وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

10 نکته از زندگی کوتوله ی جادویی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، حدود ظهر دیروز بود که خبر خداحافظی کاپیتان و ستاره ی تیم ملی آلمان در جام جهانی،نه تنها طرفدارن فوتبال این کشور را بلکه شاید تمامی فوتبالدوستان را در شوک فرو برد.

فیلیپ لام 30 ساله آن طور که می گوید،یک سال در مورد این قضیه فکر میکرده است و سرانجام تصمیم به خداحافظی از بازی های ملی گرفت.

اما در زندگی شخصی فیلیپ،نکات جالب  زیادی یافت می شود که خواندن آن خالی از لطف نیست:

1-مسیر شغلی:قبل از امضای قرارداد به عنوان یک بازیکن اماتور با بایرن مونیخ ، شغل لام چیزی بود که شما اصلا انتظارش را ندارید... .مدافع مونیخی تیم بایرن قبل از تغییر شغلش به بانکداری در کارگاه پخت نان کار میکرده.

2-مراحل ابتدایی:زرگ شدن در محله ای به نام گرن در مونیخ و پیوستن به تیم اف تی گرن یک گام منطقی به نظر میرسید.در سن 5 سالگی یکی از دوستانش موفق شد وی را متقاعد کند که به طور آزمایشی به تیمی که پدرش هم برای آن بازی می کرده و و مادرش هم مسئول بخش جوانان آن بوده بپویوندد.

3-پیوستن به بایرن:در سال 1995 بود که تیم بایرن مونیخ با لام 11 ساله که به سختی در مسیر پیشرفتش تلاش می نمود قرار داد امضا نمود.لام چند پسته در سال های 2001 و 2002 توانست با تیم زیر 19 ساله های بایرن به مقام قهرمانی بوندس لیگا برسد.

4-جوان ترین کاپیتان در جام جهانی:
لام جوان ترین کاپیتانی بود که تیم ملی المان را در جام جهانی 2010 و در سن 26 سالگی رهبری کرد.و قهرمان سه دوره جام جهانی با کسب عنوان سومی جام جهانی 2010 را به پایان رساند.مانند جام جهانی 2006 و یورو2008 لام در تیم منتخب جام قرار گرفت.


5-پسر خانواده دوست:البته همه ی زندگی لام فوتبال نبوده. او در تابستان 2010 با کلادیا اشتنبرگ ازدواج کرد، فقط چند روز بعد از جام جهانی!
تنها اعضای نزدیک خانواده و دوستان به مراسم ازدواج در روستای باواریایی ها در کلیسای Kleinhelfendorf دعوت شدند.جایی که در آن مراسم عروسی 15 سال بعد از اینکه زوجین همدیگر را میشناختند صورت گرفت!انها الان پسری به نام یولیان دارند.


6-تعهد اجتماعی:لام بنیاد ورزشی و آموزشی فیلیپ لام را در سال 2007 پس از سفر به آفریقای جنوبی پیش از برگزاری جام جهانی 2010 تاسیس کرد.او در وبسایت بنیاد نقل کرد: « من به عنوان یک فوتبالیست حرفه ای، شروعی عالی برای زندگی و حمایت از همه در مسیر موفقیت کرده ام»« من اکنون میخوهم به کسانی که به اندازه ی من خوش شانس نبوده اند کمک کنم ،هم در کشور المان و هم در قاره آفریقا»
 

7-سرگرمی ها:لام به پینگ پونگ، گلف، دارت و بیلیارد علاقه دارد.مسابقات پینگ پونگ به طور منظم هم در کمپ تیم ملی المان و هم در باشگاه بایرن مونیخ برگزار می شود و لام اغلب با هم تیمی اش توماس مولر در بیش از نیمی از مسابقات به پیروزی می رسند.


8-طرفداری:لام دیوار اتقاق خود را نه تنها با پوستر ستارگان سابق بایرن مانند کلیزمن،البر،ماتیوس،کان پر کرده بلکه تصاویر ژست های بسکتبالیست ها وستاره ی تیم شیکاگو بولز، مایکل جوردن ،اسکاتی پیپن و دنیس رودمن نیز در میان آنها به چشم میخورد.تازگی ها این پسر 30 ساله از هواداران پر شور راجر فدرر ستاره تنیس باز جهان می باشد.
 
9-تعطیلات:فیلیپ لام تعطیلات زمستانی خود را همراه دوستانش به اسکی بازی در دامنه کوه ها میگذراند. این روزها به همراه همسر و پسرش ، نقطه ای ارام در آنسوی مرزهای اتریش را برای گذراندن تعطیلات زمستانه خود ترجیح میدهد.
ماه های تابستان بر وفق مراد فیلیپ به کمی غواصی، شنا و لذت بردن از زیبایی های زندگی معمولا در مالدیو یا سیشل سپری می شود.
 
10-احتیاط اول:مانند رویکرد متفکرانه و عاقلانه ی لام به فوتبال، لام وقتی پای پول وسط باشد به آن اندازه زیرک نیست. او به مجله اشترن می گوید: « من در زمینه ی سرمایه گذاری بسیار محافظه کار هستم»« برخی از پول های من در صندوق های سرمایه گذاری هستند اما بیشتر آن چیزی که من بدست می آورم در حساب ثابت بانکی وجود دارد. من علاقه ای به ریسک کردن ندارم!»

نظرات 3 + ارسال نظر
محمد شنبه 28 تیر 1393 ساعت 12:24

شما توی این عکس فقط به قیافه مولر دقت کنین

b یکشنبه 29 تیر 1393 ساعت 12:49

ما اخرش نفهمیدیم این چرا به کلینزی از اونور حمله کرده ومتهمش میکنه.از اینور عکسش رو به عنوان ستاره سابق بایرن به اتاقش میزنه.!!!اینا هم هیچکدوم دلیل برای خداحافظی نیست.خودپسند....

Muller دوشنبه 30 تیر 1393 ساعت 13:10

مولر که عشقه از همه بهتره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد