وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هیتسفلد: بوندسلیگا برنده بزرگ جام جهانی است!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اوتمار هیتسفلد در مصاحبه ای با سایت رسمی بوندسلیگا از عملکرد تیم ملی آلمان در جام جهانی به صحبت پرداخت.


به نقل از وبسایت رسمی بوندسلیگا، هیتسفلد ملقب به ژنرال، آلمان را شایسته ترین تیم جام جهانی برای قهرمانی دانست و همچنین از عملکرد خوب نویر به تعریف و تمجید پرداخت و از او به عنوان یک دروازه بان شگفت انگیز یاد کرد.

 

آقای هیتسفلد، آیا تیم ملی آلمان شایستگی قهرمانی جهان را داشت؟

قطعا همین طور است. آلمان بیش از هر تیم دیگری شایستگی قهرمانی را داشت. هیچ یک از حریفان آلمان در این تورنمنت قادر نبودند جلوی آلمان بایستند. فشار زیادی بر روی بازیکنان و اعضای تیم بود، برخی از بازیکنان هم آخرین فرصت را برای حضور در جام جهانی داشتند، بنابرین باید از آخرین فرصت خود استفاده می کردند که همینطور هم شد. آن ها بالغ تر شده بودند و آماده چنین مسابقاتی بودند و به نظرم نوبت آلمان بود که فاتح جهان شود.

 

چه چیز آلمان با سایر تیم ها متفاوت بود؟

حضور بازیکنانی با کلاس جهانی و کار تیمی عالی. بسیاری از بازیکنان ما شخصیتی بزرگ داشتند و هر یک از آن ها می توانستند آلمان را پیروز میدان کنند. یکی از ویژگی های چنین بازیکنانی این است که، حتی زمانی که در فرم خوب خود نیستند، می توانند همه چیز را به نفع تیم خودشان تمام کنند.

 

بازیکنان مهمی از بایرن در فینال حضور داشتند، تا چه حد معتقد هستید که آنها نقش مهمی در قهرمانی داشتند؟

آنها قطعا نقش مهمی در این قهرمانی داشتند. بایرن بیش از هر باشگاه دیگری در جام جهانی 2014 نماینده داشت. نه تنها بایرن، بلکه سایرین هم عالی بودند. خصوصا بازیکنان دورتموند.

 

یواخیم لوو را چطور دیدید؟

او تیمی متحد را تشکیل داد و آن را اداره کرد. همچنین در بخش دفاعی ثبات بیشتری وجود داشت. رکورد حضور هشت ساله او در تیم ملی آلمان فوق العاده است.

 

چه چیزی باعث شده است که توماس مولر تا این حد موثر و خوب عمل کند؟

من همیشه از پتانسیل بالای او آگاه بودم. او بازیکنی با کلاس جهانی است. در زمین او غیر قابل پیش بینی است و کار را برای حریف بسیار سخت می کند.

 

عملکرد مانوئل نویر را چگونه ارزیابی می کنید؟

سطح او هم در کلاس جهانی است. نویر یکی از ارکان قهرمانی آلمان است. او ضعفی ندارد و دروازه بان کاملی است. به نظرم او شگفت انگیز است. نویر نه تنها یک دروازه بان است بلکه یک دروازه بان-سوئیپر است. او نمونه ای اولیه از دروازه بانان مدرن است.

 

چه چیزی را عامل برتری 7-1 مقابل برزیل می دانید؟

این بازی کاملا احساسی بود و آلمان در تمام نقاط زمین برتر بود. من هرگز در نیمه نهایی جام جهانی چنین سطحی از بازی را ندیده بودم. برزیل با گذشت نیم ساعت 5-0 عقب بود و این اتفاق هرگز در نیمه نهایی جام جهانی رخ نداده بود.

 

بزرگترین برندگان این جام چه کسانی بودند؟

به نظرم یک برنده ویژه وجود دارد و آن هم بوندسلیگا است. بازیکنان بوندسلیگا در برزیل کار بزرگی کردند.

نظرات 2 + ارسال نظر
mohammad چهارشنبه 25 تیر 1393 ساعت 15:53

اره علی اقا تو فقط المان بودی و ما فقط تو تلوزیون المانو دیدیم !!!الکی حرف نذار تو دهنه مردم المان که اصلا اینجا جاش نیست پپ یه ساله اومده تو مونیخ و ابرویه بایرنو تو تاریخ با اون باختش جلو رئال برد..در ضمن مردم المان قلبا هیتلر رو دوست دارن ولی تو جامعه جهانی انکار میکنن هیتلر یاداوره غرور اوناست.حالا اگه راست میگی جواب منو به المانی بده!!!!!!!! du bist arzt??!!ich denke nicht!!kannst du mit mir deutsch sprechen?? die leute in deutschland verlieben grosse hitler du bist ehnem doof!!!bite antwortest du mir!!!

m-bavaria چهارشنبه 25 تیر 1393 ساعت 17:30

اول از همه درود بر ژنرال هیتسفیلد سلطان تاکتیک
دوم اینکه یکی از دلایلی که همیشه به بایرنی و المانی بودن خودم افتخار میکنم اینکه تمام طرفدارای بایرن همه ادم حسابین یعنی من تا به حال ادمی ندیدم که بایرنی باشه و ادم حسابی نباشه و همشون هم اطلاعات فوتبالیشون عالیه . البته دوست عزیز این چیزایی که بالا نوشتی رو هر کسی حتی از google translate هم میتونه پیدا کنه البته با رعایت قواعد مثلا die که برای حرف تعریف فاعلی برای جمع مذکر خنثی و مونث به کار میره ولی از این حرکتت خوشم اومد دوست عزیز.
حالا میخوام یه خاطره ای تعریف کنم که به بایرنی بودن خودتون افتخار کنید . یه روز یه خریتی کردم و ابروی هر چی بایرنیو بردم و رفتم منیریه که یه لباس بایرن بخرم . اونجا که رفتم فقط یه مغازه لباس اون سال بایرن و به طور کلی لباس تیمای المانی رو داشت وقتی رفتم تو مغازه دیدم یه لباس بایرن تقلبی اونجاست گفتم اقا این چنده گفت 80 تومان گفتم مگه اصله ؟ اتفاقا خود فروشنده هم ادم حسابی بود گفت نه بابا تقلبیه. بعدش گفت اصلا طرفدارای بایرن اینجا نمیان اونا همشون با کلاسن مثله طرفدارای رئال و بارسا نیستن که بلا نسبت هر خری طرفدارشون باشه اونا همشون لباسای اصل بایرن و از خود سایت بایرن میخرن اونا از هر جایی لباس نمیخرن چون همشون با کلاسن .
حالا به بایرنی بودن خودت افتخار کن .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد