می دهد زیرا او همیشه در قلب من است. من دوست دارم از همه کسانی که به من کمک کردند تشکر کنم، به خصوص کارل هاینس رومنیگه

 
چرا...؟؟

 
او مرا به دفتر خودش فرا خواند و برای من توضیح داد که چطور همیشه در زندگی بحران هایی وجود دارد، آنها هم میتوانند تو را زمین بزنند و هم میتوانند تو را قوی تر کنند. من از آن گفته ها نیرو گرفتم و روشنایی امید را در انتهایی تونل دیدم.

 
در رختکن چه کسی با تو صمیمی تر است؟

 
فرانک ریبری با من خیلی صحبت می کند، و همچنین هولگر بادشتوبر. او مرا شگفت زده می کند، اینکه چطور توانست با مصدومیتش مبارزه کرده و دوباره به میادین بازگردد. به نظر میرسه که با هم رابطه دوستانه خوبی خواهیم داشت، شاید به این دلیل که او هم دوران تاریک زندگی اش را به خوبی پشت سر گذاشته.

 
تو به عنوان یک بازیکن 19 ساله بسیار قدرتمند هستی. آیا این گونه متولد شدی و یا تمرینات ویژه ای انجام دادی؟

 
هویبرگ با خنده جواب می دهد: اگر بگویم برایش زحمت نکشیده ام دروغ گفته ام. تقریبا هر دو. برادرم خیلی قوی هیکل است و پدرم نیز خیلی قوی بود. بنابراین واضح است که من بسیار خوب مراقبت میشدم و غذاهای مقوی می خوردم و زندگی سالم ورزشکارانه ای داشتم.این تنها راهی بود که میتونستم با بایرن به موفقیت برسم.

 
داریم به آخرای تور آمریکا نزدیک میشیم. آیا از اون لذت میبری؟!

 
مطمئنا! این اولین باری است که من به آمریکا آمده ام. نیویورک خیلی خاص بود. سفر دریایی با خط اسکی مانشافت در پشت صحنه تمرینات فوق العاده بود با این حال خیلی احساسی بود من نمیدانستم که یکی از برج های دوقلوی جهان در آنجاست.

 
آیا با این منطقه زمانی جدید مشکلی نداشتی؟!ما در اینجا پورتلند 9 ساعت از اروپا عقب تریم.

 
من اکنون خیلی خوب میخوابم چون بعد تمرین خیلی خسته می شوم. زمین تمرین، هتل و غذا ها همگی عالی هستند و جای هیچ گله ای باقی نمی گذارند. باشگاهی مانند بایرن باید تابستان به تور برود و هوادارن نباید نگران باشند چرا که ما کاملا آماده ایم. رئال مادرید، بارسلونا و منچستر یونایتد هم به تور میروند. این چیز عادی است.

 
قهرمانان جام جهانی فردا به شما اضافه خواهند شد،اما به نظرت اضافه شدن سایر اعضای تیم به تمرینات یکم دیر نیست؟

 
ما اکنون در شرایط خوبی قرار داریم. ما هنوز باید در کارهای تاکتیکی تمرین کنیم اما ما روز به روز پیشرفت می کنیم.روحیه تیم فوق العاده است . انتظارات دو طرفه ای وجود دارد، با این حال من احساس خیلی خوبی دارم.

 
نظرت در مورد بازی مقابل ستارگان mls چیست؟

 
به نظرم بازی خوبی را پیش رو داشته باشیم. آمریکایی ها خوب می دانند که در مقابل حریفان مختلف چگونه ظاهر شوند و حدس میزن که تیم قوی باشند و بازی جذابی را شاهد باشیم.

نظرات 2 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 11:29

سلام به دوستان بایری
بنظرم واقعا بازیکونه خوبی نباید تحت هیچ شرایطی از دستش بدیم مطمعن باشید 2 سال دیگه یکی ازستاره ها میشه در ضمن روبن و ریبری نهایتا 2 سال دیگه عالی هستس بعدش افت میکنن
پس نباید ستاره های جوانمون رو حمایت نکنیم.باید حمایت بکنیم .

mohammad چهارشنبه 15 مرداد 1393 ساعت 14:15 http://bayern.blogsky.com

هویبرگ باریکن بسیار با استعداد و با روحیه ای قوی هست.امیدوارم پپ ازش توی این فصل استفاده کنه تا بتونه خودی نشون بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد