وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لام، مولر، پودولوسکی و کلوزه شیفته فوتبال از ایام کودکی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فیلیپ لام، توماس مولر، لوکاس پودولوسکی و میروسلاو کلوزه ۴ ستاره ژرمن‌ها هستند که از ایام کودکی شیفته توپ فوتبال بودند.


تیم ملی آلمان با در اختیار داشتن بازیکنان جوان زیادی در کادر نفراتش موفق شد یک بر صفر آرژانتین را شکست دهد و مقام قهرمانی جام جهانی را از آن خود کند.

براساس گزارش یکی از روزنامه‌های این کشور اروپایی فلیپ لام، کاپیتان ژرمن‌ها در کنار توماس مولر، لوکاس پودولوسکی و میروسلاو کلوزه از همان سال‌های کودکی شیفته فوتبال بودند و استعداد خود را برای فعالیت در این رشته نشان دادند.

نظرات 4 + ارسال نظر
نوید سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 12:55

کلوزه سالار.افتخار میکنم بهش.رفاقت و اتحاد حرف اول رو در آلمان 2014 می زد این تیم قویترین تیم جهان و آلمانه.

نوید سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 13:05

علیرضا من مجدد تورو به این سایت دعوت میکنم.به اسم خودت کامنت بزار.آلمان فاتح 2014 یادته یک ماه پیش نوشتم و تاکید داشتم؟ یادته گفتم کلوزه در برزیل و روبروی برزیل رکورد برزیلی رو میشکنه؟ یادته گفتم به فرانسه برزیل و آرژانتین دیدار می کنیم؟من پیشگو نیستم فوتبال رو میشناسم و فوتبال المان رو می شناسم.و میدانستم اینجوری میشه.کامنت هام رو بخونید

فرشته سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 17:49

خدایا چه قدر اینا نازن.مولر که قیافه اش داد میزنه توبچگی بچه شر بوده فیلیپ که تغییر نکرده لوکاس که نازبوده کلوزه ازاین پسر شیک و با ابهت ومغرور

GH شنبه 15 شهریور 1393 ساعت 21:29

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد