وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ریبری به تمرینات بایرن ملحق شد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فرانک ریبری وینگر فرانسوی بایرن مونیخ دیروز در تمرینات این تیم شرکت کرد.


به نقل از Spox، ریبری 31 ساله به دلیل مصدومیت کمر جام جهانی را از دست داده بود و پس از استراحت و طی کردن دوره درمان از دیروز در تمرینات آماده سازی بایرن برای فصل بعد حضور یافت.

بایرن مونیخ روز جمعه در بازی دوستانه به مصاف ممینگن خواهد رفت و احتمال می رود ریبری بتواند در آن بازی برای دقایقی به میدان برود.

نظرات 7 + ارسال نظر
MERSAD33 چهارشنبه 25 تیر 1393 ساعت 13:42

خدا کنه ریبری امسال همون ریبری دو سال پیش باشه
همونی که بازیکنی نبود جلوش بتونه واسته.... همه رو دریبل میزد

mohammad چهارشنبه 25 تیر 1393 ساعت 13:54 http://bayern.blogsky.com

امسال لواندوفسکی و روده و برنات اومدن بایرن و مانزو و کروس و فن بویتن رفتن والبته اگر بایرن در پست دفاع آخر 1بازیکن خوب بخره حتما فصل خوبی خواهیم داشت فقط باید دید بایرن در هفته های آینده دست به جیب خواهد شد یا خیر

فریبرز چهارشنبه 25 تیر 1393 ساعت 14:28

ناواس رفت رئال مادرید. شخصا خیلی ناراحت شدم. میتونست ذخیره قابلی باشه واسه نویر. کروس رو هم که از دست دادیم. واقعا سران باشگاه دارن چیکار میکنن تو فصل نقل و انتقالات. فعلا بهترین خریدمون لواندوفسکی بوده و تا حدی هم خوان برنات از والنسیا (دفاع). به نظرم روده زیاد خوب نیست و در حد ذخیره هستش. باید دست به کار بشیم. سوارز رفت بارسا، کروس رفت رئال، فالکائو میره رئال، جیمز رودریگز میره رئال. چلسی خدیرا رو میخواد، مهاجم اتلتیکو رو هم که گرفت. همه باشگاههای بزرگ در حال خریدهای بزرگ هستن ولی نمیدونم بایرن چرا دست به کار نمیشه و خرید آنچنانی نمیکنه. رویس، هوملس 2 تا از خریدهایی هستن که آرزو میکنم بتونیم بخریمشون مخصوصا هوملس که واسه آلمان عالی بازی کرد تو جام. رویس هم میتونه جانشین کروس باشه. ولی واقعا حیف و صد حیف که کروس از بایرن رفت. واقعا بهترین هافبک حال حاضر جهانه. نیست رو دستش حالا این رو به عینه خواهید دید. واقعا حیف. کروس یکی از بهترین خریدهای رئال مادرید میشه . نمیدونم چرا سران بایرن به همین راحتی اون رو از دست دادن. هنوز باورم نمیشه که کروس از بایرن رفته. فقط با اومدن رویسه که خیلی خوشحال میشم چون تنها بازیکنیه که میتونه جاشو پر کنه. خداییش یه کم فکر کنید ببینید تو دنیا الآن در حد کروس کی رو داریم؟؟؟؟ به خدا هافبک خوب الآن اصلا نداریم و اونایی هم که هستن مثل ژاوی، پیرلو دیگه پیر شدن. بهش لقب مهندس هم دادن

فریبرز چهارشنبه 25 تیر 1393 ساعت 14:36

بچه ها یه خبر دارم در حد جهانی، (فعلا قطعی نشده به محض قطعی شدن خبر روی سایتهای مختلف مشاهده میشه) **بایرن با کروس تمدید میکنه** یه کم فکر کنید به نظرتون بایرن حاضر میشه جواهری مثل تونی کروس را با 25 تا بده به رئال؟؟؟ تونی کروس 60 تا می ارزه و رئال قادر به پرداخت چنین رقمی نیست و بایرن دستمزد کروس رو افزایش میده و بنابراین با این بازیکن تمدید میکنن.

آرین(سپ مایر سابق) چهارشنبه 25 تیر 1393 ساعت 14:36

ما باید رویس و لارس بندر رو بخریم.امیدوارم ریبری امسال بشه مثل ریبری دوسال پیش

pouriya چهارشنبه 25 تیر 1393 ساعت 15:18

امسال بایرن مونیخ خریدای خوبی انجام نداده تازه بازیکنای خوبشم از دست داده قهرمانی سال دیگه خیلی سخته با این وضعیت همه ی بازیکنای خوب رفتن ریال و بارسلونا.

mohammad چهارشنبه 25 تیر 1393 ساعت 15:46 http://bayern.blogsky.com

موافقم.بارسلون و ریال سال دیگه قوی هستند ولی خدا را چه دیدی شاید جرشون دادیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد