وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مدیربرنامه های پرین: بایرن با موکلم مذاکره کرده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر برنامه های دروازه بان جنوا صراحتا اعلام کرد که قهرمان آلمان با موکلش مذاکراتی داشته است.


متیا پرین آخرین روزهای خود را در جنوا سپری می کند چرا که قرارداد وی رو به پایان است و او می تواند یکی از مهم ترین نقل و انتقالات تابستان باشد. بایرن مونیخ یکی از تیم هایی بود که نامش با دروازه بان 22 ساله جنوا گره خورده است. متئو روگی مدیر برنامه های پرین در گفت و گو با پایگاه اینترنتی کالچو نیوز اعلام کرد: "مسئله بایرن دیگر قدیمی شده است. یک ماهی می شود که ارتباطات دو طرفه در جریان است. بایرنی ها به دنیال یک دروازه بان هستند اما ماتیا می خواهد ثابت باشد. بسیار خوب است اگر او به بایرن منتقل می شد اما مذاکرات جدی نبوده است. فکر نمی کنم نیمکت نشین نویر بودن برای او آن هم در این سن درست باشد."

وی درباره علاقه میلان نیز گفت: "آن جا چیزی وجود ندارد. هیچ چیز در مورد میلان نمی دانم. اگر مسئله ای جدی بین دو باشگاه باشد بحثش جداست. من می دانم که گالیانی و پرزیوسی دوستان نزدیکی هستند. من چیزی در مورد علاقه میلان نمی دانم." گفتنی است میلان مدت هاست برای به خدمت گرفتن متیا پرین تلاش می کند.

نظرات 1 + ارسال نظر
mohammad پنج‌شنبه 9 مرداد 1393 ساعت 09:19 http://bayern.blogsky.com

بره میلان بهتره چون افت نمیکنه به خاطر نیمکت نشینی.بایرن هم میتونه یک دروازه بان خوب و جوان دیگه پیدا کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد