وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واکنش بزرگان فوتبال آلمان به خداحافظی لام از مانشافت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پس از خبر ناگهانی فیلیپ لام مبنی بر کناره گیری او از تیم ملی آلمان، کارشناسان و بزرگان فوتبال آلمان نظرات خود را در مورد تصمیم لام بیان کردند.

به نقل از وبسایت کیکر، یوگی لوو سرمربی ژرمن ها پس از تصمیم فیلیپ لام، به تعریف و تمجید او پرداخت و از او به عنوان یک انسان با شخصیت یاد کرد.

 

یواخیم لوو: 

فیلیپ یک مدل حرفه ای است، که در همه چیز به موفقیت رسید. او بسیار با هوش است و می تواند هر کاری در زمین انجام دهد. فیلیپ در برزیل بار دیگر کیفیت بالای خود را نشان داد و اثبات کرد که یک بازیکن با کلاس جهانی است. او همیشه یکی از همکاران من محسوب می شود و من در مورد ایده های خودم با او بحث و تبادل نظر می کنم. او اشتیاق و شخصیت بسیار بالایی به مانشافت داد. فیلیپ همچنان در بایرن باقی خواهد ماند و یکی از ارکان اصلی این تیم خواهد بود. من از او برای همه چیز متشکرم و آرزوی بهترین ها را برای او دارم.

 

الیور بیرهوف: 

فیلیپ یک الگوی کامل است. هم به عنوان یک فوتبالیست و هم به عنوان یک انسان ما همیشه اعتماد صد درصد به او داشتیم. او شخصیت بزرگی دارد و یک فرد مسئولیت پذیر است. به تصمیم فیلیپ احترام می گذارم و از او تشکر می کنم. 

کارل هاینس رومنیگه: 

احتمالا هیچ خداحافظی بهتر از خداحافظی در دوران اوج و زمانی که فاتح جهان شده باشید وجود ندارد. در حال حاضر پیدا کردن جانشین برای فیلیپ لام آسان نیست. 

اووه زیلر: 

از شنیدن این خبر متعجب شدم. بازیکن بزرگی را از دست دادیم. خداراشکر که ما در آلمان جوانان خوبی داریم.

 

رودی فولر: 

بسیار جای تعجب دارد که لام چنین تصمیمی را گرفته است. او کیفیت و تناسب اندام خوبی دارد و می توانست حتی به جام جهانی بعدی هم فکر کند، اما من فکر می کنم تصمیم او بخاطر کسب عنوان قهرمانی است که چند روز قبل آن را به دست آورد. 

 

لوتار ماتئوس: 

این مسئله مطمئنا برای بایرن خوب خواهد بود. فیلیپ تصمیم گرفت تا کمی به خوش استراحت بدهد تا برای کارهای مهم دیگر آماده تر باشد. او کاپیتان فوق العاده ای بود که در طول سال ها نمایش های بسیار خوبی ارائه داد و شایسته تقدیرهای فراوان است. او اکنون می تواند کمی بیشتر به زندگی شخصی اش برسد و کمتر تحت فشار افکار عمومی است و از طرف دیگر، برای بازی های بایرن آماده تر باشد. فکر نمی کنم نیاز به دوبار فکر کردن باشد. فکر می کنم بازوبند به شواین اشتایگر می رسد. او کاپیتان دوم تیم بود. بعد از او، خدیرا و نویر می توانند بازوبند را در اختیار بگیرند.

نظرات 4 + ارسال نظر
شواین ارین شنبه 28 تیر 1393 ساعت 10:09

لام بهترین مدافع راست تاریخ آلمان بود از نظر شخصی این خداحافظی بینظیره ولی آلمان ضعیف میشه اون یکی از ستونهای تیم بود فکر میکنم اشملزر به سمت چپ دفاع برگرده و هودس دفاع راست بازی کنه لام میتونست حد اقل تا یورو به تیم کمک کنه ولی اینطوری افسانه ای شد

amin شنبه 28 تیر 1393 ساعت 10:43

کاش بعد از یورو میرفت..واقعا خبر ضذحالی بود..انشالا منصرفش کنن

Ariya1900 شنبه 28 تیر 1393 ساعت 13:24

یعنی حقش نیست یه عنوان بزرگ بهش بدن

چرا به رونالدو و دیگران با نامردی تمام کاپ جهانی میدن در صورتی که هیچ عنوان قهرمانی و حتی عنوان متوسطی هم در سطح جهانی ندارند
ولی حق ما رو ضایع میکنند این آدمای پوچی که نشستن تو فیفاو..

b یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 12:38

اینا همه از خودپسندی ناشی میشه...نمیبخشمت....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد