وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: آلمان بهترین تیم در جام جهانی بود

http://www.spox.com/de/sport/fussball/bundesliga/1304/Bilder/jupp-heynckes-bayern-514.jpg
به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،چهره سرشناس فوتبال آلمان اعتقاد دارد ژرمن‌ها در حال حاضر صاحب نسل فوق‌العاده‌ و منحصربه فرد از فوتبالیست‌های خود هستند.  
 یوپ هاینکس، سرمربی پیشین تیم فوتبال بایرن‌مونیخ در خصوص قهرمانی ژرمن‌ها در جام جهانی 2014 برزیل به نشریه «کیکر» آلمان گفت: آلمان بهترین تیم در جام جهانی برزیل بود. آنها تیمی سازمان‌یافته بودند که با زبان بدن خیلی خوب و با روحیه تیمی تأثیرگذار روی‌هم رفته عملکرد بی‌نقصی را به نمایش گذاشتند.

 وی افزود: آلمان در حال حاضر واقعاً صاحب نسل فوق‌العاده‌ای از فوتبالیست‌هاست که در نوع خود منحصربه فرد هستند. آنها سفیران فوق‌العاده‌ای برای کشور آلمان در برزیل بودند.

هاینکس در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به عملکردی آلمان در این تورنمنت از خود به نمایش گذاشت بیشتر بازیکنان این تیم چند سال دیگر می‌توانند به تیم آلمان کمک کنند. با بازگشت ایلکای گوندوگان، مارکو رویس و ماریو گومز و اضافه شدن جوانانی همچون دروم گینتر این تیم تقویت خواهد شد.

هاینکس فصل 13-2012 باواریایی‌ها را به سه‌گانه قهرمانی آلمان و اروپا رساند و نام خود را جاوانه کرد. او یکی از محبوب‌ترین چهره‌ها نزد هواداران بایرن‌مونیخ و فوتبال‌دوستان آلمانی به شمار می‌رود.

نظرات 3 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 00:27

واقعا راست گفته باید المان یورو 2016 هم بگیره حیفه این نصل یک جام فقط بگیره

Ѝαяcis❥ سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 01:39

عاشــــــــــقتــــــــــمممممممممممم :***********

deutsch سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 02:00

اقای مسی که از شدت سوزش و حسادت زیاد چپ و راست تو همه سایتها میری و کامنت میزاری یه خورده فقط یه خورده به اون مغز کوچکت فشار بیاری متوجه عظمت المان ها میشی و بیشتر از این خودتو و تیمتو و ابرو و شعورتو زیره سوال نمیبری!!!!اخه کوچولو یه نگاهی بنداز به افتخارات المان یه نگاهی بنداز به 4 تا جام گذشته که ارژانتینو خورد کردن یه نگاهی بنداز به 4 دوره پشت سر هم نیمه نهای رفتن المانو یه نگاه بنداز به خورد شدنه مسی و بارسا مقابل بایرنوو.....اخه اینقد شانس یه تیم میتونه داشته باشه کوچولو؟؟؟!!!حالا حالا ها باید از قهرمانی های المان و باشگاهاش بسوزی...پس یه خورده منطقی تر باش تا یه دفعه سکته رو نزنی!!!اون ارژانتین بود که جلو بوسنی لوله شده بود و با گل به خودیه بوسنی بازی رو برد!!اون ارژانتین بود که داشت جلو ایران زانو میزد واگه نا داوری نبود 100 در 100 میباخت!!اون ارژآنتین بود که که سوئیس رو با خوش شانسی تموم برد و با یه گله شانسی تر جلو بلژیک و لاتاری پنالتی مقابله هلند!!!بعد از 24 سال اومدید نیمه نهائی شاخ شدی از دور بعد هتما تیمتو عوض کن که دیگه تا جام نیاد تو امریکا خواب صعود از گروه رو هم نمیبینید البته با مسی پیر!!!واقعا متاسفم واسه مخالفینه بی منطق و بیسواد المان کبیر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد