وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دتمار هامان: در معامله انتقال کروس به مادرید، بایرن تنها بازنده خواهد بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،دتمار هامان به تمجید از تونی کروس پرداخته است و رئال مادرید را به خاطر خرید این بازیکن در تابستان، باهوش قلمداد کرده است. 

 دتمار هامان گفت: "کروس بعد از پیروزی مقابل آرژانتین و قهرمانی در جام جهانی به همراه تیم ملی آلمان، می خواهد که چند روز آینده را لذت ببرد و استراحت کند اما می توانم ببینم که او خیلی زود در رئال مادرید جا خواهد افتاد – هرچند پرداخت 30 میلیون یورو برای بازیکنی که یک سال از قراردادش باقی مانده است، زیاد به نظر می رسد.

اما من فکر می کنم اگر او جدا شود، بایرن نبودش را احساس خواهد کرد. حالا شما می توانید ببینید که او چقدر مهم است، و یک بازی شلوغ دیگر نیز در فینال جام جهانی داشت. او می تواند به عنوان یک هافبک تهاجمی به همان خوبی هافبک دفاعی بازی کند – و شما کیفیت های او را در دیدار نیمه نهایی مقابل برزیل دیدید."

این بازیکن 24 ساله همچنین از سوی مدیر جوانان باشگاه بایرن مونیخ، ورنر کرن، به عنوان "بازیکنی که بعد از کارل هاینز رومنیگه، بیشترین استعداد ذاتی را دارد" توصیف شده است.

هامان افزود: "او بسیار انعطاف پذیر است و توانایی های زیادی دارد. او باهوش است، حفظ توپ فوق العاده ای دارد، برای دیدن موقعیت ها، چشم تیزی دارد و بسیار تکنیکی است. کروس می تواند در هر تیمی بازی کند. اگر در این معامله، بازنده ای باشد، آن بایرن مونیخ خواهد بود.

آنها بازیکنی فوق العاده را از دست می دهند، کسی که قهرمان جهان شده است و پیدا کردن جانشین برای او سخت است. بله، تیاگو بعد از یک مصدومیت طولانی باز خواهد گشت. اما تونی کروس از آن دسته بازیکنانی است که اهمیتش را وقتی که رفته است، متوجه می شوید."

نظرات 14 + ارسال نظر
mj1989 دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 16:44

هامان کاملا درست گفته.اشتباه بزرگی کردیم که اجازه دادیم بره.کروس فوق العاده بود..ولی حالا که رفته دیگه جای حسرت خوردن نیست.به درک.باید جانشین مناسبی پیدا کرد...بایرن متکی به یک بازیکن نیست..امیدوارم جای کروس یه استعداد آْلمانیه دیگه بیاد

mohammad دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 16:56 http://bayern.blogsky.com

هامان ور مفت زده مطمعنم که جاش پر میشه و بایرن هیچ ضرری نمیکنه

Fernando 9 دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 16:58

ای کاش حداقل میرفت ب اون یکی تیم محبوبم چلسی
اینجوری فقط رئال قویتر میشه اونها جیمز رودریگز و فالکائو و کورتوا رو هم زیر نظر دارند

The great britain دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 17:04

آخه لالیگا هم شد لیگ؟؟؟تو میخواستی جای دیگرو تجربه کنی باید ب لیگ برتر انگلیس میومدی.سرعت قدرت و هیجانی ک لیگ برتر داره هیچ لیگی نداره.

محمد دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 17:13

تونی کروس بهترین هافبک جهان به تیم مضخرف ریال مادرید رفت این نشون از ضعف مدیریت هست خدا کنه امسال بایرن فصل خوبی رو سپریکنه مماندزوکیچم که رفت باید دید لواندوفسکی چی کار میکنه

Ali-Ballack دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 18:52

تا حالا ندیده بودم بایرنی ها با یه ستاره آلمانیشون اینطور برخورد کنند.
به امید نابودی مافیایه اسپانیایی در بایرن

... دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 19:08

بایرن بزرگ تر از هر چیه وبه یه بازیکن وابسته نیست ولی ما با دستای خودمون رئال رو به شدت قوی کردیم نقط ضعف رئالی ها فقط یه نداشتن بازیکنی مثل کروس بود که اون هم گرفتن این فصل تو لیگ قهرمانان 10تا گل بخوریم هم از رئال بعید نیست با این مدریت

mohammad دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 19:13 http://bayern.blogsky.com

آقا اصلا بهش فکر نکنید مطمعن باشید یه فکری براش میکنن و حتما فصل خوبی پیش روی بایرن خواهد بود انشاالله که پپ هم بتونه بایرن رو قویتر کنه و دل همه طرفداران بایرن شاد بشه

علی دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 19:39

واقعا هامان درست گفته.
هرکی میگه هامان اشتباه میگه سخت در اشتباهست.هامان همون بمب افکنه المانی بود.که شوتهای وحشتناک میزد.
تازه تونی رفت اشکال نداره ولی چرا اینقدر ارزون به نظر شما چی از دی ماریا کم داره مه رئال بی وجدان اونو اینقدر گرون میفروشه بعدش بهترشو بخواد به این ارزونی بگیره
بایرن اگه تونی رو میخواد بفروشه باید 50 تا کمتر نفروشه چون واقعا بیشتر از اینا میارزه

babak-19 دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 20:05

یه بازیکنه خوب ولی قابل جانشین.امیدوارم که هرگز واسه مادریدی ها ندرخشه.آمین

Ѝαяcis❥ دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 20:11

وای .. خیلی بد شد .. بدبخت شدیم :((((((((

Ѝαяcis❥ دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 20:25

وای .. اقا علی راست میگه .. یه انتقال سر تا پا ضرر ! :((((((((((((((((((((((
چی بگم از کجاش بگم ؟! :((((

babak-19 دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 21:02

چه کسی بیخودی داره به نظرات منفی میده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حداقل قبل از این که منفی بدیی متن رو بخون.

hamid سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 01:55

البته بعد از بازی با اشتوتگارت تو جام حذفی که تعویض شد و با ناراحتی زمین ترک کرد میشد حدس زد گوادریولا باهاش مشیکل داره یه جورهای جای تیاگو را تنگ میکرد. سال دیگه لام و شواینی به اضافه تیاگو برنامه پپ تو خط هافیکمون هستند. اما کلا" کروس یه چیز دیگه بود. امیدوارم تیاگو دوباره یه مصدومیت سخت دچار بشه. اصلا" کلا" با بازیکنان غیر آلمانی حال نمیکنم آن هم تو بایرن. امیدوارم جای کروس کوتزه پشت مهاجمان بازی کنه. این بهترین فرصته تا کوتزه در جای اصلی خوش یعنی پشت مهاجمان بازی کنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد