وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

چه کسی جایگزین لام می شود؟

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، درست یک هفته بعد از قهرمانی آلمان در جام جهانی، فیلیپ لام شوک بزرگی به جامعه ی فوتبالی جهان وارد کرد.

او تصمیم گرفت که از فوتبال ملی خداحافظی کند.این تصمیم غلط و یا درست، یواخیم لو، مربی 54 ساله ی تیم ملی المان را در دردسری تازه انداخت که چه کسی می تواند جایگزین مناسبی برای وی باشد؟

به غیر از اینکه تیم ملی آلمان رهبر و کاپیتانش را از دست داد، اکنون هیچ جانشین آشکار و مناسبی برای بازی کردن در پست ذفاع های کنار برای این تیم وجود ندارد. در ادامه به بررسی گزینه های مناسبی که برای پوشش این جای خالی وجود دارد می پردازیم.

جرومه بوآتنگ
 
شاید هم بازی فیلیپ لام در تیم بایرن مونیخ،جروم بواتنگ، بهترین گزینه برای پر کردن جای خالی وی باشد.جروم بواتنگ هم در تیم باشگاهی و هم در تیم ملی به عنوان مدافع راست تیم عملکرد خوبی داشته است.
 
قدرت تحمیل کننده ای که بر مهاجمان تیم حریف دارد او را برای این پست نسبت به پست قبلی اش سازگار تر کرده است.مهارت پا به توپ و سرعت بالای او در هنگام حمله ودفاع در سمت راست تیم موجب برتری وی نسبت به مرتساکر و متس هوملس و انتخاب وی توسط لو می شود.بوآتنگ در جام جهانی هم توانست نمره ی قبولی بگیرد.
 
بواتنگ در یورو 2012 وقتی لام در سمت چپ بازی می کرد و همچنین در چند بازی اول جام جهانی 2014 در سمت راست ظاهر شد و مطمئنا از گزینه های جانشینی لام خواهد بود.
 
کوین گروسکروتز
 
کوین گروسکروتز در بازی های چند سال اخیر خود برای بورسیا دورتموند نشان داد که اگر چه پست اصلی او هافبک راست است اما می تواند در هر پستی نمایش خوبی داشته باشد.او وقتی که لوکاس پیسزسزک مصدوم شد توانست به جای او بسیار عالی بازی کند و همچنین در مرحله گروهی جام جهانی نگاه های زیادی را به خود جلب کرد.
 
گروسکروتز با بازی های گروهی و سرعتی خود می تواند به راحتی به مهاجمان اضافه شود، از این رو می تواند برای انجام نقشه های لو در  بازی موثر باشد.او اکنون 25 سال دارد و سال های طلایی خود را در پیش رو خواهد داشت و آلمان می تواند روی او حساب ویژه ای باز کند.
 
بندیکت هوودس
 
بندیکت هودس دیگر بازیکن با تجربه ای است که در طول جام جهانی توانایی های خود در پست مدافع چپ را به همگان اثبات کرد.وجود مارسل اشملزر در دفاع چپ،می تواند باعث شود تا لو با تغییر پست هوودس،وی را در دفاع راست به بازی بگیرد.هوودس کاپیتان تیم شالکه است و از باتجربه های تیم ملی آلمان به حساب می آید.در سن 26 سالگی از وی انتظار می رود که بتواند نقش موثری در سیستم لو داشته باشد.
 
شکردان مصطفای
 
لو به وضوح مصطفای را ستایش می کند و هیچ شکی نسبت به او نداشت که او را مقابل الجزایر به بازی فرستاد، بازی که در آن آلمان 2-1 پیروز میدان شد و مصطفای از ناحیه ی همسترینگ آسیب دید.
 
مصطفای  ، بازیکن 22 ساله ای است که پست اصلی او مدافع میانی می باشد اما لو در بازی های گذشته نشان داد که پست اصلی بازیکنان چندان برایش مهم نیست.مطمئنا پس از مصدومیتش دوران طلایی وی به پایان نخواهد رسید و هنوز شانس زیادی برای ثابت کرن خود به لو خواهد داشت.
 
سباستین یونگ
 
گزینه ی دیگر سباستین یونگ می باشد که بعد از درخشش در تیم اینتراخت فرانکفورت از دو سال قبل او سر انجام تابستان امسال به تیم ولسبورگ پیوست.
اشکالاتی در مورد او وجود دارد، این جوان 24 سال تجربه بسیار کمی در بازی های اروپایی و ملی دارد.چیزی که لو به آن خیلی اهمیت می دهد. او نخستین بازی ملی خود را در برابر لهستان در دیدار های دوستانه ی پیش از جام جهانی انجام داد، بازی که با نتیجه 0-0 به پایان رسید. او باید امیدوار باشد که در چهارفصل آینده ی بوندسلیگا بتواند بازی های خوبی را برای تیم ولسبورگ انجام دهد تا به لو نشان دهد که استحاق جانشینی لام را دارد.
 
لارس بندر
 
اگر لارس بندر در جام جهانی فیکس بازی می کرد و پست مدافع راست خوب میدرخشید، و یاحداقل مانند بازی مقابل دانمارک در سال 2012 که اولین گل ملی خود را به ثمر رساند عمل میکرد، شاید آینده ی خود در تیم ملی را تضمین می کرد.
این بازیکن 25 ساله از برادر دو قلو ی خود سون در عرصه ی ملی جلوتر است و مهارت های فوق العاده ای دارد، بنابراین او باید بسیار تلاش کند تا بتواند از آنچه لام کسب کرده محافظت کند.

نظرات 2 + ارسال نظر
MIROSLAV یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 11:29

باید لارس بتدر رو بذاره دفاع راست

ماریو گومز یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 13:44

بواتنگ یا بندیکت هوودس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد