وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

حمایت مدیر ورزشی بایرن از تصمیم فیلیپ لام برای ترک تیم ملی آلمان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدیر ورزشی بایرن مونیخ از تصمیم فیلیپ لام برای وداع با تیم ملی آلمان حمایت کرد.


روز گذشته مدافع با سابقه بایرن و تیم آلمان 4 روز پس از کسب مقام قهرمانی جهان از اعلام کناره‌گیری از تیم ملی کرد.

وی با وجودی که 30 سال سن دارد و 2، 3 سالی دیگر می‌توانست در خدمت سفید و مشکی‌پوشان باشد، با پیراهن تیم ملی وداع کرد تا راه برای حضور چهر‌ه‌های دیگر به جایش هموار شود.

انتشار این خبر در جامعه ورزشی آلمان بازتاب‌های داشت. در همین ارتباط «ماتیاس سامر» مدیر ورزشی مونیخی‌ها اظهار داشت:

در حالیکه  برای بودن در بالاترین سطح فوتبال نیاز به توانی و صرف انرژی فراوان است، مسلم است شخصیتی مثل لام در عین پختگی تصمیم به کناره‌گیری می‌کند. می‌توانم چنین تصمیمی را به خوبی درک کنم و البته به آن احترام بگذارم. البته برای فوتبال ملی آلمان طبیعی است که این یک ضربه است اما برای ما در بایرن اینگونه نیست.

وی در مورد این که آیا در مورد تصمیم کاپیتان لام با وی صحبت کرده،‌عنوان کرد:‌هیچ صحبتی وجود نداشته چون او پس از بازگشت از جام جهانی اکنون در تعطیلات تابستانی بسر می‌برد. او قصد دارد برای مدت کوتاهی از فضای ورزش فاصله بگیرد و همراه خانواده‌‌اش تفریح کند.

سامر همچنین عنوان کرد: خنده‌دار است که بگویم از تصمیم‌اش حیرت نکردم اما انتظارش راهم نداشتم.

نظرات 10 + ارسال نظر
حمید رضا انصاری واقف شنبه 28 تیر 1393 ساعت 15:23

بعد رفتن کروس این دوم خبر بدی بود که از سرزمین محبوبم آلمان شنیدم.کاش تا یورو کایتان تیم میموند و قهرمانی اروپا هم به ویترین افتخاراتش اضافه میشد. بازیکن فوق العاده ای بود و همیشه دوستش داشتم. ولی بنظرم کاری که با بالاک کرد درست نبود.

Ali-Ballack شنبه 28 تیر 1393 ساعت 15:41

از اول هم شواینی کاپیتان ما بود. مثل ماسکرانو در آرژانتین که با وجود کاپیتانیه مسی رهبر تیم بود.
ما از عدم وجود لام در سمت راست دفاع شاید ضربه بخوریم ولی از انتقال بازوبند به شواینی حتماً منتفع خواهیم شد.
به امید دیدن دوباره جام جهانی روی دستان کاپیتان شواینی.

MERSAD33 شنبه 28 تیر 1393 ساعت 16:14

هیچ راهی نداره برگردوننش؟؟؟
حداقل بعد از یورو میرفت

ehsan شنبه 28 تیر 1393 ساعت 18:08

تراپاتونی مربی بسیار بزرگیه چرا به این دلیل:

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی ایتالیایی پیشین بایرن مونیخ معتقد است شکست تیم بایرن مونیخ به نفع تیم ملی آلمان تمام خواهد شد به شرطی که یواخیم لو بتواند از آن درست استفاده نماید.وی همچنین اعتقاد دارد این شکست می تواند برای بازگشت با انگیزه تر مونیخی در فصل بعد لیگ قهرمانان موثر باشد.
جیوانی تراپاتونی سر مربی ایتالیایی سابق بایرن در مصاحبه با شبکه اسکای اسپورت ایتالیا می گوید : "از نتیجه بازی شگفت زده شدم باور نمی کردم بایرن مونیخ اینطور اسیر تفکرات کارلتو بشود. رئال واقعا در این دو بازی بسیار با فکر و نظم بازی نمود."
عمو تراپ (لقب تراپاتونی در بین هواداران بایرن) می افزاید : "اما من بر خلاف بعضی از افراد فکر می کنم این شکست می تواند به تیم ملی آلمان برای حضور موفقتر در جام جهانی کمک نماید.ژرمنها مردمانی هستند که وقتی تحقیر می شوند به سرعت واکنش نشان داده و برای کسب پیروزی عزم و اراده قوی پیدا می کنند.من فرهنگ مردم المان را می شناسم سالها در بایرن بودم من حتی یک عروس آلمانی دارم که با پسرم در مونیخ زندگی می کند نوه ام ماتیلدا به جای ایتالیایی ، آلمانی حرف می زند پس می بینید که من کاملا آلمانیها را می شناسم زیرا یک خانواده آلمانی هم دارم .البته در این میان یواخیم لو باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرد.اسکلت اصلی تیم ملی المان از دو باشگاه بایرن و دورتمند است وباید ببینیم ایا لو می تواند ژرمنها را صاحب عنوانی در سطح جهان نماید یا خیر "
تراپاتونی که موفق شده بایرن مونیخ را قهرمان بوندس لیگا هم نماید ادامه می دهد : "من معتقدم بازیکنان بایرن باید سریعتر خود را بازیابی نمایند و برای فصل اینده لیگ قهرمانان با قدرت بیشتری برگردند این شکست به نحوی تحقیر آمیز می تواند برای بازگشت با انگیزه تر مونیخی ها در قصل بعد لیگ قهرمانان موثر باشد."

این خبر در تاریخ 10 اردیبهشت امسال توی همین سایت اعلام شده بود...

مهمان شنبه 28 تیر 1393 ساعت 18:28

به گزارش وب سایت رسمی کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران؛به گفته رسانه های ایتالیایی و شبکه اسکای اسپورت ایتالیا مدیر برنامه های ژردان شکیری هفته گذشته با مدیران باشگاه رم ایتالیا گفتگو و دیدار داشته است ودر این دیدار دو طرفبه توافقات خوبی دست پیدا نمودند و حالا رسانه های ایتالیایی نیز خبر از موافقت خود شکیری با این انتقال را می دهند.

البته باشگاه رم امیدوار است پس از موافقت شخصی با ژردان شکیری با باشگاه وی یعنی بایرن نیز به توافقات نهایی دست پیدا نماید.به همین منظور باشگاه رم ایتالیا قصد دارد پیشنهاد اولیه خود را برای خرید هافبک ناراضی این روزهای باشگاه باواریایی نیز افزایش دهد.

البته به نظر می رسد برای باشگاه ایتالیایی روند این انتقال بسیار سخت و پیچیده باشد زیرا باشگاه مونیخی اعتقادی به فروش واز دست دادن هافبک جوان و آینده دار خود ندارد.

نظرات

reza شنبه 28 تیر 1393 ساعت 20:28

عشق ست بایرن

stefan effenberg شنبه 28 تیر 1393 ساعت 21:35

می بینید اونی که به تیم نظم میداد لام بود.

babak-19 شنبه 28 تیر 1393 ساعت 21:44

امیدوارم شکیری بره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!تعجب نکنید چون اگه اون بره بایرن مجبوره یه هافبک بخره که امیدوارم بره سراغ دراکسلر یا رویس البته امیدوارم

ماریو گومز شنبه 28 تیر 1393 ساعت 21:52

به نظرم باید به فکر جایگزین برا مرتساکر باشیم . چون بواتنگ میره جای لام

امیر یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 00:53 http://CR7-RMA.mihanblog.com

سلام سایت خیلی خوبی دارین و مطالبش خیلی عالی و به روزن. بهتون تبریک میگم!
با تبادل بنر با ما موافقید؟
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد