وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

خوان برنات : در بایرن مونیخ هیچ فراکسیون اسپانیایى وجود ندارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،خوان برنات بازیکن تازه وارد بایرن مونیخ به بررسی شرایط خود در این تیم پرداخته است 
 خوان برنات بازیکن سابق والنسیا که در فصل نقل و انتقالات به بایرن مونیخ پیوسته است در خصوص شرایط خود به Sportbild گفت:"من از شش سالگی در والنسیا بوده ام و حدود 15 سال در این تیم بازی کرده ام. جو در مونیخ کاملا متفاوت است اما در این باشگاه دوستان جدیدی پیدا کرده ام نظیر تیاگو، رافینیا و پیزارو. فکر می کنم خیلی سریع بتوانم با محیط جدید هماهنگ شوم و از همین حالا در بایرن موینخ احساس راحتی می کنم."

وی در ادامه گفت:"وجود چندین اسپانیایی در بایرن مونیخ کار را برای من در آغاز راحت تر کرده است. اما ما یک تیم هستیم و هیچ گونه فراکسیون اسپانیایی در باشگاه وجود ندارد. ما باید خود را یک تیم بدانیم تا به موفقیت برسیم در غیر این صورت شرایط خطرناک خواهد شد."

برنات در پایان گفت:"فرهنگ موجود در آلمان کاملا مناسب من است،‌شاید من یک اسپانیایی آلمانی باشم. فوتبال زندگی من است و برای اینکه بتوانم موفق باشم و به عنوانی دست یابم با رقابت سختی در تیم مواجه هستم."

نظرات 10 + ارسال نظر
mojtaba پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 10:38

بایرن شده منتخب بنجلای اسپانیا...فقط خدا به ما رحم کنه...

Arash پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 12:25

من که بازیش رو دیدم عالى بود هم خیلى سریع و هم خیلى پاس و سانتر هاى دقیق میکرد ریبرى هم گفته تا ٢٠١٦بازى میکنه بعد خداحافظى میکنه و برنات هم جانشین خیلى خوبى براش میشه

mohammad پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 12:39 http://bayern.blogsky.com

من که نمیشناسمش ولی اگر این جوری که آرش میگه باشه خیلی خوبه که.ولی جای ریبری را بازیکنی مثل رویس یا هازارد میتونه پر کنه نه برنات چون پستشون و قابلیت هاشون فرق میکنه

شواین ارین پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 13:33

پستش کجاست؟

babak-19 پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 13:59

من از اول میخواستم بگم که خیلی حس خوبی به این برنات دارم فکر میکنم میتونه به یه ستاره تبدیل بشه

Arash پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 14:32

پستش هافبک هجومى و بال چپه

MERSAD33 پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 14:54

چرا شما اینجوری میکنین؟؟؟؟
بازیکن بازیکنه دیگه....
فقط خوب باشه میخواد هرکی باشه..
خوب بازی کنه کارهای محول شده بهش رو بتونه انجام بده دیگه چی میخواین؟؟؟؟
بازیکن وقتی تو یه تیم دیگس به عنوان رقیب باید حسابش کرد ولی وقتی وارد باشگاه بایرن میشه باید به عنوان به بازیکن خودی حسابش کردو دوستش داشت....
امسالم دلتونو به ریبری خوش نکنین ریبری دیگه ریبری نمیشه

امین پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 15:12

پستش دفاع چپه

sirsir پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 20:03

جای ریبری پر نمیشه.ولی رویس رو باید بخرن چون سال دیگه اکثر تیم ها میخوانش بعد کار بایرن هم سخت میشه.بچه ها امسال سه گانه مال ماست اگه رویس ر و بیارن 45میلیون هم واسه رویس هیچی نیست

sassd پنج‌شنبه 2 مرداد 1393 ساعت 21:48

اغاااا جان باشگاه حرفه ای داریما هرکی از هرجا بیاد فرق نذاره مهم سیاست باشگاه هست که جواب میده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد