وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تونی کروس: رئال مادرید یک گام بالاتر از بایرن است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تونی کروس بعد از اینکه به عنوان بازیکن رئال مادرید به هواداران معرفی شد، به اتاق کنفرانس مطبوعاتی رفت و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

 

مراسم معارفه تونی کروس هافبک تیم ملی فوتبال آلمان و سابق بایرن مونیخ در مادرید و در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شد. ستاره آلمانی از کمپ مادریدی بازدید کرد و پس از تست پزشکی معرفی او انجام شد. هافبک ژرمن‌ها قرار است در این فصل شماره 8 رئال را بر تن کند. قرارداد کروس با رئال 5 ساله و به ارزش 30 میلیون یورو است.
 

مادرید: "من خیلی تحت تأثیر این باشگاه و طوری که آن ها به دنبال به خدمت گیری من بودند، قرار گرفته ام. همه چیز خوب پیش رفته است و من از اینجا بودن خوشحالم."

 

فشار: "من فشار را دوست دارم. این شبیه زمانی است که بازی کردن را آغاز کرده بودم. در بایرن تنها یک گزینه پیش رو داشتید: پیروزی. فتح عناوین. و من مطمئنم که اینجا هم همانطور خواهد بود. من اینجا هستم که عناوین مختلفی فتح کنم و این مرا به جلو می راند. هرکاری که بتوانم خواهم کرد تا مطمئن شویم که رئال مادرید همچنان یک باشگاه موفق خواهد بود."

 

خدیرا: "البته که با او صحبت کرده ام. او خیلی از رئال مادرید برایم تعریف کرد و تصمیم مرا تأیید کرد. نمی دانم آینده او چگونه رقم خواهد خورد و به من هم بستگی ندارد، بلکه به خود خدیرا و باشگاه بستگی دارد."

 

پست مورد علاقه: "در طول چند سال گذشته، من تقریباً در تمام پست های خط میانی بازی کرده ام. من دوست دارم که در مرکز خط میانی بازی کنم، اما اهمیت زیادی به آن نمی دهم. من در تمام پست های خط هافبک خوب بازی می کنم و از اینکه می توانم در رئال مادرید بازی کنم خوشحالم."

 

گواردیولا: "از همان ابتدا روشن بود که من از بایرن مونیخ جدا خواهم شد، اما می خواستم به رئال مادرید بپیوندم. هیچ گزینه دیگری برای من وجود نداشت. مادرید دلیل حضور من در اینجاست. من هیچ مشکلی با گواردیولا نداشتم. کاملاً برعکس. من رابطه خیلی خوبی با او داشتم و هیچ چیزی برای انتقاد کردن وجود ندارد. من هیچ مشکلی با او ندارم و از سبک بازی او بهره مند شدم."

 

زبان اسپانیایی: "در مایورکا آنها آلمانی صحبت می کردند [می خندد] و من هم هر کاری می توانستم، کردم. می توانم بگویم صبح به خیر [Buenos días] و Hala Madrid!"

 

دیدار نیمه نهایی چمپیونزلیگ مقابل رئال مادرید: "تصمیم من هیچ ربطی به آن بازی نداشت."

 

آلونسو برای دیدار سوپر کاپ اروپا محروم خواهد بود، آیا شما آماده خواهید بود؟ "نمی دانم بازی خواهم کرد یا نه، چرا که تمرینات من از 5 آگوست شروع خواهد شد. مسابقه یک هفته بعد از آن است، و باید ببینیم که تمرینات چگونه پیش خواهد رفت. سخت است که از حالا بگویم در چه وضعیتی خواهم بود. پس اجازه دهید ببینیم چه می شود."

 

گفتگو با آنچلوتی: "من با آنچلوتی صحبت کرده ام، اما زمان زیادی نداشته ام. و صحبت های ما بین خودمان خواهد ماند، و در آینده هم به همین ترتیب خواهد بود."

 

آیا عادلانه بود که لیونل مسی جایزه بهترین بازیکن جام جهانی را برنده شود؟ "در آن روز این مسئله برای ما اهمیت نداشت، چرا که ما به عنوان تیم برنده جام شده بودیم، و شخصاً جوایز فردی در مقایسه با جام جهانی هیچ معنایی برای من ندارد."

 

هم تیمی هایت در بایرن مونیخ، وقتی خبر انتقال به رئال مادرید را شنیدند چه گفتند؟ "در بایرن، ما دوران فوق العاده ای داشتیم و همه بازیکنان به من تبریک گفتند، آنها می دانستند که این تصمیم شخصی من بوده است و آن را قبول کردند."

 

انتقادات به خاطر رقصیدن در جشن قهرمانی در برلین: "شنیدم. در آلمان هم در این مورد صحبت می کردند، اما این علیه فرد خاصی نبود و هیچ چیزی پشت پرده این موضوع قرار ندارد. تبدیل این موضوع به یک مشکل، کاملاً مسخره است."

 

رئال مادرید چگونه است؟ "رئال مادرید بهترین باشگاه دنیاست و یک گام بالاتر از بایرن مونیخ است. و برای من برداشتن این گام مهم بود. رئال مادرید شماره 1 است و من از اینکه اینجا هستم خوشحالم."

 

یواخیم لوو: "وقتی به یواخیم لوو گفتم که احتمالاً به رئال مادرید خواهم رفت، او به من تبریک گفت و عنوان کرد که مادرید یک باشگاه عالی است."

نظرات 36 + ارسال نظر
میزایی جمعه 27 تیر 1393 ساعت 05:10

رئال مادرید چگونه است؟ "رئال مادرید بهترین باشگاه دنیاست و یک گام بالاتر از بایرن مونیخ است. و برای من برداشتن این گام مهم بود. رئال مادرید شماره 1 است و من از اینکه اینجا هستم خوشحالم."



یواخیم لوو: "وقتی به یواخیم لوو گفتم که احتمالاً به رئال مادرید خواهم رفت، او به من تبریک گفت و عنوان کرد که مادرید یک باشگاه عالی است."
1- ;کروس بی غیرته
2- یواخیم لوو هم بی غیرته و ضد بایرن حداقل می گفتی بایرن بهتره

reza جمعه 27 تیر 1393 ساعت 05:19

Bi gheyrat

kahn جمعه 27 تیر 1393 ساعت 05:20

bi pedar madare bozorg
dame kahn dame lahm garm k ba oun hame gondegishoun to zamanaye ofte bayer ham poshte tim budan ama in bipedar to oje bayer gharar dashto raft
omid varam enghad to real bht bazi narese k ashket darad

آرین(سپ مایر سابق) جمعه 27 تیر 1393 ساعت 05:39

بره گم شه بی غیرت.من فکر می کردم مشکلش پوله ولی حالا فهمیدم اصلا مشکلش پول نیست بلکه از بایرن بدش میاد امیدوارم به تیم ملی آلمان دیگه دعوت نشه و کریستف کرامل و گوندوغان و دوقلو های بندر پیشرفت کنن و جاشو تو تیم ملی آلمان پر کنن.امیدوارم فصل بدی و مزخرفی رو تو رئال سپری کنه

آرین(سپ مایر سابق) جمعه 27 تیر 1393 ساعت 05:47

بهتره تغییر ملیت هم بده مردک بی غیرت.داره چرت وپرت می گه

آرین(سپ مایر سابق) جمعه 27 تیر 1393 ساعت 05:57

امیدوارم سوارز نیشش بزنه و تا آخر عمرش نتونه بازی کنه

nariman جمعه 27 تیر 1393 ساعت 06:25

1 سال دیگه یه ادم پشیمون بلاتکلیف ضغیف شده مثل اوزیلی ولی دیگه اونموقع واسه پشیمونی دیره و حتی خودتم روت نمیشه بگی از کارم پشیمونم!! آیندت مثل روز برام روشنه. پشت سرتم دیگه نگاه نکن. عزت زیاد عمو تونی !!!!!

احمد جمعه 27 تیر 1393 ساعت 07:32

منم از حرفاش ناراحتم ولی بش احترام می زارم و باز دوسش دارم. چندسال برامون توپ زد . جنگید.
از رفتنش خوشحالم تیم به آرامش نیاز داشت. حالا گوتزه و مولر راحتر بازی می کنن. روبن وریبری هم سرجاشونن.
پپ می تونه با آرامش از بازیکناش استفاده کنه و این برام مهمه نه رفتن یا موندن کروس.

در ضمن 30 میلیون یورو به باشگاه سود رسوند که فکر کنم گرونترین فروش باشگاه بوده.

پس مثبت باشید.

بی غیرت و بی ... نیست. پس گوتزه هم بی غیرته که امد بایرن؟؟؟ لوا ندسکی چطور؟؟؟
لطفا توهین نکنید و از جام و ستاره چهارم لذت ببرید. خیلی زود شادیشو دارین فراموش می کنید

Hamed_Hamdast جمعه 27 تیر 1393 ساعت 08:04

واقعاً متاسفم که یک سری به خاطر این به تیممون و مربیمون توهین کردند
امیدوارم انقدر جرأت داشته باشند که به اشتباهشون اعتراف کنند
کروس یه بازیکن خوب برای ما بود ولی هیچوقت غیر قابل جایگزین نبود
آینده نشان خواهد داد که کی ضرر کرد بایرن یا کروس

mohammad جمعه 27 تیر 1393 ساعت 09:22 http://bayern.blogsky.com

همه ناراحتیم.ولی دیگه ولش کنید.انشاالله بایرن امسال نتایج خوبی میگیره و جای اون بی غیرت هم پر خواهد شد. خیلی هم بازیکن تاپ و بزرگی نبود.بایرن از این بازیکنها زیاد داره و داشته و خواهد داشت.خود پپ حتما یه فکری براش میکنه.لواندوفسکی هم چندین مرتبه ریال بهش پیشنهاد داد ولی چون بایرن را دوست داشت نرفت.بالاخره تونی هم یه بازیکنه و این حرفها را زده.ولی خودتون ببینید که کروس ضرر میکنه یا بایرن.از اوزیل که بهتر نیست.تازه رعال دیماریا را که این قدر موثر بوده را میخواد بفروشه چه برسه به این.به امید یکه تازی بایرن

آیدا جمعه 27 تیر 1393 ساعت 09:34

کروس جان ضرر می کنی .دازی بهترین تیم دنیا رو ترک می کنی.فوتبال اسپانیا افت کرده.حالا چرا انگار ندید بدیدا رفتار می کنی

sirsir جمعه 27 تیر 1393 ساعت 10:36

من از اول هم ازش متنفر بودم زیاد هم خوب نبود اگر هم خوب باشه با تعصب نبود.خدای من شواینی و لام و ......کجا کروس کجا؟بچه این رفته اونجا مانکن بشه.من گفتم مشکل پول نیست پولشو زیاد میکنن باور نکردن بعضیها.این یه خائن بود چه معلوم نقشه بایرن رو تو بازی با رئال بهشون نگفته باشه.من ارزوم بود تو رئال بازی کنم خدا مرگت بده واسه ارزوت خواهر کوسه ی نامرد

123 جمعه 27 تیر 1393 ساعت 11:11

حالا همه کاسه داغتر از آش شدن نشستید این ور دنیا از هیچی خبر ندارید نظرم می دید این بی غیرته اون بی غیرته!!!
چی می گید؟ اون گواردیولا ما رو به این روز اندخت کروس هم اگر نمی رفت با کارای پپ افت می کرد .

Mohammad_13 جمعه 27 تیر 1393 ساعت 11:31

واقعاً آدم میمونه به این کسایی که هنوز میگن گواردیولا باعث شد که کروس بره رئال مادرید چی بگه !!!!

بابا آدم ، طرف خودش اومده گفته من با گواردیولا مشکل نداشتم و چون رئال مادرید بهترین باشگاه دنیاست و یک پله از بایرن بالاتره دوست داشتم بیام اینجا... یعنی فهمیدن این موضوع که کروس عشق رفتن به رئال رو داشت اینقدر سخته ؟!!

با این صحبت هاش ازش بدم اومدم. شده برام یکجورایی شبیه بالاک خائن.

mohammad جمعه 27 تیر 1393 ساعت 11:44 http://bayern.blogsky.com

عزیزان اگر پپ اشتباه داشته در کارش دیگه نباید بگیم کروس به خاطر پپ رفته رعال.مطمعن باشید خود کروس میخواسته بره.باشگاه که نمیتونه به یه بازیکن التماس کنه که بمونه.حتما بهش گفتن بمونه اما خودش قبول نکرده صحبت پول هم نبوده.تونی از بایرن خسته شده بوده و میخواسته بره یه جای جدید و دوست داشته بره رعال.درسته که حرفش بد بوده در مورد بایرن که رعال یک پله بالاتره ولی این حرفا زیاده و کسی بهش توجه نمیکنه.بایرن ضرر نخواهد کرد.حتما به جای اون یک بازیکن بهتر در ترکیب قرار خواهد گرفت.همیشه امید داشته باشید. زنده باد بایرن و طرفداراش

dr.sina جمعه 27 تیر 1393 ساعت 12:09

be khoda in kroos inghadr ham bazikone bozorgi nist ke vase raftanesh inhame bahs konim.bazikone ali be robben va eshtaiger va muller va lewandofski va ribbery va nouer va lahm migan.kroos kamelan ye bazikone mamuli bud va motmanam sarneveshtesh tu real mesle ozil mishe .real namak nashnase.darzemn diruzam goftam kasi ke be bayern tassob nadare behtare bere.bayern bedune kroos gavitaram mishe.be nazaram kasayi mesle muller va gotze rahat jasho por mikonan.

حامد جمعه 27 تیر 1393 ساعت 12:24

onayi ke migan besh tohin nakonino chand sal baramon top zado mage gotzeo lewandowski az dortmond naraftan chera inaro beheshon nagoftan bayad to javabeshon begam onam hich vaght dortmondo tark kardano umadan bayern teame ghablishonbo kochiko bi arzesho khord nakardan vali in bi gheyrat vel kon nist hala rafti be jahanam dge ghalat mikoni hey bayerno miari payino cherto pert migi bayad masolane bayern bekhatere in harfash az koros shekayat konan chon az dishab ta toneste badi gofte az bayern boro be jahanm toni koros

dr.sina جمعه 27 تیر 1393 ساعت 12:33

merc hamed jan.in kroos raftanesh aslan bad nist ke in mosahebehash bade.nuno namake bayerno khorde vali alan khodesho vase real shirin mikone .vagean vase tony motassefam.liagate bayerno nadasht..bebinin key goftam in kroos hesabi pashimun mishe chon real zud nimkatneshinesh mikone baedesham mindazanesh birun .eyne ozil.

MERSAD33 جمعه 27 تیر 1393 ساعت 13:07

مرده گناه نکرده که...... همیشه همینجوری بوده.
هر بازیکنی که به یه تیم دیگه میره از اون تیم تعریف میکنه نه که بیاد بگه بایرن بهتر از رئاله

شاهرخ جمعه 27 تیر 1393 ساعت 13:39

بابا این کروس خرفت و ول کنید انگار چه خریه.کاپیتان لام از بازی های ملی خداحافظی کرد.چرا اخه؟المان بدون کاپیتان لام غیر قابل باوره

reza جمعه 27 تیر 1393 ساعت 13:43

خبربد لام خداحافظی,کرد از تیم ملی

sirsir جمعه 27 تیر 1393 ساعت 13:44

لام دیگه تو تیم ملی بازی نمی کنه بچه ها

Matthaus جمعه 27 تیر 1393 ساعت 13:51

به نظر من دموکراسی یعنی همین، یعنی هرکی نظرشو باید بتونه در کمال آرامش و بدونه تنش بگه، این عقیده تونی کروسه و من بهش احترام میذارم، مطمئنا این حرف باعث نمیشه رئال بهترین تیم جهان بشه پس چه فرقی میکنه. من به شخصه از کروس بخاطره زحماتی که در این پنج سال برای بایرن کشیده ممنونم، اون به اندازه خودش سهم زیادی در قهرمانی بایرن و آلمان داشته و امیدوارم برای آلمان همچنان حضور قدرتمندتری داشته باشه، من همچنان در بازیهای ملی طرفدار دوآتیشه اون و سایر المانیها خواهم بود. فراموش نکنیم برای ما آلمانیها موفقیت ملی همیشه اولویت بوده و هست بعدش موفقیت بایرن. در حقیقت آلمانیها هرجا باشن موفقن، به امید فتح سه گانه در فصل پیش رو.

محمدرضا اشتایگر جمعه 27 تیر 1393 ساعت 13:54

با همون 25 میلیون یورو که صحبتش بود بایرن فروختش. واقعا مفت دادیم رفت .
برید یه سر به سایتهای طرفدار ریال بزنید ببینید چه حالی میکنند خودشون میگن نصف قیمتش پول دادیم .

Luftwaffe جمعه 27 تیر 1393 ساعت 14:22

Dauuse kabir, ta hamin parirooz migof bayern behtarine

babak-19 جمعه 27 تیر 1393 ساعت 14:36

خداحافظ فلیپ .ولی امیدوارم به این زودی ها از بایرن نره.کروس هم فکر کنم ارزشه حرف زدن رو نداره.اون دوستمون هم که گفته بود لواندوسکی و گوتزه بی غیرت هستن باید بگم سخت در اشتباهه.لواندوسکی که ریال مادرید پیشنهاد40میلیون یورو رو بهش داد ولی نرفت تا رایگان بیاد بایرن.در مورد گوتزه هم بگم تیم درتموند رو با بایرن مقایسه میکنی؟؟؟ بایرن بهترین تیم حال حاضر المان

tarafdar جمعه 27 تیر 1393 ساعت 16:08

هر بازیکنی نمیتونه تو بایرن بمونه این ویژگی خاص بایرنه.منم خیلی ناراحت شدم و هستم چون بالاخره یه بخشی از تاریخ باشگاه بود ولی فکر کنم به جایی که باید میرفت رفت.

دوست دارم فیلیپ هم مثل پیزارو باشه و تا چند سال دیگه قصد خداحافظی از بایرن رو نداشته باشه.

Sevda khanom جمعه 27 تیر 1393 ساعت 16:23

Khodayi qablanam malom bod BA eshq Nazi nemikone baziash b MN nemichasbid vaqti bazikoni asheqe timesh nabashe behtare k bere MN eshqe b bayerno to baziye neuer o lahm o muller o shawni ehsas mikonam na Tony

بایرن 5 ستاره جمعه 27 تیر 1393 ساعت 17:19

همیشه از همون اول هم معتقد بودم نقش اساسی در بایرن نداره
نه چون که الان رفته اینو بگم بلکه همیشه بهش معتقد بودم
رئال براش مهم نیست چه بازیکنی رو بخره فقط براش مهم اینه که از دنیا جا نمونه
ما در پست کروس هم گوتزه رو داریم هم تیاگو تازه روده هم اضافه شده
خواهید دید کروس مثل خدیرا بدرد نخوره
امیدوارم بایرن امسال خریدهای خوب مثل هازارد و فراموش نکنه حتی لوکاس و ی دفاع قوی

طرفدار بایرن جمعه 27 تیر 1393 ساعت 23:45

Vagean gol gofti mirzaee
Ballak= bi geirat
Kroos= bi geirat
Kasi ke bayern ro be lajan va tavile mifroshe vagean bi geirate
Ballack to ofte bayern raft valli shwaini raft
Shoaini ba geirat
Lahm ba geirat

رخش جمعه 27 تیر 1393 ساعت 23:50

یواخیم لوو و رودی فولر بی غیرتن خیلی همین اوزیل و خدیرا و .. رو اینا هوایی کردن ضربه می زنن به لیگ ما

نواب شنبه 28 تیر 1393 ساعت 00:47

بایرن امسال نشون میده که کی ازکی بالاتره.

میلاد شنبه 28 تیر 1393 ساعت 09:51

همیشه همینطوری بوده تیم ها یه فصل بازیکن هارو میخرند یا اینکه خوب هم بازی میکنند فصل بعد میفروشن و دوباره همینطوری این چرخه ادامه داره. دیگه ریال مادرید گونزالس که اسطورش بود مگه ندیدید داد به تیم عربی. دو فصل پیش بایرین اولیچ که خوب هم بازی میکرد فروخت مازو خرید مازو هم خوب بازی کرد بایرین قهرمان شد ولی بازم لوا خرید. اما ریال همیشه فقط خرید میکنه تنها کسی که ضرر میکنه خوده کروس درس عبرت نشده که ریال با اوزیل اوون کاکا ... چیکار کرد همرو از اوج به فرش کشید اوون اگه تو لیورپول مونده بود شاید مهاجم فیکس انگلیس بود ولی دعوت نشد همینطور کاکا

0 شنبه 28 تیر 1393 ساعت 14:46

رائول 34 ساله بود رفت نه 25 ساله

میلاد شنبه 28 تیر 1393 ساعت 16:32

اره رایول ۳۴ ساله بود ولی یادت نره همون وقت هم کلی گل میزد تو از حرفای من فقط رایول خوندی گفتم ریال فقط بازیکن میخره براش نهم نیست فصل بعد هم چون تو تراکم بازیکن داره به راحتی میفروشه ندیدی با کاکا و اوون چیکار کرد با اوزیل . اوزیل الان بهتر بازی میکرد یا قبل رفتن به ریال

0 شنبه 28 تیر 1393 ساعت 23:24

من عاشق آلمان عاشق بایرنم اما حرف خلاف حقیقت تو کتم نمیره داداش سال2007 رئال از گروهی هم بالا نیومد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد