وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه اعضای تیم ملی آلمان پس قهرمانی

به گزارش وبلاگ کانون هوادران بایرن مونیخ در ایران،تیم ملی آلمان موفق شد با گل ماریو گوتسه آرژانتین را با یک گل شکست دهد و قهرمانی را در جام جهانی جشن بگیرد.  

یواخیم لو: 
از نتیجه کار و قهرمانی آلمان در این رقابت‌ها فوق‌العاده راضی هستم. قهرمانی در این تورنمنت آن هم در سرزمین فوتبال و در ورزشگاه ماراکانا احساسی توصیف‌ناپذیر است. در لحظات حساس بازی مقابل آرژانتین هرگز به توانایی‌های خودمان شک نداشتیم. این قهرمانی حاصل سختکوشی گروهی بود که برای تحقق رویای خود تا آخرین لحظه جنگیدند.
 
فیلیپ لام: 
کاری که ما در 120 دقیقه این بازی انجام دادیم، باور نکردنی بود. بهترین بازیکنان را در ترکیب تیممان داشتیم و یک کار گروهی خوب را به نمایش گذاشتیم. به نظرم این بهترین تیم آلمانی بود که تاکنون دیده‌ام.هر چه در این تورنمنت پیشروی می‌کردیم، بهتر و بهتر می‌شدیم و اجازه نمی‌دادیم شرایط ما را سر در گم کند و به مسیر خودمان ادامه می‌دادیم. در پایان هم روی سکوی قهرمانی ایستادیم که احساسی وصف ناپذیر است.

متس هوملس
با تمام وجود کار کردیم و نتیجه‌اش را گرفتیم. خیلی خوشحالم قهرمان شدیم، تازه در روزهای آینده متوجه می‌شویم چه کار عظیمی انجام داده‌ایم.یک تیم زمانی قهرمان می‌شود که واقعاً به عنوان مجموعه‌ای یکپارچه عمل کند. ما در کل جام نشان دادیم مجموعه‌ای متحد و یکپارچه هستیم و با بخت و اقبال مناسب در فینال قهرمانی را از آن خود کردیم و قبل ازرفتن به ضربات پنالتی تکلیف مسابقات را روشن کردیم.

لوکاس پودولوسکی: 
قابل آرژانتین مشخص شد که تیمی بسیار قدرتمند هستیم .تیمی که اکنون جام قهرمانی را در دست دارد و می‌تواند از آن لذت ببرد.برای دستیابی به این جام بسیار سختی کشیدیم و کار کردیم خوشحالم این موفقیت حاصل شد.

باستین شواین اشتایگر: 
اولین جام جهانی که به یاد دارم جام 90 بود. وقتی آن سال دیدم که چگونه آلمان آرژانتین را شکست داد و قهرمان شد آرزو کردم روزی آن جام را بالای سر ببرم. خوشبختانه امشب به آرزویم رسیدم. امشب رویایم پس از سال‌ها به حقیقت پیوست. توانستیم به اولین تیم اروپایی تبدیل شویم که توانسته در قاره آمریکا به قهرمانی برسد. این یک موفقیت باور نکردنی بود که به دست آوردیم.درست است که ما در نیمه نهایی نتیجه پرگلی برابر برزیل به دست آوردیم اما می‌دانستیم که کار سختی در دیدار نهایی پیش رو داریم. خوشبختانه توانستیم با صبوری تا پایان مسابقه با قدرت عمل کنیم و به قهرمانی برسیم.

ماریو گوتزه: 
احساس فوق‌العاده‌ای دارم. نمی‌دانم چگونه احساسم را بیان کنم. در لحظه گل به هیچ چیز فکر نمی‌کردم فقط می‌خواستم توپ را به سمت دروازه‌ها بزنم. بعدش نمی‌دانم چه اتفاقی رخ داد. واقعا باور نکردنی است. برای ما رویایمان به حقیقت پیوست رویایی که مدت‌ها و سال‌ها به دنبال آن بودیم تا اینجا در ماراکانا آن را جشن بگیریم.من واقعا به تیم ملی آلمان افتخار می‌کنم. خیلی خوشحالم از آنچه در برزیل رخ داد. همه بازیکنان ما شایسته این قهرمانی بودند. افتخار می‌کنم که توانستم به این قهرمانی دست یابیم. ما واقعا شایسته قهرمانی بودیم.

توماس مولر: 
ما افتخار بزرگی را به دست آورده ایم و آن قهرمانی در جام جهانی است. این یک لحظه تاریخی برای ما به شمار می آید. قهرمانی در جام جهانی اصلا آسان نیست و سختی های خاص خود را دارد اما ما بر این سختی ها غلبه کردیم و جام را بالای سر بردیم.ما تلاش بسیار زیادی داشتیم و خوشبختانه در نهایت هم مزد تلاش خود را گرفتیم و جام را بالای سربردیم. برای قهرمانی در برزیل از جان مایه گذاشتیم. خوشحالم که مردم کشورم را خوشحال کردم. قهرمانی در جام جهانی بسیار ارزشمند است و هر بازیکنی آرزوی آن را دارد.ما شایسته قهرمانی در برزیل بودیم. تمام بازیکنان از اول با روحیه قهرمانی به برزیل آمدیم. انگیزه زیادی داشتیم. ما عملکرد خوبی در برزیل داشتیم و باید قهرمان می شدیم.

آندره شورله
نمی‌دانم چگونه خوشحالی خودم را بیان کنم. قهرمانی در جام جهانی افتخار بزرگی است و هر بازیکنی آرزوی آن را دارد. می خواهم این قهرمانی را با مردم کشورم که همواره از ما حمایت کردند تقدیم کنم.تیم ملی فوتبال آلمان نمایش خیره کننده ای در برزیل داشت. ما از همان ابتدا جام را قدرتمندانه آغاز کردیم و تیم خوب پرتغال را با چهار گل شکست دادیم. بازی به بازی بهتر و بهتر شدیم و در نهایت جام قهرمانی را بالای سر بردیم. شایسته کسب این عنوان قهرمانی بودیم.آلمان قهرمانی در جام جهانی برزیل را به دست آورد. ما غرق در شادی هستیم چرا که افتخار بزرگی را به دست آوردیم. همه ما از این قهرمانی سرمست هستیم.

 

مانوئل نویر: 

باور نکردنی است. همه دیدن که آلمان حالا قهرمان دنیا است. همه بازیکنانی که بازی نکردند هم به ما روحیه دادند. به همین خاطر قهرمان دنیا شدیم. مساله اینکه من یا کس دیگری برای پیروزی خود گردن خود را مقابل حریف قرار دهد نیست. مساله این است که تیم عالی‌ بود و همه چیز پشت سر هم به خوبی‌ پیش رفت. حالا ۵ هفته جشن می‌‌گیریم. اگر هم شادی کردن را متوقف کنیم، فردای آن روز را با لبخند شروع می‌‌کنیم. 

 

میروسلاو کلوزه: 

این مقام، فوق العاده است و بالاتر از هر چیزی قرار می گیرد. ما دو بار هم سوم و یک بار نایب قهرمان جام جهانی شدیم که کلاس کاری بالای ما را نشان می دهد. هنوز هم نمی توانم کسب مقام قهرمانی جهان را هضم کنم. عملکرد تیمی در این بازی، مهم بود. قصد داشتیم آرامش خود را حفظ کنیم، چون می دانستیم کیفیت بالاتری نسبت به حریف داریم. نمی دانم باز هم برای تیم ملی بازی خواهم کرد یا نه. باید چند شب آینده به آن فکر کرده و تصمیم درست را بگیرم. قبل از ورود گوتزه به زمین به جای من، به او گفتم 'تو می توانی این کار را تمام کنی.'  

 

سامی خدیرا: 

از آن لحظه که مصدوم شدم چیزی به خاطر ندارم ولی حس می‌کنم بازیکن مقابلم به سرم ضربه زد. اکنون این مسئله مهم نیست خوب می‌شوم و در کنار هم‌تیمی‌هایم جشن قهرمانی می‌گیریم.

 

وولفگانگ نیرسباخ (رئیس فدارسیون فوتبال آلمان): 

گل گوتزه شادی خالص را رقم زد، شادی خالص و بالاتر از همه باعث افتخار تیم و مربی شد. 6 بازیکن حاضر در زمین در سال 2009 قهرمان زیر 21 ساله های اروپا شده بودند. این موفقیت نتیجه کار فردی یا به تنهایی کار فدراسیون نبود، فوتبال ورزشی تیمی است، تیمی داخل زمین و تیمی خارج از زمین.

نظرات 21 + ارسال نظر
نوید دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 12:15

من هم افتخار میکنم به این تیم و افتخار میکنم که طرفدار آلمان هستم.همچنین از کامنت هام مشخصه که هیچ وقت در قهرمانیه آلمان شک نداشتم.

mohammad دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 12:18 http://bayern.blogsky.com

ای ول واقعا دم همتون گرم که به ما حال دادید عجب شبی بود هیچوقت یادم نمیره انشاالله که باز هم ادامه داشته باشه ای قهرمانی ها شواین اشتایگر فوق العاده بور

issa دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 12:27

درود بر ژرمن ها درود!!!حق ما بود قهرمانی که بهش رسیدیم !!!ومثل همیشه تمامی رکورد ها از آن برترین تیم اروپا واکنون جهان است!!! حیثیت فوتبال اروپا همیشه توسط آلمان ها حفظ میشود وچه خوب که یک تیم آمریکای جنوبی رو در فینال شکست دادیم تا قدرت خود رو به رخ امریکایی ها بکشانیم!!اکنون ارو پایی ها 11 بار فینال رو برده اند و امریکایی ها 9 بار!!
8 بر حضور در فینال
اولین تیم اروپایی که در امریکا قهرمان میشود
رکورد زنی کلوزه و..........

عقاب سفید دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 13:20

سلام به تمامی دوستداران فوتبال بافکر ،منطقی ،منظم و تاکتیکی آلمان که به لطف سرمایه گذاری بر روی جوانان با تکنیک عنصر شادابی ونشاط تکنیکی نیز به این تیم منسجم اضافه شده ؛ خوشحالم بعد از 24 سال قهرمانی مجدد آلمانها را دوباره دیدم ( سال89 با تلویزیون سیاه و سفید زمانی که 13 سال داشتم برای اولین بار شاهد بلندپروازیشان بودم)........

مبارک تمامی شما باشد ؛ به امید ادامه موفقیت در تورنمتهای دیگر

فرشته دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 13:39

اون بشر کی بود میگفت تیمای آلمانی نمیتونن قهرمان شن؟الان باید بریم بزنیمش

مهدی دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 13:39

از قوتزه خیلی خوشم اومد که لباس مارکو رویس رو آورد و آویزون کرد

amin دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 14:09

قهرمانی مبارک همه..
واقعا گریه و اشکهای عمیق شواینی تحت تاثیرم قرار داد.
دوستان میشه سایت بهم بگین که برم عکسها رو بگیرم

الهام دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 14:16 http://tagged.blogsky.com/1393/03/04/post-123

سلام وبلاگتو دیدم خوب بود ولی چرا بازدیدش کمه؟ بیا تو این ثبت نام کن هم بازدید وبلاگتو ببر بالا هم تو گوگل شناخته شو. بیا تو وبلاگم یه لحظه

بالاک دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 14:17

همه با هم یک صدا رهبر ما شواینی رهبر ما شواینی رهبر ما شواینی رهبر ما شواینی رهبر ما شواینی رهبر ما شواینی رهبر ما شواینی

واقعا خیلی زحمت کشید از جون مایه گذاشت. اصلا کلا نکاه کنید بچه های تیم کشورمون(المان) خوشکلتر از تمام تیم های جام بود

آلمان پادشاه فوتبال دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 14:19

افتخار میکنم که طرفدار آلمان هستم اولین بار سال 1990 طرفدار آلمان شدم قهرمانی تو یورو 96 بی نظیر بود ولی این قهرمانی یه چیز دیگست هنوز نمیتونم باور کنم چه جامی 7 تا به برزیل زدیم همه تیمهای بزرگو شکست دادیم این همه مصدوم هم داشتیم واقعا خدا رو شکر میکنم تبریک به همه هوادارهای آلمان دوست دارم قرار بزاریم تو یه خیابون با هم جشن بگیریم

امید دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 14:31

من هم از همه بچه های این سایت که صبورانه اخبار را منعکس کردند تشکر می کنم از ادمین و کلیه مخاطبان هم تشکر می کنم . هررزو اینجا اخبار را دنبال می کردم و از نظرات شما دوستان استفاده می کردم . زنده باد تیم قهرمان آلمان که با شایستگی این مقام را بعد از سالها تلاش به خود اختصاص داد

MERSAD33 دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 14:45

ما به این تیم افتخار میکنیم

آرین(سپ مایر سابق) دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 15:16

خیلی خوش حالمبعد از سال ها صبر قهرمان شدیم امیدوارم قهرمان یورو۲۰۱۶ و جام کنفدراسیون ها بشیم

<BIG><BIG>هیتلر دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 17:39

زنده باد ماریو گوتزه درود بر مانویل نویر زنده باد اشتایگر زنده باد اوزیل درود بر فیلیپ لام درود بر توماس مولر زنده باد تونی کروس زنده باد شورله زنده باد بواتنگ زنده باد و درود بر یواخیم لو و در این جام جاشون خالی بود مارکو رویس و ماریو گومز و در نهایت خاک تو سر مسی

Ali-Ballack دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 18:47

رهبر ما واقعاً:
باستین
شواین
اشتایگر

Ѝαяcis❥ دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 19:44

اقا علی بات موافقم شدید .. جای بالاک خعلی خالی :(
من که از خوشحالی مثه مرگ گریه کردم :)))))
باورم نمیشه هنوز .. بعد از 2002 تا حالا همش دوم سوم شدیم .. بالاخره انتظار به سر رسید .. خدا جواب دعا هامو داد 3>
من سال 2002 سر لج داداش که برزیلی بود طرفدار المان شدم !
حالا 5 سالم بودا ! اصن نمیفهمیدم چی به چیه ! :)))
2006 فهمیدم خو -ــــ-
چقد باستین گریه کرد .. منم با گریه هاش شروع کردم دیگه :))
ایرانم که همه جشنو سانسور کرد .. دیوونه شدم وقتی عادل بعد اعطای مدال گفت دیگه اتفاق خاصی نمیوفته عکس میگیرن و اینا ..!!!!
حالا بقیه تیما رو کامـــــــــــل نشون میدادا خودم 2008 رو دارم :0
به هر حال .. تا کور شود هر انکه نتواند دید ..!

مسی دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 21:00

المان از این اول همه رو شانسی برد اون برد هفت یکم به خاطر اون بود که گل المان خیلی زود زده شد تو بازی با پرتغال هم همینطور ولی ارژانتین رو نگاه کنید تو فبنال چه قدر قشنگ بازی کرد تازه یه گل بهتون زدیم که افساید بود اما در عوض مسی بهترین بازیکن جام شد چشمتونم بسوزه المان با غنا مساوی کرده بود اما ارژانتین از اون اول همه رو برده بود هر کی طرفدار المان باشه دیوانس عشقس قهرمان قهرمانان مسی

ارین روبن دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 21:09

مسی جان بشین سر جات بینیم با .... تو اصلا تو بازیا هیچ غلطی نکردی این حق روبن یا توماس مولر یا تونی کروس یا فیلیپ لام بود ارژانتین اگه میتونست حد اقل تیمای ضعیفو یکم به خودش زحمت میداد یکم مسی که هشت سال بهترین بازیکن بوده به خودش زحمت میداد با اختلاف دو گل ببره بیخودی هم به اون تیم گور خریت افتخار نکن به اون تیم راه راهت افتخار نکن فقط و فقط ارین روبن که عشق منه که درخواست منچستر رو رد کرد

مهرسا سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 01:29

درود بر همه هواداران تیم پر افتخار آلمان. من همیشه این وبلاگ و سایت کانون هواداران ایران رو دنبال میکنم ولی راستش امسال دیگه جرات نداشتم پیام بگذارم تا اینکه پیروز بشیم. شاید اینم بخاطر خرافات من هست که هروقت پیام گذاشتم قهرمان نشدیم. از نوجوونی یعنی از سال 2002 طرفدار پر و پا قرص تیم ملی آلمان شدم. بخاطر بازی با نظم و حوصله و بخاطر بازی زیبا و بخاطر ادب و اخلاق و کلاسشون. ولی همیشه تا پای فینال پیش رفتند و هر دفعه به نحوی باز موندن و چیزی جز اشک و حسرت نصیبم نشد. ولی عشق به آلمان نه تنها کم نشد بلکه بیشتر شد. ولی بیشترین ضربه ای که در طول این چند سال از بازی آلمان بر من وارد شد، شکست ناخوشایند در برابر ایتالیای پیر بود که هیچگاه فراموش نمیکنم. حتا سنگینتر از شکست در برابر اسپانیا و برزیل بود. امسال پس از سالها هواداری به آرزوم رسیدم. یعنی همه هواداران رسیدن. از صمیم دل خوشحالم و آؤزومندم که این خوشحالی واسه همه هوادارای آلمان باقی بمونه ، توی همه زمینه های زندگی. این یکماه برای من خیلی پر استرس بود، واسه هربازی استرس و فشار روحی و روانی زیادی تحمل کردم. ولی شیینی پایان همه سختی ها رو از یادم برد. میدونم که همه هواداران تشنه قهرمانی بودن و همه یک موقعیت یکسان رو تجربه کردیم. دیشب یکی از بهترین شبهای عمرم بود و بالاخره جام طلایی رو در دستان و بالای سر فیلیپ لام دیدیم.
درود بر یواخیم لو که شیر بودن خودشو بالاخره ثابت کرد.
درود بر نویر بی باک و شجاع که خودشو با سرعت داره به سلطان کان میرسونه.
درود بر لام که همیشه غیرت و تعصب تیمش رو داشته.
درود بر شواینی دوست داشتنی و مهربون و با اخلاق و وظیفه شناس و فداکار و مرد و جوانمرد.
درود بر گوتزه که اشک شوق رو تو چشم همه هواداران آورد.
درود بر بواتنگ که واقعا از تیم دفاع کرد و یک قهرمانه.
درود بر مولر جذاب و باهوش و زرنگ و قدرتمند که واقعا یکی از بهترین بازیکن های جام بود.
درود بر شورله که شعله درخشان تیم و جام بود.
درود بر تونی کروس که معرکه است ولی هر وقت یادم میفته که فعلا تو باشگاه نیست ناراحت میشم. بی نظیره.
درود بر کلوزه بزرگ که همیشه برامون کسب رکورد میکنه و ناراحتم که دیگه کم کم داره از تیم ملی دور میشه. و درود بر هوودس و مت هوملس و ...
درود بر بقیه تیم و تمامی بازیکن های دوره های گذشته آلمان از جمله بالاک. کلینزمن و فولر و .....
به امید پیروزی همیشگی عقابهای اروپا.

deutsch سه‌شنبه 24 تیر 1393 ساعت 01:56

قای مسی که از شدت سوزش و حسادت زیاد چپ و راست تو همه سایتها میری و کامنت میزاری یه خورده فقط یه خورده به اون مغز کوچکت فشار بیاری متوجه عظمت المان ها میشی و بیشتر از این خودتو و تیمتو و ابرو و شعورتو زیره سوال نمیبری!!!!اخه کوچولو یه نگاهی بنداز به افتخارات المان یه نگاهی بنداز به 4 تا جام گذشته که ارژانتینو خورد کردن یه نگاهی بنداز به 4 دوره پشت سر هم نیمه نهای رفتن المانو یه نگاه بنداز به خورد شدنه مسی و بارسا مقابل بایرنوو.....اخه اینقد شانس یه تیم میتونه داشته باشه کوچولو؟؟؟!!!حالا حالا ها باید از قهرمانی های المان و باشگاهاش بسوزی...پس یه خورده منطقی تر باش تا یه دفعه سکته رو نزنی!!!اون ارژانتین بود که جلو بوسنی لوله شده بود و با گل به خودیه بوسنی بازی رو برد!!اون ارژانتین بود که داشت جلو ایران زانو میزد واگه نا داوری نبود 100 در 100 میباخت!!اون ارژآنتین بود که که سوئیس رو با خوش شانسی تموم برد و با یه گله شانسی تر جلو بلژیک و لاتاری پنالتی مقابله هلند!!!بعد از 24 سال اومدید نیمه نهائی شاخ شدی از دور بعد هتما تیمتو عوض کن که دیگه تا جام نیاد تو امریکا خواب صعود از گروه رو هم نمیبینید البته با مسی پیر!!!واقعا متاسفم واسه مخالفینه بی منطق و بیسواد المان کبیر.

عشق آلمان چهارشنبه 8 مرداد 1393 ساعت 23:37

عشقن همشون یعنی هرچی بگم کمه از اون کاپیتان شیر مرد تا سنگربان قوی ژرمن هااز شواینی گرفته تا توماس و شورله گوتزه ٬کلوزه جون ٬هوملس ٬ پودلسکی کروس جون همه همه ازشون واقعا متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد