وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لام: برای بهترین ماندن به ثبات نیاز داریم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مردان یواخیم لو به فینال جام جهانی راه یافتند و به کمک گل ماریو گوتزه در وقت اضافه آرژانتین را شکست دادند تا به انتظار 24 ساله شان پایان دهند.

لام که تجربه شکست در فینال و نیمه نهایی در چهار تورنمنت گذشته را دارد معتقد است که این موفقیت را مدیون ثبات فوق العاده شان هستند.

او به بیلد گفت :" ساختار تیم آلمان در 8 سال گذشته عالی بوده است.ما همیشه یکی از مدعیان بوده ایم و حداقل به جمع 4 تیم راه یافته ایم.

هیچ کشور دیگری تا به حال این کار را انجام نداده است. دلیلی نمی بینم که این موضوع در آینده تغییر کند. اما برای موفقیت در تورنمنت بعدی به فاکتوری مثل شانس نیز احتیاج داریم.

تجربه شکست کمک زیادی به ما می کند، اما در نهایت این پیروزی است که شانس را در تورنمنت بزرگی مثل جام جهانی، به سمت شما می آورد.

شما به بازیکنانی نیاز دارید که در زمین بازی کرده باشند و تجربه همه چیز را داشته باشند، همانطور که ما در تیممان داشتیم.

وقتی به عنوان یک تیم با اسپانیا بازی داریم، باید با احترام مقابل آنها ظاهر شویم.در یورو 2016 مطمئنا آنها به عنوان یکی از مدعیان جام بازخواهند گشت."

آلمان برای راهیابی مستقیم به یورو 2016 که به میزبانی فرانسه برگزار می شود، باید در گروهی که جمهوری ایرلند، لهستان، اسکاتلند، گرجستان و کشور کوچک گیبرالتار قرار دارند، برای صعود تلاش کند.

نظرات 3 + ارسال نظر
Ѝαяcis❥ پنج‌شنبه 26 تیر 1393 ساعت 05:46

گروهمون خیلی خوبه :))
دقت کردین همیشه المان تو مقدماتی یا تو خودِ جام تو مرحله ی گروهی تو گروه های سخته ؟!
بعد اینکه به نظر من المان از این خیلی قوی تر میشه !
اول اینکه این قفلِ جام نبردن باز شد !
بعد ما امسال با کلی مصدوم و نا اماده رفتیم برزیل .. حتی طی جام هم امادگی بعضیاشون 100% نبود اما سخت ترین مسیرو طی کردیم و قهرمان شدیم !
نکته ی دیگه اینکه من خیلی دوس دارم شواینی کاپیتان شه .. نمیگم لام خدافظی کنه ولی کلا باستین رهبر تره .. اخلاقشو دوس دارم خیلی با مرامه!
بعـــــــد ... من عاشق نویر و شواینی ام !
شما هم بازیکنایی که بیشتر دوس دارید رو میگید ؟

Arman جمعه 27 تیر 1393 ساعت 00:55

منم شواینی و نویر با رویس و مولر ...

mahmood شنبه 28 تیر 1393 ساعت 04:17

من همشونو دوست دارم..ولی فرمانده لام توتمام بازیها حرف اولو میزنه.بعدازاون هم نویر.شواینی.هوملس.اوزیل.مولر.رویس وگوتزه وبقیه...قربون همشون برم...وبزرگ همه کلوزه ویوگی که انقلابی دربازیهای المان ایجادکرد...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد