وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کلینزمن: آلمان برای قهرمانی آماده است و کیفیت لازم برای دستیابی به آن را هم دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یورگن کلینزمن اظهار امیدواری کرده آلمان امشب در فینال هم به عملکرد خوب خودش در جام جهانی، ادامه دهد.


به گزارش Four Four Two، قهرمان 3 گانه جام جهانی و قهرمان 2 گانه این مسابقات، امشب پس از 1986 و 1990، در سومین فینال تاریخ شان در جام های جهانی، مقابل هم قرار خواهند گرفت. سهم هر یک از دو تیم در بازی های قبلی، یک برد و در نتیجه یک ستاره روی پیراهن های ملی شان بوده است. کلینزی که به همراه آلمان نسخه 90 با هدایت فرانس بکن بائر، جام قهرمانی جهان را بالای سر برده، معتقد است کشورش می تواند امشب به چهارمین قهرمانی تاریخ اش در دنیا برسد:

"آلمان-آرژانتین به خاطر تاریخچه ای که دو تیم در مقابل هم دارند، فینال ویژه ای است. به نظرم در هر دو فینال گذشته، تیم بهتر برنده بازی شد. در 1986، آرژانتین با مارادونا، تیم بهتری داشت و در 1990، زمانی که من لذت حضور در تیم را داشتم، به وضوح ما برتر بودیم.

"حتی اگر فینال چندان جذابی هم نبوده و با پنالتی و نتیجه یک بر صفر به اتمام رسیده باشد، ما به حریف مسلط بودیم. به نظرم امشب هم تیم با شانس بیشتر، آلمان است. معتقدم آلمان تمام ابزارهای لازم برای تمام کردن کار را داراست. با این حال، باید راه این را پیدا کنید و البته نمی توانید مقابل تیمی قدرتمند چون آرژانتین گل بخورید. باید به آنها احترام گذارد. از بیرون که نگاه می کنیم، آلمان بهتر است. دوست دارم آنها بتوانند بالاخره بعد از 24 سال صبر، جام را مال خود کنند و به آلمان بیاورند. به نظرم آنها برای این آماده اند و کیفیت لازم برای پیروزی را هم دارند."

گفتنی است آلمان و آرژانتین در آخرین و مهم ترین بازی جام بیستم، امشب از ساعت 23:30 در ورزشگاه ماراکانای شهر ریو دوژانیرو به مصاف هم خواهند رفت تا یکی از آنها در پایان، عنوان "قهرمان جهان" را از اسپانیا، تحویل بگیرد.

نظرات 4 + ارسال نظر
Mannschaft یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 16:58

یورگن جان عزیزم از تو دیگه توقع نداشتم!!! مگه تو آلمانی نیستی؟ مگه 109 بازی ملی نداری؟ مگه یکی از اسطوره های فوتبال آلمان نیستی؟ من موندم طوری صحبت میکنه که انگار دیگه ملیتش آلمانی نیست!!! دوست دارم آنها بتوانند .... به نظرم آنها برای این آماده اند ... یعنی چی؟!؟!؟!؟!؟!؟؟؟؟؟؟؟ این کلمه "آنها" یعنی کیا؟؟؟ !!!!!!

The great britain دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 00:40

پس چی ک آلمانی نیست از اولشم آلمانی نبودکلینزمن تو انگلستان ب شکوفایی رسید سبکش هم آلمانی نیس اینو تو .ال ۲۰۰۶ تو تیم ملی آلمان نشون داد.آلمان اون سال زیبا بازی میکرد تا جایی ک حتی ما هم دوسش داشتیم

b دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 11:44

دوست عزیزم خیلی به موجودی مثل کلینزی بی لطف هستی.اگرجنبه های حرفه ای وفوتبالیش رو هم کمی ندیده بگیرم چنان انسان والا وبزرگواری هست که ادم رو واداربه احترام میکنه.برای شخص خود منکه اوعزیزتزین و پرستیدنی ترین موجود زندگیم هست.البته نظرمنه ومن به شما جسارت نمیکنم.کلینزی رو به حکم انسان شریف ودلسوز بودنش باید دوست داشت.یه تحقیقی در مورد زلزله رودبار وبم وعکس العملهای او بعداون فجایع انجام بدیدلطفا.

Ѝαяcis❥ دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 20:28

بچه ها لطفا چیزی نگین که باعث بشه دشمن به خودش اجازه بده هر زری بزنه !
یعنی چی که کلینزمن انگار المانی نیس ؟!!
اونا یعنی بازیکنای المان
گل به خودی میزنین ؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد