وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن پیشنهاد پیوستن به منچستر را رد کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،مهاجم تیم ملی هلند فاش کرد که سرمربی این تیم به او پیشنهاد داده است که همراه با وی به شیاطین سرخ ملحق شود  آرین روبن پس از پیروزی 3 بر صفر تیم ملی هلند برابر برزیل در دیدار رده‌بندی جام جهانی 2014 اعتراف کرد که لوئیز فن‌خال، سرمربی لاله‌ها به او پیشنهاد داده که همراه با وی به اولدترافورد برود.

با پایان کار هلند در جام جهانی 2014 قرارداد فن‌خال هم با فدراسیون فوتبال این کشور به پایان رسید و او به زودی به انگلیس سفر می‌کند تا هدایت منچستریونایتد را برعهده بگیرد. فن‌خال البته دوست دارد که ستاره تیمش در جام جهانی او را در ماموریت بعدی‌اش نیز همراهی کرده و پیراهن من‌یونایتد را به تن کند.

روبن اظهار داشت: فن‌خال گفت که برای من همیشه در تیم او جایی وجود دارد اما من قصد پیوستن به منچستریونایتد را ندارم و این را به فن‌خال هم گفتم. من از وضعیتم در بایرن مونیخ راضی‌ام اما او گفت که برای من در منچستریونایتد همیشه جایی وجود خواهد داشت.

روبن در ادامه به تمجید از سرمربی لاله‌ها پرداخت و گفت: فن‌خال بهترین سرمربی است که تاکنون داشته‌ام. ما با یکدیگر رابطه بسیار خاصی داریم. او بعد از بازی به من گفت که همراهش به منچستریونایتد بروم اما من این کار را انجام نخواهد داد. بایرن مونیخ برای من مکان مناسبی است، پس دلیلی ندارد که همراه فن‌خال به منچستریونایتد بروم.

روبن در تیم تحت هدایت فن‌خال در جام جهانی 2014 نقش پررنگی ایفا کرد و با سه گل و یک پاس گلی که داشت،‌ در فهرست نامزدهای کسب توپ طلای آدیداس، جایزه بهترین بازیکن جام بیستم قرار گرفته است.

نظرات 14 + ارسال نظر
فرشته یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 12:20

دوت گرم

نیک یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 12:34

تونی کروس عزیز ، یه کم یاد بگیر.
بایرن رو فروختی . فاک به اون مغزت.

مهدی یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 12:37 http://www.robben.loxblog.com

خدا رو شکر

MERSAD33 یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 12:48

روبن بازیکنیه که واقعا دوسش دارم......
اگه مثل جام جهانی واسه بایرن بتونه بازی کنه میشه ریبری دو سال پیش

سپ مایر یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 13:49

روبن خیلی خوبه دمش گرم که نرفت ولی انگار روبن یه کم بد عادت شده چون خودشو از الکی میندازه زمین بهتره دیگه از این کارا نکنه چون هم بازی جوان مردانه نمیشه و هم ممکنه داور کارت بده و ممکنه فیفا چند ماه روبنو از میادین فوتبال محروم کنه

سپ مایر یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 13:51

آره راست میگی نیک روبن از چلسی و لیورپول هم پیشنهاد داشت ولی نرفت تونی کروس هم باید از روبن یاد بگیره بااین که روبن آلمانی نیست

محمد یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 14:00

بابا چه قدر این روبن گله

mahmood یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 16:27

خدایی دیگردوستان بابت چنین بازیکن باتعصبی به ما حسودیشون میشه..توجام جهانی همه راانگشت بهدهن کرد..ایول به بزرگیت روبن جوووون

mohammad یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 16:56 http://bayern.blogsky.com

منچستر هم شد تیم مگه مغز خ... خورده که بره منچستر اونم یونایتد

stefan effenberg یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 20:15

به نظر من توپ طلا باید به روبن برسه واقعا فوق العاده است. کاش آلمانی بود تو فینال جاش خالیه.

bagher یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 21:46

روبن تو عزیز منی .فقط یک کم شانس داشتی خیلی خوب بود

محمد یکشنبه 22 تیر 1393 ساعت 22:28

روبن حتی از این مسی مضخرف و رونالدو هزاران برابر بهتره نظر شما چیه؟؟

stefan effenberg دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 11:11

منم با نظر محمد موافقم بهترین بازیکن حال حاضر دنیا روبنه. مسی و رونالدو وقتی کار تیم گره می خوره تو زمین گم میشن ولی روبن یک تنه می تونه تیمو جلو ببره. واقعا فوق العاده است. توپ طلا هم حق روبن بود نه مسی.

احسان دوشنبه 23 تیر 1393 ساعت 12:13

من قبل جام به مدیر محترم اینجا امیرحسین جان گفته بودم که اگر هلند بیاد تا فینال حتما و صد در صد روبن بهترین بازیکن جام میشه واقعا مسی در مقایسه با روبن هیچ نقطه برتری نداشت فقط به علت حضور در فینال جایزه رو به اون دادن. این جام همه چیش برای من راضی کننده بود الا عدم حضور هلند در فینال.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد