وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لواندوفسکی: آمریکایی‌ها به فوتبال بسیار علاقمند شده‌اند و ستاره‌هایی مثل آنری را می‌‌بینند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهاجم لهستانی و تازه‌وارد بایرن‌مونیخ معتقد است مردم آمریکا بسیار به فوتبال علاقمند شده و بازی ستارگان درجه یک را از نزدیک می‌بینند.


روبرت لواندوفسکی در کنفرانس خبری قبل از بازی دوستانه تیمش با منتخب ستارگان لیگ حرفه‌ای آمریکا(6 بامداد پنج‌شنبه به وقت تهران) اظهار داشت: بدیهی است مهاجمین بسیار بزرگ پرشماری تاکنون در بایرن حضور داشته و توپ زده‌اند. من هم قرار است اولین فصل حضورم را در اینجا تجربه کنم. پس می‌خواهم بهترین فوتبال را ارائه کنم. تا جایی که امکان دارد گل بزنم و عنوان پشت عنوان کسب کنم.

وی در مورد فوتبال آمریکا نیز اظهار داشت: ‌قبلاً یک بار به آمریکا سفر کرده‌ام. می‌دانم چقدر مردم به فوتبال علاقمند شده‌اند. هواداران می‌توانند بازی‌های خوب را ببینند و شاهد حضور ستارگان درجه یکی مثل تیری آنری باشند.

نظرات 1 + ارسال نظر
مسعود سه‌شنبه 14 مرداد 1393 ساعت 16:52 http://bundesliga-news.blogsky.com

لوا خودت هم عالی هستی
بچه ها به وب من هم سر بزنید
http://bundesliga-news.blogsky.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد