وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لحظه شماری لوا برای شروع فصل

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، جام جهانی 2014 توجه تمام فوتبال دوستان در سراسر جهان را به خود جلب کرده بود، و این در حالیست که ستارگان تیم بایرن مونیخ در مرحله جهانی می درخشیدند.


در نزدیکی رقابت های بوندسلیگا، مدافعان عنوان قهرمانی تمرینات اماده سازی پیش فصل را با رونمایی از شماره 9 جدیدشان، یعنی رابرت لواندوسکی اغاز کرده اند.
 
آقای گل فصل قبل بوندسلیگا قبل از مشخص کردن آرزوی همیشگی اش برای پیشرفت و برتری توضیح میدهد: «بعد از چهار سال حضور در دورتموند اکنون زمان آن فرارسیده است تا گام بعدی را در زندگی حرفه ای خود بردارم»« من از یورگن کلوپ(سرمربی دورتموند) چیز های زیادی آموخته ام اما فکر میکنم مربی با تدبیر بایرن مونیخ(پپ گواردیولا) هنوز می تواند یک یا دو چیز جدید را به من بیاموزد.»

 انگیزه ی بالا برای انجام کارهای بزرگ

 اکنون یکی از ترسناک ترین بازیکنان خط حمله در جهان، مهاجم لهستانی الاصل تیم بایرن مونیخ در آرزوی کسب جایگاهی در کنار بازیکنان بزرگ این باشگاه نظیر گرد مولر و رومینیگه به سر می برد.

 بازیکن 25 ساله تیم بایرن مونیخ میگوید:« من میدانم بازی برای تیم بایرن مونیخ چه معنایی میدهد ، هر فصل از ما انتظار دارند که عناوین مختلفی را کسب کنیم . اما من مطمئنم که ما فقط همین کار را خواهیم کرد . بایرن یک باشگاه عالی است.»

 قهرمان قدرتمند

 رابرت لواندوسکی با رکورد 103 گل زده در 187 بازی برای تیم سابق خود یعنی دورتموند، اکنون مشتاق به اثبات توانایی های خود در اوج دوران حرفه ای اش در باشگاهی که دو فصل گذشته عنوان قهرمانی بوندسلیگا را کسب کرده، می باشد. رابرت لواندوسکی می گوید: « بایرن مونیخ باشگاه استانداردی است من به این باشگاه پیوستم زیرا میدانستم که به عنوان یک بازیکن میتوانم در اینجا پیشرفت کنم.»

 اگرچه سبک مورد نظر گواردیولا نشان می دهد که او با حضور یک بازیکن به عنوان یک مهاجم سنتی مخالف است، اما رابرت لواندوسکی می تواند قطعه نهایی در پازل کاتالان ها باشد. ماتیاس سامر مدیر ورزشی باشگاه مشتاقانه می گوید: «سبک او در بازی انعطاف پذیر و متفاوت است ، او حتی پس از نهایی شدن حضورش در بایرن برای دورتموند فوق العاده بوده بازی کرده است.»

 لواندوسکی می داند که او برای جا افتادن در سیستم گواردیولا به زمان نیاز دارد. سامر تلاش میکند که به رسانه های جمعی خاطر نشان کند که مدافعان عنوان قهرمانی نباید از وی انتظار معجزه داشته باشند، و به جای ان باید او را راحت بگذارند تا گام به گام خود را آماده کند.

با وجود این، باشگاه بورسیا دورتموند از او به عنوان یک مهاجم کامل استفاده میکرده ،که این می تواند مشکل بزرگی در برابر انتظارات پپ باشد.

نظرات 3 + ارسال نظر
mohammad شنبه 28 تیر 1393 ساعت 10:26 http://bayern.blogsky.com

لوا امسال خودت را آماده کن که باید یه4 تای دیگه بچپونی به تیم کفن پوشان

Ariya1900 شنبه 28 تیر 1393 ساعت 13:01

بدون شک امسال هم تو بوندسلیگا و هم تو اروپا آقای گلی پسر

علی شنبه 28 تیر 1393 ساعت 22:20

ایول دادا کفن پوشانو خوب اومدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد