وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گرین: حضور در بایرن باعث افتخار من است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، استعداد جوان و آینده دار بایرن مونیخ از بابت حضور در این تیم به خودش افتخار می کند.

یولیان گرین، ستاره 19 ساله آمریکایی آکادمی بایرن مونیخ، یکی از آینده دار ترین استعداد های حال حاضر باوارایی ها است. او فصل آینده به تیم اصلی بایرن منتقل خواهد شد و هم اکنون در تور پیش فصل نیز حضور دارد.

گرین پس از رسیدن اعضای باشگاه به نیویورک طی مصاحبه ای درباره حضورش در تیم اصلی بایرن گفت:

"بسیار منتظر چند روز آینده هستم. حضور در بایرن مونیخ و در بین دیگر اعضای تیم در اینجا باعث افتخار من است و من به این موضوع افتخار می کنم."

وی در ادامه مصاحبه اش گفت هر روز با پدرش که در آمریکا است صحبت می کند و اکنون تمام تمرکز او موفقیت در بایرن مونیخ است.

نظرات 3 + ارسال نظر
mohammad شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 16:00 http://bayern.blogsky.com

انشاالله که هم گرین موفق باشه و هم تیم محبوب و بزرگ بایرن مونیخ و هم طرفداراش

sirsir شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 20:14

این گرین خیلی با استعداد هست.گرین واقا اینده داره ولی کاش المانی میموند نه امریکای

یاسر شنبه 11 مرداد 1393 ساعت 23:29

سلام دوستان بایرنی لطفا کسانی که واتساپ دارن به این شماره پیام بدن جهت عضو در گروه بایرن 09173784310 منتظر پیام شما خواهم بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد