وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لواندوفسکی: به بایرن راحت‌تر از دورتموند خو گرفته‌‌ام

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهاجم ملی‌پوش و لهستانی بایرن مونیخ راحت‌تر از زمانی که به بورسیادورتموند رفت، با فضای تیم جدیدش خو گرفته است.


روبرت لواندوفسکی در پایان فصل گذشته از جمع دورتموندی‌ها خارج شد و به عضویت باوارایی‌ها درآمد. وی که سال 2010 از تیم لخ‌پوزنان کشورش به بوندس‌لیگا آلمان آمد، اظهار داشت: ‌درست است بایرن تیمی جدید من است اما یکسری از بازیکنانش را از قبل می‌شناسم و با آن راحت‌‌تر خو گرفته‌ام. اینجا شرایطی متفاوت نسبت به دو، سه سالی که در دورتموند بودم، دارد.

لواندوفسکی همچنین در مورد مصاف 13 اوت (22 مرداد 93 ) مقابل دورتموند یعنی تیم سابقش نیز عنوان کرد: بازی با بورسیا مصافی کاملا خاص است. به عنوان بازیکن بایرن به دورتموند سفر می‌کنم و می‌خواهم برنده سوپرجام شوم. با این حال احساس دیگری دارم. چون این بار به عنوان میهمان به دورتموند سفر می‌کنم.

ستاره 25 ساله افزود: چهار سال عالی را در دورتموند گذراندم و فکر می‌کنم بورسیایی‌ها یکی از اولین رقبای ما در جنگ بر سر قهرمانی بوندس‌لیگا باشند. این تیم همیشه خطرناک است. اصلا هم فرقی ندارد چه بازیکنانی از این تیم جدا شده باشند.

او همچنین در مورد وفق دادن خود با سبک بازی بایرنی‌ها بیان کرد: با مربی یعنی گواردیولا صحبت خواهم کرد که چگونه این یا آن کار را به خوبی انجام دهم. اما مهاجم هستم و باید گل‌های مهمی بزنم.

نظرات 2 + ارسال نظر
mahya دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت 11:14

تو همیشه برای ما عزیزی . باید امسال انتقام از بعضی تیما بگیریم . وما با وجود شما همیشه آماده ایم . در ضمن عکس بالای صفحه حالا دیگه 4ستاره داره نه 3تا.........

mohammad دوشنبه 13 مرداد 1393 ساعت 12:57 http://bayern.blogsky.com

بله دیگه معلومه.بایرن کجا و دورتموند کجا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد